Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Hogy szedjük ki a lendkerék által elnyírt reteszt, tájolócsapot?

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #31
    csi22222 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Értem,akkor ha már megvan miis az pontosan akkor megutnátok nekem mondani hogy hogy tudom ezt kiszedni?Mert gondolom kicsivel másabb mint a félgömb alakut.Egyébként amit irtál valaki tényleg leirhatná a méretet mertha nemuszály nemakarok roszat csinálni.
    Sokkal jobb , ha keresel egy terminátor szerszámot (élő szövet -kezében fém szerszám ) akibe beprogramozták ezen (és más hasonló ) feladatok elvégzéséhez szükséges tudást ! Elvégezteted vele a feladatot --aztán ráadásul ha jól figyelsz --a tudását is megszerezheted .



    csi22222 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Értem,akkor ha már megvan miis az pontosan akkor megutnátok nekem mondani hogy hogy tudom ezt kiszedni?Mert gondolom kicsivel másabb mint a félgömb alakut.Egyébként amit irtál valaki tényleg leirhatná a méretet mertha nemuszály nemakarok roszat csinálni.

    ....már lassan kezd a dolog hasonlyítani a : KANDI KAMERA beugratós részéhez ---a "B" variációt --udvariassági --okokból nem is merem feltételezni
    Beagle és Gergőke kedvelte ezt.

    Komment


      #32
      Ne bántsátok mert én sem birom!

      Az a helyzet,unjuk a banánt,viszont a pannonia lendkerékék az egy egyszerü stift,csapszeg ami átmérő=4mm-es eredetileg
      Gondoljatok bele,ha ezt elnyirja,ti meg kalapáltatjátok már biztosan szép lehet,látom szegényt elolvassa keresi a 20-dekást és ütögeti,nem megy visszanézi jól olvasta e,és megint,szép lehet!!!

      Szóval,finoman lereszeled,megkeresed a stift közepét,bepontozod és belefusz egy M3-mm-es menetet belehajtassz egy csavart és harapófogóval vagy szeghuzóval finoman kiemeled,ha nem jön fursz nagyobb átmérőt amig nem mozdul meg,fél milinként hogy ne bővitsd a furatot feleslegesen,ha kijött megméred és fekete furó szárából lefürészelsz egy méreteset,az megteszi.
      A kupokat pedig felszerelés előtt szépen csiszold össze.
      Lemezjáték, csabee és 2 további látogató kedvelte ezt.
      "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

      Komment


        #33
        persze , tök igazad van -------csak most tul sok infót zsufoltál megint itt össze : fúrás , menetvágás, összecsiszolás, fekete fúrószár,

        (bevallom , én konkrétan nem tudom mivan a Pannóniában -csap ,ék, retesz vagy akármi -soha nem szereltem --meg igazábol az irritál hogy a tudás átadásának már lassan csak az ilyen fórumokat tekintik , elfogadott formának )
        mátéapu kedvelte ezt.

        Komment


          #34
          Értem,hát köszönöm a válaszokat!
          Nehagargudjatok a sok kérdésért de mivel ez az elsö motorom azaz nincs semi tapasztalatom benne igy nem akarom szétkalapálni és aztán kidobni ezért kérdeztem hátha van valami jo teknikálya.Most lehet ti leirjátok szépen de én nemtudom értelmezeni csak amit nem ien szaki szavakal irtok.

          Komment


            #35
            csi22222 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            Nehagargudjatok a sok kérdésért de mivel ez az elsö motorom azaz nincs semi tapasztalatom benne igy nem akarom szétkalapálni és aztán kidobni ezért kérdeztem hátha van valami jo teknikálya.Most lehet ti leirjátok szépen de én nemtudom értelmezeni csak amit nem ien szaki szavakal irtok.
            Pont ezért kéne találnod egy megfelelő szakembert, aki megcsinál neked minden javítani valót, amit kérsz. Közben meg figyelnéd hogy csinálja. Csak az az érzésem, hogy te mindent magad akarsz csinálni ráadásul úgy, hogy azt sem tudod mit mivel hogyan kell. Mielőtt azt hinnéd, hogy baszogatás képen írtam ezeket a sorokat akkor elmondom, hogy nem.
            De beláthatnád, hogy alapvető szerelési, javítási műveletek hiányában szenvedsz. Ami nem szégyen! Senki sem úgy kezdte, hogy mindent tudott egyből, még én sem.
            Viszont az én esetemben volt mindig valaki, akitől el tudtam lesni a szükséges fogásokat, trükköket. Ezek után pedig azt mondom, hogy ha továbbra is te szeretnéd javítani a motorodat ám legyen. De ha valamit szétgányolsz rajta pont a szakismeretek hiánya miatt, akkor ne csodálkozz.
            Még1x remélem, hogy nem veszed a soraimat kötekedésnek vagy baszogatásnak, de ideje lenne kicsit erőt venni magadon ahhoz, hogy amit nem tudsz azt mással csináltatod meg és elsajátítod tőle a tudást. Tök jó ez a fórum, mert sok érdekes tapasztalatot meg egyebeket meg lehet osztani egymással. Amiben tudok én is mindig segítek. De a motorszerelést nem lehet elsajátítani a billentyűzet segítségével. Ha le is írunk egy módszert azt látni kellene, mert nagy valószínűséggel úgysem fog elsőre menni.

