Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Pannónia főtengely csapágyazása

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #61
    Tudomásom szerint a T5-nél nincs előírva a csapágy csere esetén a C3-as minőség a főtengelynél, legalábbis a " piros könyvben " mintha ilyesmit olvastam volna . A műanyag kosár szerintem nem gond, az NDK-s motorkerékpároknál előszeretettel alkalmazták őket a főtengelynél ! Egyébként ha én választanék, a C3-as minőséget (növelt illesztési hézag miatt) céloznám meg szívem szerint . Az az igazság hogy az MZ-s "kollégák" állítása szerint a müanyag kosaras f.tengely csapágy (DKF DDR) sokkal csendesebb , a fém kosár golyókra gyakorolt koptató hatása miatt ez a megoldás állítólag hosszabb élettartalommal bír .
    dongos78, Lemezjáték és 2 további látogató kedvelte ezt.

    Komment


      #62
      demeter eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      még ha nyolc árnyalatnyi is a különbség a vélekedéseink között.
      Amíg elfogadjuk hogy a másiknak nem feltétlenül ugyan az tetszik mint nekünk addig lehet akárhány árnyalatnyi is a különbség.

      Komment


        #63
        Szerintem is jó szívvel ajánlhatók és beszerelhetők a poliamid kosaras csapágyak.
        Hogy a textilbakelit milyen, az jó kérdés...a hőtűrése kisebb, viszont nem hiszem, hogy 100 fok fölött lenne itt a hőmérséklet. De kérdés még, hogy a benzinnel milyen viszonyban van.

        Komment


          #64
          Tudomásom szerint a T5-nél nincs előírva a csapágy csere esetén a C3-as minőség a főtengelynél, legalábbis a „piros könyvben” mintha ilyesmit olvastam volna .
          De csak azért, mert az MGM-csapágyak eleve tudták ezt normál hézagolással is. Nem akarom ragozni a minőségüket és a választékot sem. Van valahol korabeli MGM-csapágykatalógusom. Egy vékonyka füzetke csupán. Ami akkoriban nagyon kellett és sok kellett, azokat csinálták.

          Komment


            #65
            Ez így igaz ! És az igazsághoz hozzátartozik az is hogy , ha minden igaz a régi MGM gyárban (amit a daewoo eladott ...) már a FAG csapágyakat készítik , legalábbis nálunk a FAG csapágyakon ott a Hungary felirat
            Pont az ilyen problémák miatt használom a ZKL, ZVL termékeket (mert azért csóróság van !)

            Komment


              #66
              Azért a FAG-ot megvédeném! Részint, mert a koreai mentalitás miatt Kínában nem gyártatnak, másrészt meg az autóikba ezeket építik be. Valljuk be, nem olyan rosszak azok az autók.

              Saját tapasztalat: mezőgazdasági körülmények között is hibátlanul működnek. Ami pedig nagy szó!

              Komment


                #67
                A problémákat nem a FAG -ra értettem , egyébként én is autóipari beszállító cégnél dolgozom , ha nem volna meg a minőség nem is alkalmaznák .
                Nem tudom miféle autókra gondolsz , bár én az európai gyártásúakat szeretem jobban .(Ez nem azt jelenti hogy a japó nem készít minőséget!)

                Komment


                  #68
                  legalábbis nálunk a FAG csapágyakon ott a Hungary felirat
                  Jah, mi csináljuk a futógyűrűket...:S Meg a tengelyeket és fogaskerekeket nektek. Nincs az az Isten, hogy FAG csapágyat tegyek a motoromba...akkor inkább kínait.
                  Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2015 febr. 01, 22:07.
                  "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                  "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                  Komment


                    #69
                    Az NKE-ről mi a véleményetek?
                    MZ-be raktam legutóbb, szerintem szuper. Tetszik, hogy az osztrákok megcsináltak egy minőségre törekvő márkát.

                    Komment


                      #70
                      wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      Jah, mi csináljuk a futógyűrűket...:S Meg a tengelyeket és fogaskerekeket nektek. Nincs az az Isten, hogy FAG csapágyat tegyek a motoromba...akkor inkább kínait.
                      Kovács Kft ?
                      Egyébként csak az előgyártmányokat nem ? És fékezőgyűrű (vagy kapcsoló-tárcsa ) ...
                      Van annyi vas ...
                      Utoljára szerkesztve a következő által: zahi; 2015 febr. 02, 17:22.

                      Komment


                        #71
                        Igen , ott. Persze ezek előgyártmányok, nálatok fogazzák őket. Van kapcsolótárcsa is rengeteg, meg aluház, de én a tengelyekkel foglalkozok elsősorban.
                        Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2015 febr. 02, 19:40.
                        "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                        "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                        Komment


                          #72
                          053 , 189 , 076 , 247 ,163 ??? Ezek emberesek nem ..

                          Komment


                            #73
                            053 , 189 , 076 , 247 ,163 ??? Ezek emberesek nem ..
                            Akad köztük igazán nehéz példány is emlékeim szerint

                            Komment


                              #74
                              Szintén zenész , csak brácsás ???

                              Komment


                                #75
                                Én csak próbaidőn voltam ott, de gyorsan át is igazoltam a szomszéd céghez a megfelelőbb fizetés miatt

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X