Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Pannonia karburátor

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Nagyobb fordulatról visszaejtett gáznál szerintem természetes. Jóval nagyobb fordulat van, mint amit az alapjárati benzinmennyiség biztosítani tudna és a rendszer tehetetlensége hajtja a dugót és nem a dugó hajtja a rendszert. Főleg ha sebességben is van.
    Úgy értelmeztem, hogy gyorsítási szakaszban is tud négyüteműzni túl dús keveréknél. Az itt a kérdés.
    demeter kedvelte ezt.

    Komment


      és már húz is ha piszkálom a gázt.
      Ja!Ja! Elhisszük!Láttuk a fényképet!!!! Ezt a motorfékes gázelvételkori pöfögést sem értem!Homályosítsátok fel szegény tudatlan kezdő mocist!Nálam az a rendszer van hogy ha motorféknél bele pöfög akkor pánikszerűen vésem ki a főtengely szimeringeket mert ez a fals jele!Persze az én motorjaim a lehető legkissebb alapjáratra vannak állítva(én így szeretem!) sőt az IZSPlaneta2-n nem is volt!(No persze nálam már csak így megy!Legrövidebb és leggöröngyösebb út....a TÉV ÚT!)
      OdinHEM, zahi és 2 további látogató kedvelte ezt.

      Komment


        apacsavo eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        ha motorféknél bele pöfög akkor pánikszerűen vésem ki a főtengely szimeringeket mert ez a fals jele
        vagy esetleg az utógyújtás miatt berobban a kipufogóban a benizn. Sportdobnak nevezett kiherélt dobúl négyütemű motornál ez általános.
        OdinHEM és apacsavo kedvelte ezt.

        Komment


          Ez rengeteg járművel probléma, hogy az 50 beesik 3-4 közé.
          Ezért járok én... illetve hallottam hogy valaki városban is mindig 60-nal megy egy vajszín-fekete 150-es Trophyval, pont ezért. 4-esben 50-nél még nincs élet, 3-asban meg nagy a pörgés
          CZsolti, sepy és 3 további látogató kedvelte ezt.

          Komment


            Az elmélet ( piros könyv):
            Click image for larger version

Name:	4utem.jpg
Views:	1
Size:	191.9 KB
ID:	150031
            Lemezjáték, sepy és 7 további látogató kedvelte ezt.

            Komment


              hello

              a T1 Pannónia légszűrője horganyozva volt, ugye? csak a környezetemből valaki erősködik hogy szürkére volt festve??

              Komment


                szürkére volt festve?
                Szerintem ezüstszínüre........ami ugye hasonlít a horganyzásra. Ne izélj már:krómozd le !!!!!

                Az OT-sek már úgyis annyira szépek,hogy a gyáriak sosem voltak olyanok.
                Utoljára szerkesztve a következő által: mátéapu; 2016 nov. 29, 16:32.
                OdinHEM, sinter és 7 további látogató kedvelte ezt.
                "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                Komment


                  akkor majdnem igaz

                  köszönöm a....gyors választ

                  Komment


                    Sziasztok!
                    Leírnám egy problémámat, kíváncsi vagyok mit gondoltok hol kezdjem keresni a hibát.

                    Pannónia T5H motoromnak hideg indítási baja van.
                    Konkrétan nem akar indulni hidegen, szívatóval (nélküle se persze).
                    Most jön a DE! Amint kinyűglődtem a beindítást, utána minden rendben van.
                    Ha nagynehezen elkapja pöffen párat, de nem tudom kipörgetni, nem kapja el a fordulatot.

                    Miután elértem hogy kicsit pöfögjön: Tökéletesen jár, alapjárat megvan, nagyon jól húz, nem eszik sokat, nem koszos a kipuff. Kis gázra is reagál, hirtelen gázra is.
                    Minden rendben, ahogy ennek menni kell, melegen pöc röff és tökéletes minden, gyertya szép barna.
                    Meleg indításkor pici gázt kell húzni.

                    De hidegen nem akarunk beindulni, leírom mik azok amiket eddig megnéztem és tudom hogy jók,
                    -gyertya hézag ok
                    -gyújtás, megszakító ok (lendkerék delejeztetve van)
                    -blokk felújítva új szimeringek, csapágyak.
                    -légszűrő tiszta
                    -benzint kap,
                    -úszószint megfelelő.
                    -szivató gumija nincs leragadva, mozog és puha a gumi.
                    -súbertű középen van.