            Addig is maradok tisztelettel!

            Üdv!
            Utoljára szerkesztve a következő által: Kiss Ati; 2013 nov. 09, 09:17.
            TLF65, Beagle és 4 további látogató kedvelte ezt.

            Komment


              #36
              Értem,és köszönöm a tanácsaidat.Ez az alapvetö probléma hogy nincs olyan ismerösöm akivel tudnék igy beszélni (értene hozzá) igaz eggyik szomszédom nagy pannoniás már 1-2x beszéltem vele csak az a baj hogy ö nemindig ér rá de akkor inkább leszek türelmes mert ö biztos kitudja szedni meg eltudja magyarázni nekem.
              Kiss Ati kedvelte ezt.

              Komment


                #37
                csi22222 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                az a baj hogy ö nemindig ér rá de akkor inkább leszek türelmes mert ö biztos kitudja szedni meg eltudja magyarázni nekem.
                Ismét egy jó tanács,
                olvasgasd tanuld meg a motor működését,amennyire sikerül,
                könyvből a netről,de tényleg tudd mi a dugó,gyürü,csapszeg és a többi,és ha nem érted ezeket tisztázd,de értsd miről beszél,csak-hogy ne menj neki is az agyára.
                Tudd mit kérdezel,mert másképp nagyon értelmetlen lessz az érdeklődésed,és a magyarázatok is félreérthetők lesznek.

                Sok sikert és kitartást,az ugy tünik van benned.(-:
                sepy, és kedvelte ezt.
                "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                Komment


                  #38
                  Elmetnem ismerösömhöz és kérdeztem hogy mit csinálhatok vele.Ö se értette miröl beszélek elsöre de ajánlot nekem ingyen egy "álló forgó" részt azaz alaplapot+lendkereket.Szóval kaptam töle egy ilyet csak elkel majd mennem érte.Aztán leeset neki mit magyarázok
                  Aztmondta hogy szerinte az nem beleszakadt ék hanem az valamit beleöntöttek vagy gyárilag ien kicsi benne.Ezért azt tanácsolta mérjem le az átméröjét és furjam ki ugyanakkora furoszárral.Igaz kicsit sötét volt már de kifurtam és csináltam egy uj furatot.Kicsivel mélyebb lett de probáltam a gyári méretet.Ezután kiderült hogy ebbe a gyári ék kicsi azaz ezt már valaki elöttem is furta....Nembaj 4.5 furoszárbol vágtam egy éket és kicsit szorult benne de ahozképest szépen belecsusszant.Utána elkeztem reszelni.Kicsivel kisebb lett mint az ék pálya de pont passzolt rá.Ráütöttem a lendkereket egy puha fával és szinte tökéletes lett.Ahogy forog a lendkerék egyböl forgatja a tengelyt is.Holnap rakom rá a gyujtást és letesztelem mi lesz a sorsa a gyujtásnak.Remélem nemfogja elnyalni a furo éket mert akkor megint ott vagyok ahol indultam.Köszönöm mindekinek a segitséget,holnap irom a fejleményeket ha valakit érdekel

                  Komment


                    #39
                    Várjuk a fejleményeket !

                    csi22222 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    egy puha fával
                    ez nagyon óvatos -jó!


                    csi22222 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    Igaz kicsit sötét volt már de kifurtam és csináltam egy uj furatot
                    ..így meg még izgalmas is


                    csi22222 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    Ezután kiderült hogy ebbe a gyári ék kicsi azaz ezt már valaki elöttem is furta...
                    ...na , ez viszont azt mutatja,hogy ez sem tart majd sokáig --de jól tetted , hogy belevágtál , mert így lehet tapasztalatot szerezni.

