Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Pannónia T5H nyaktábla

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    Maga a váznyaktábla ragasztás ütközik btk-ba vagy bárminemű ragasztás?
    Nem a ragasztással van a baj, hanem az hogy egy üres táblába beleütöd a tetszőleges számot.

    - - - Updated - - -

    Szerintem a nyaktábla is hatósági jelzés (illetve annak adatait tartalmazza), és nem tákolható ! (legálisan)
    Csak másodlagos járműazonosító, de valóban nem lehet(ne) belekalapálni.

    - - - Updated - - -

    Nem kell nagyon túl lihegni, ezt a „váznyktábla megváltoztatás”. A gyakorlatba nem szoktak vele foglalkozni.
    Valóban így van,ezért írják, hogy mindenki döntsön saját belátása szerint.
    apacsavo kedvelte ezt.

    Komment


      #17
      Valaki megtudná mondani, hogy a nyaktáblába mit kell beütni?
      1970-es decemberi gyártású oldalkocsis T5H-ról van szó.

      Talán így ?: T5/motorszám , és ide a H betűt nem ütötték bele?!MEg eddig csak 6 számjegyet láttam mindenhol, el sem férne 8...
      hengerűrtartalom : 246ccm
      önsúly: ? Kg
      össztömeg:? Kg
      gyártási év 1970

      Meg az oldalkocsi tábla kitöltése is érdekelneOK3-as.
      Az oldalkocsiknak külön alvázszámuk volt?Bevolt ütve? Talán a régi adattábláján szerepel.Ha szerencsém van.

      Click image for larger version

Name:	Elado_1968_ban_gyartott_Pannonia_T5H_0980709276.jpg
Views:	1
Size:	41.7 KB
ID:	144404Click image for larger version

Name:	Tábla.jpg
Views:	1
Size:	150.0 KB
ID:	144405
      Utoljára szerkesztve a következő által: Béla Rácz; 2015 máj. 05, 16:05.

      Komment


        #18
        Ahogy látod, felül csak egy ötös, alatta az évszám nem volt beütve, csak a vázszám többi része, a kg adatokat meg a képekről is másolhatod. Mondjuk olyan mindegy, mert amit az NKH beír az adatlapra, úgyis az lesz a nyilvántartásban...

        Komment


          #19
          Köszönöm demeter!
          A motor táblába bele kalapáltam. Az oldalkocsi régi tábláján meg a vázszám meg az évjárat megmaradt.
          Ott csak a megengedett össz tömeg kérdéses. Május 1-én pedig serényen fotóztam az oldalkocsi felfogatásokat, de az egyik OT-s oldalkocsis Pannóniának csak az 1/3 látszik(a táblából).

          Komment


            #20
            bocsánat hogy beleszólok, nemis a témához teljesen, de lehet OT sikeres vizsgát kapni egy vázcserés, így nem egyező motor/vázszámú Pannóniára?

            Komment


              #21
              Hát nekem nem egyezik a vázszám és a motorszám, de a szürke forgalmiban szerepel, hogy mikor volt a vázcsere.Tehát teljesen hivatalosan történt a vázcsere. Így szerintem semmi akadálya a sikeres vizsgának.
              Muzeális minősítést véleményem szerint kaphat, de rendszámot semmiképpen nem az eltérő váz illetve motorszám miatt.De ez csak vélemény.
              De hátha valaki, aki jártasabb ebben megmondja
              Ugy ertettem,hogy ha nrm.hivatalosan van cserelve valamelyik ugy nrm.kap rendszamot.Az enyem.remelem, hogy fog.
              Utoljára szerkesztve a következő által: Béla Rácz; 2015 máj. 16, 20:21.

              Komment


                #22
                Én úgy olvastam évjárat azonosnak kell lennie a motornak és a váznak, ha nem is stimmel a számozás, de az évjárat igen, akkor pontlevonással, de beleférhet a 75%-ba

                az hogy hivatalosan cserélt a váz, az forgalomba helyezésnél fontos, hogy tudd igazolni az eredetét, OT-nál nem igazán ez számít, hanem hogy adott típus/évjárat hogy került ki a gyárból, szerintem

                én a helyedben mindenképp a MAVAMSZ honlapján tájékozódnék mielőtt vizsgára jelentkeznék

                Komment

                Ugrás az oldal tetejére
                Working...
                X