                    Egy szóval minden rendben van vagyis mégse! Ez a hidegen nem indulás.... kivettem a gyertyát a sok rugdosás után alig volt rajta benzin.
                    Porlasztó nincs eldugulva, ja és másik pótlás porlasztóval még rosszabb úgy jóformán be se indul, pedig ugyan azokat a fúvókákat beállításokat rakom abba is. (igen tudom minden porlasztó más) Itt még kitérnék rá, hogy honnan tudjam melyik porlasztóhoz melyik fajta súber való? Van nekem nagyon "lecsapott" és kevésbé lecsapott is.)

                    A motorral hétvégén tettem egy 160-180 km kirándulást és tökéletesen ment utazóba 70-80 közt.
                    Véleményetek? Nyilván a hideg indító rendszernél kell keresgélni, de kissé tanácstalan vagyok.
                    Utoljára szerkesztve a következő által: dott; 2017 márc. 05, 16:46.

                    Komment


                      Nyilván a hideg indító rendszernél kell keresgélni, de kissé tanácstalan vagyok.
                      Én nem hagynám őz-barnára égni a gyertyát!Nem vagy tanácstalan a karbi szórakozik.Kezd el a karbi-csonk síkolással a szívóoldal tömítőfelületeivel.Ezek után:tisztítás mindentől alaposabban minden...minden furaton dugj át valamit,én a fúrókészlettel méretenként megyek végig forgatva,a zárt részeknél szembe is szúrom és amíg nem látom ,vagy nem érzem a végét addig macerálom,ezután mosás és kifúvatás mindenhol,ha nem jó:kezdem előröl vagy egy másik darabbal.!!
                      RedBull477, OdinHEM és sepy kedvelte ezt.
                      "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                      Komment


                        Simson-os koromból úgy hittem hogy őzbarnán lenne jó a gyertya, aztán végre sikerült elérni. Ez baj lenne?

                        Most épp az elmúlt egy órában kipucoltam a karbit, minden furatot tűvel átnéztem, de nem volt eldugulva. Az biztos hogy ki van pucolva. Keresem tovább mi az ami szopat.
                        Lemezjáték kedvelte ezt.

                        Komment


                          Simson-os koromból úgy hittem hogy őzbarnán lenne jó a gyertya, aztán végre sikerült elérni. Ez baj lenne?
                          A legtöbb ember szerint az a jó,szerintem akkor már elégtelen a kenés!

                          Következik a simering,egyéb fals levegő,gondolom nincs üzemanyag dugulásod.

                          És akkor mit csinál,ha egyel emeled az úszót?Lehet nem éri el a nyílást a benzin
                          Utoljára szerkesztve a következő által: mátéapu; 2017 márc. 05, 20:52.
                          OdinHEM és heeegany kedvelte ezt.
                          "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                          Komment


                            Szerintem (meg ami fontosabb, a legtöbb szakkönyv szerint) az őzbarna gyertya a jó, örülj ha normál menetben ezt produkálja!

                            ...Amit leírtál a hidegindító rendszerről, az biztató, a fúvókája is rendben van?!
                            OdinHEM és zahi kedvelte ezt.

                            Komment


                              Az úszószintet hogy állítottad be? Saját tapasztalatom az, hogy felejtsd el a papírformát. Soha nem állítottam úgy az úszószintet, nem döntögettem szögmérővel a karbit.
                              Emeld a benzinszintet egészen addig amíg nem kezd el folyni a légszűrőnél(H-s verziónál szedd le sz összekötőgumit, direkt szűrősnél mindegy, azon úgyis kifolyik ). Ha már folyik akkor egyel rakd visszább és akkor az tuti jó lesz.
                              OdinHEM, zahi és 2 további látogató kedvelte ezt.

                              Komment


                                Keresem tovább mi az ami szopat.
                                Mi is így jártunk a P10-el. menettulajdonság minden ok, de indítani katasztrófa volt.
                                Azóta rájöttünk hogy indul könnyen és így használjuk.

                                Hidegen szivatóval három rúgás majd szivató vissza. Húzok egy nagyon kevés gázt és itt megtartom. Ezután rárúgok és elsőre indul. pár másodpercig megtartom ezt a nagyon minimális gázt (A gázt még véletlenül sem szabad rángatni) azután már jár magától.
                                Melegen ugyan ezt játssza.
                                De így bevált és nincs vele gond.

                                Mindennel küzdöttünk úgy ahogy Te is. Minden fel lett újítva, másik karburátor stb.
                                Ami érdekes hogy egyszer rápróbáltam egy dellorto karburátort és ezzel tökéletesen indult. Amiért levettem az az, hogy nem sikerült vele úgy beállítani a motort hogy ne csörögjön. Túl sok minden cserélhető ezekben a karburátorokban....
                                OdinHEM és zahi kedvelte ezt.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X