Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Pannónia szekunder hajtás, lánckerekek.

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #31
    Panman eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Ha nem jön be megint kidobtam egy kis pénzt az ablakon. Hiába van még mit tanulni Pannoniából.
    Az eddigi tapasztalatok alapján nem kidobott pénz az új lánc (főleg ha új lánckereket használsz).

    Kovacsk84 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    ...úgyis bonthatom szét a blokkot, mert mentem egy felújítás utáni próbakört a géppel és az egyik láncszem elengedett 70 km/ó körül, aztán a láncburkolat miatt nem tudott kiesni a lánc és „rendbetette” a blokkot (már nem lehetett beindítani, mert szorul), lezúzta az új fényezést, kihajlította a sárvédőt, kiszakította a vadi új üléshuzatot és a keréknél lévő fém láncburkolat úgy néz ki mint egy összegyűrt sörösdoboz...majdnem elsírtam magam, pénz, idő és munka...ennyi volt...
    Hacsaknem nyitott láncburád van, ilyen kísérletről még nem olvastunk. :-)

    Kovacsk84 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Lehet, hogy a nyitott lánc jobb, mert meglett volna az esélye, hogy kidobja és nem csap szét mindent, de hát gondoltam, legyen olyan mint ahogy a Csehek megálmodták.

    Komment


      #32
      wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      Remélem láncot is cseréltél...
      Új lánc (Arany Favorit) probléma ugyanaz: felúszik.




      Szerencsére 120 szemre hagytam a gyári 118 helyett. Azt hiszem hagyom az utángyártott 48 fogas lánckereket, inkább veszek és felszerelek egy gyári 50 fogút.




      Legfeljebb ha 200-zal megyek csak 192-őt fog mutatni a kilométer óra. :-)
      Gergő és soveny kedvelte ezt.

      Komment


        #33
        Panman eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Új lánc (Arany Favorit) probléma ugyanaz: felúszik.
        Láttam a képet róla egy másik fórumon.
        Nekem úgy tűnik, hogy lézerezett lánckereket sikerült szerezned. Ezen kívül a foghegyek sincsenek esztergával letörve.
        Ha nem haragszol akkor beillesztem a képeket (több szem többet lát):
        Click image for larger version

Name:	BIG_0010602959.jpg
Views:	1
Size:	175.9 KB
ID:	133164 Click image for larger version

Name:	BIG_0010602960.jpg
Views:	1
Size:	180.6 KB
ID:	133165
        Mivel van némi tapasztalatom lézervágással kapcsolatban, így eltudom én is mondani, hogy volt pár rosszul megtervezett lánckerék a kezemben.
        Azt javasolnám, add vissza az illetőnek és kérd vissza a pénzt.
        Utoljára szerkesztve a következő által: sricsi70; 2012 okt. 25, 20:19.
        kedvelte ezt.

        Komment


          #34
          Köszönöm, közben már postáztam.

          Komment


            #35
            sricsi70 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            (több szem többet lát):
            Bocs de nem néz ki túl szépen a biztosítólemezre csavart önzáró anya --amihez rövid a csavar. Vagy-vagy .

            sricsi70 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            úgy tűnik, hogy lézerezett lánckereket sikerült szerezned
            ez lehet a gond szerintem is .Az igazság az hogy lézervágással NEM LEHET lánckereket készíteni. Kivéve a Japánokat , ők valahogy talán préselik --de az JAPÁN
            Duke és sricsi70 kedvelte ezt.

            Komment


              #36
              sricsi70 kedvelte ezt.

              Komment


                #37
                "Azazhogy, amikor 200-at mutat az óra, valójában csak 192-vel fogsz menni."

                Ja.... így értettem, de a felével is elégedett lennék. (utazónak )

                Komment


                  #38
                  joker eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  Bocs de nem néz ki túl szépen a biztosítólemezre csavart önzáró anya --amihez rövid a csavar. Vagy-vagy .

                  ez lehet a gond szerintem is .Az igazság az hogy lézervágással NEM LEHET lánckereket készíteni. Kivéve a Japánokat , ők valahogy talán préselik --de az JAPÁN
                  Lecserélem az anyákat, (vagy a csavarokat) csak még nem volt időm foglalkozni vele. Vagy hosszabb csavar lesz ezzel a dupla megoldással, vagy ezek a csavarok rugós alátéttel, sima anyákkal.

                  Komment


                    #39
                    Panman, minek ide alátét és önzáró anya? Eredetileg a 3-3 db lemezcsík végei vannak ráhajtva a hatlapfejekre biztosításképp. Vagy azok már letöredeztek?
                    kollarg és kedvelte ezt.

                    Komment


                      #40
                      demeter eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      3-3 db lemezcsík végei vannak ráhajtva a hatlapfejekre biztosításképp. Vagy azok már letöredeztek?
                      Tisztelt Panman!
                      Ha csak ennyi a gond, akkor nem egy nagy alkatrészről lévén szó, ezért tudnék esetleg segíteni.
                      Méret alapján tudnék neked gyártani egy garnitúrát csak szólj, amúgy sem lakunk egymástól messze.
                      Ha gondolod privátban megbeszélhetjük.

                      Komment


                        #41
                        A P12-es 48 fogas lánckerék probléma megoldva. Kapott egy új, gyári 50 fogas lánckereket és tökéletesen működik.
                        A rögzítő lemez még kibírták felszerelést - sima anyákkal - nem törtek el.

                        Ha valakinek kell a P12 48 fogas lánckerekéhez méretezett - azaz 118 szemes - lánc sprayvel bőséggel leápolt, YBN lánc használható állapotban a postaköltségéért cserébe elküldöm.
                        sricsi70 kedvelte ezt.

                        Komment


                          #42
                          Hátsó lengőkar szerelésnél ma egy nem várt és akadályozó problémába ütköztem...
                          Beszereltem a lánckerékagyat és a fogaskoszorú hatos csavarjainak a fejei beleütköznek a tokozás belső merevítőjébe. Én még ilyet nem láttam, talán gyártási pontatlanság lenne?
                          A lánckerék síkja is el van tolódva jobbra, ha a tok alsó-felső pereméhez viszonyítom. Ha közé hézagolok a csapágynak és a lengővillának, akkor meg esztergálatnom egy annyival hosszab csőtengelyt hozzá...

                          Komment


                            #43
                            2 mm hézagolás helyretette a hátsó lánckereket...
                            És akkor a következő...az agyból kiszedtem a HCH csapágyat, mert egy lötyögős szar. SKF ugye a legjobb, legdrágább...nem is lötyög, amíg el nem kezdem forgatni lassan a lánckereket, mert egyszer csak lötyög az is, forgatom tovább megint nem, aztán újra...
                            Nem csoda, hogy két hét alatt ennyire haladtam és még mindig nem olyan, mint kéne. Egyszerűen kedvem nincs így foglakozni már az egésszel...

                            Komment


                              #44
                              demeter eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              amíg el nem kezdem forgatni lassan a lánckereket, mert egyszer csak lötyög az is
                              Ki lenne kopva a csapágyfészek?

                              Komment


                                #45
                                Nincs kikopva, ott nem lóg. Olyan mintha a zárt csapágyban a zsír fogná meg a lógást, de bizonyos helyzetben ha épp nincs annyi a golyók alatt, akkor meg enged.
                                Gondolom, hogy majd elkenődik egyenletesen, de az csak annyit fog jelenteni hogy körbe lógni fog.
                                6204 SKF made in Bulgaria...2140 Ft...

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X