                    Komment


                      #40
                      Hát annyi nyugtat hogy ha ez legalább befog indulni (mondjuk eddig is beindult) de rendesen megy és kibir legalább egy szép nagy kört semmi probléma nélkül akkor bizony elmondhatom magamrol hogy egyedül egyébb problémákkal és semi szakértelemmel de nektek köszönhetöen rengeteg segitséggel de sikerült öszeraknom a blokkot.Ezután (most jött a diákmunkára a pénzem) megvehetem a fö blokomba a rendes csapágyakat és uj dugattyút+furathatom.Az már remélhetöleg hiba nélkül menni fog és a régi blokkbol tanultakkal már elsöre sikerülni fog tökéletesre összerakni.Holnapra havert is lehivom és csinálok nektek 1-2képet is akit komolyan is érdekel a kis ütyködésem

                      Komment


                        #41
                        Szervusz Csi22222!

                        Nyomtam egy tetsziket,a fentire,de a kitartásodért érdemelted ki,-nem lehetsz egy "matyóhímzés",hogy képes vagy ennyit kinlódni,-tisztelem a lelkesedésed.A maga kárán tanulja az ember a legtöbbet,de azért azt fogadd meg,hogy olvasgass sokat,mert sosem lesz belőled autóvillamossági szerelő,ha egy gyertya összehasonlító táblázatot nem tudsz használni,amit T5 barátunk tett fel neked.

                        Azt mondanám neked én is,mint itt már mások is,hogy tanulj,találsz a letöltések rovatban elég szakirodalmat,de meg kell értened,hogyan működnek a motorok,javaslom továbbá,hogy szerezd be a Gépipari táblázatok című könyvet,az Ohmacht-Sárközi szerzőpárostól,mert abban a csavarmenet táblázatoktól,a ékekig,mindent megtalálsz és minden műszaki embernek a polcán ott kellene lennie!Sajnos már csak antikváriumban,vagy ócskapiacokon lehet találni.Nagyon fontos,hogy precízen csinálj mindent,a kalapács használatát,lehetőleg kerüld,illetve gondold meg!

                        Kár,hogy nem vagy a szomszédom,mert akkor többet tudna az ember segíteni,bár lehet,hogy néha a kezedre vágnék,csak úgy barátságból és azért,hogy a rossz módszerek ne idegződjenek be.Úgy gondolom,hogy ezt a rovatot,már lassan ki kellene adni könyv formájában,mert már akkora lesz szép lassan,mint a Lenin összes művei.

                        Végezetül,nem bántani akarlak,csak terelgetnélek,a tudás megszerzésének irányába,mert ekkora kitartással,amit Te itt produkálsz,jó szakember nevelődhet belőled,hiszen még csak 17 éves vagy.

                        Baráti üdvözlettel:Che

                        Komment


                          #42
                          Köszönök mindent!
                          A cél nem az lenne hogy gányoló müvész legyek.A szakember kifejezés még igen messze van de megprobálok mindent amit lehet kalapács használata nélkül megcsinálni.Ezért is csináltam az itt olvasoatk alapján csapágykihuzot,kuplung lefogot és még 1.2 dolgot csinálni.Igaz most igy nemtudom mien könyvröl beszélsz de mindenképpen utána nézek.Igaz hogy autoszerelö iskolába vagyok de nagy szerencsémre egy (alkoholista fém megmunkálásra szakosodott elötte gondnoként dolgozo embert fogtam ki szakmatanárnak) kocsikhoz még nem nyultunk 3év alatt még közelébe se mehetünk.Megprobálok mindent elsajátitani és jo lenne egy ilyan szomszéd aki tanitgat
                          Igaz mondom van egy pannoniás szomszédom de az nem tanit inkább megcsinálja gyorsan és megyen de ez nem az ö hibája hanem sokat dolgozik.Lényegégben:Minden tanácsot elfogadok és megprobálok értelmezni lehet szidni akármi csak jó célbol és még1x köszönöm mindenkinek aki válaszolt a kérdéseimre.Egyébként igaz nem ide tartozik de most ismerösöm tudna nekem adni egy feltehetöne wehowina vázat Zündap c50 sport blokkos kis motort aminek bevan álva a fötengelye vagy csak a csapágyak.Itt a forumon valaki ért ilyenhez?Mert erröl külön rovatot még nemtaláltam a zündapokrol.

                          Komment


                            #43
                            csi22222 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            Zündap c50 sport blokkos kis motort aminek bevan álva a fötengelye vagy csak a csapágyak.

                            ...mennyi is a zsebpénzed
                            ?

                            Komment


                              #44
                              Nálunk ilyen nemjátszik Ha dolgozok van ha nem nincs.

                              Komment


                                #45
                                Egyébként ha már felujitom azon gondolkodok hogy a hajtokart is megérné felujitani a másik blokban.
                                Megszeretném kérdezni hogy tügörgöböl milyen méret kell a fötengelybe?Esetleg valami othoni kinyomo szerszámot lehet csinálni a kiszedéséhez?Mert a bronzperselyhez már találtam kinyomott meg behuzot a forumon,de ehez nem.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X