Még egy kérdés: a „korai” P10-es első telójából hogy lehet leengedi az olajat? Mert az alján még tükörrel sem találtunk olajleeresztő csavart.
A kihúzás után az olaj, részben kiönthető a leeresztő csavar hiányában is ... de a teljes mértékű olajtól való megszabaduláshoz ,csak a totális szétszerelést követően van esélyed ! Legalább ki is öblítheted egyúttal !
Az ismételt feltöltéshez ha jól emléxem MM40 , vagy MM60 olaj az előírás . (MM= minőségi motorolaj , 40 = SAE 20W/20 egyfokozatú motorolaj , 60=SAE 30W/30 egyfokozatú motorolaj , természetesen ásványi... , de a 20W/50 -es botonddal is O.K. ... egyébként a 30W/30 -ra van esélyed valamelyik komolyabb mezőgazdasági üzletben ! ) Én a felütődések elkerülése végett próbálkoztam 10W/60 -al , 75W/90 -el , sőt 80W/90 -el is .... több kevesebb sikerrel (maradj a botondnál , vagy inkább a SAE 30W/30 nál , ez megy a motorba is ...) Kb 215-225 mm -t ír a könyv , de ezt megmérni pontosan nekem nem sikerült, az alsó szárban belül középen lévő kúpos csap miatt ... (miért nem a felső peremtől adták meg a méretet ?) , így inkább a térfogatra támaszkodj ... én kb 2,5-2,7 dl -t öntök bele .
- - - Updated - - -
3: (ez kicsit talán nehezebb, de csak a felső zárócsavarokat kell kiszedni) az egész motort fejre állítod és kiöntöd.
Komment