Közlemény

Collapse
No announcement yet.

EAN esztergák szerelése, karbantartása

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    erősen gondolkodom csak a gép hátulján nem találtam helyét ahova fel lehetne csavarozni.
    Sehová a legtöbb helyen ahol dolgoztam,csak egy elvileg:hosszú u alak ami rámegy a forgácstálca peremére és hátradőlve megfeszül,erre van felfogavta a lemezlap ami belelóg a perembe,könnyű levenni aréb tolni ha útban van.
    "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

    Komment


      mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      Sehová a legtöbb helyen ahol dolgoztam,csak egy elvileg:hosszú u alak ami rámegy a forgácstálca peremére és hátradőlve megfeszül,erre van felfogavta a lemezlap ami belelóg a perembe,könnyű levenni aréb tolni ha útban van.


      Vettem egy tábla 0,8-as horganylemezt majd gyakorlok.
      mátéapu kedvelte ezt.

      Komment


        Kedves Emu!

        Várj még egy kicsit a gyakorlással,-van valahol egy E3N prospektusom,ha jól emlékszem azon viszonylag jól van ábrázolva!Megkeresem és beszkennelem,-ha már áldozol rá és dolgozol is vele,akkor legalább gyárias legyen,-vagy annál sokkal jobb.

        Üdvözlettel:Che
        mátéapu kedvelte ezt.

        Komment


          Emlékeim szerint több helyen láttam: szögvas keret melynek lába volt erre ráfogatva a lemez . Olyan magas volt, hogy a lemez alja bele lógott a tárcába. Ha takarították a gépet félre lehetett húzni. Ezért nem kell csavarozni szerintem.

          Komment


            Nálam a masina koppig (Lámpatartóvasig) be van tolva a falig tehát a fal fogja tartani, annyi a funkciója hogy ne tudjon semmi beesni a gép mögé (Mert a szerszámok a mögötte a falon lógnak).
            Feltételezem amit te láttál annak az a funkciója. hogy egy műszakot ne kelljen megszakítani forgács eltávolítás miatt.

            Komment


              Feltételezem amit te láttál annak az a funkciója. hogy egy műszakot ne kelljen megszakítani forgács eltávolítás miatt.
              Nem egészen,általában a gépek sorba voltak állítva igaz eltolással,hogy a kicsapódó hűtővíz és a forgács ne az előtted lévőre csapódjon,ezt úgy lehetett sűríteni ha elválasztópalánkokat használtak.
              emu kedvelte ezt.
              "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

              Komment


                Még egy kérdés:
                Vettem egy késtartót aminek a furata 23mm míg a tengelye csak 20mm.
                Milyen anyagból kellene közgyűrűt faragni?

                Komment


                  Milyen anyagból kellene közgyűrűt faragni?
                  Csapágy-gyürű. Betétes?
                  "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                  Komment


                    Nekem meg valaki
                    legyen szives meséljen már az Ean norton kenéséről.
                    Vannak a rézcsövek,elvileg ha jól tudom ezekbe vékony rézszál volt ami körbe volt tekerve valamilyen olajat felszivó madzagszerű,valami rezgős olajzás a neve,megigértem az Ean-kámnak hogy ha jó lesz a főorsó akkor ezt megcsinálom neki,szóval jó lenne tudni mit tegyek bele milyen hosszon és mit tekerjek köré hogy a feltöltött olaj ne 1 nap alatt szaladjon le.

                    Komment


                      Józsi-bátyánk fogja a frankót tudni,szerintem kenderkóc lazán dróttal merevítve.
                      sepy kedvelte ezt.
                      "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                      Komment


                        Betétes?
                        Igen.

                        Katasztrófa történt:
                        El akartam indítani a gépet. mert ugye a szakirodalom azátmosó olajnál 10 perc járatást ír és nem indul.
                        Mert le van szedve az összes burkolat az aljáról. végignéztem hogy nincs e valami reteszelő kapcsoló de nem találtam.
                        megnéztem hogy a mozgatásnál nem csesztem el valami vezetéket. de nincs olyan helyen hogy veszélybe lett volna valamelyik.
                        a három fázis bennt van a gépben a munkalámpa világít a kontrollámpa viszont nem, de valószínű az csak égőhibás mert a munkalámpa sem világíthatna a rajz szerint.
                        Az összes benne lévő olvadóbiztosító jónak tűnik
                        Viszont az irányváltókapcsolót vizsgálom de nem jövök rá hogy hogyan lehetne bontani és azt sem találom hol megy bele a "Madzag"
                        És ami hihetelen nem találok vészleállító kapcsolót!!!! Lehet ilyen???

                        Komment


                          Van elektromos szekrény ? Nyomd meg valami szigetelt szerszámmal a mágneskapcsoló behúzóját. Ha elindul, akkor előtte keresd a hibát.
                          És ami hihetelen nem találok vészleállító kapcsolót!!! Lehet ilyen???
                          Van kapcsolószekrény ??
                          emu kedvelte ezt.

                          Komment


                            Viszont az irányváltókapcsolót vizsgálom de nem jövök rá hogy hogyan lehetne bontani és azt sem találom hol megy bele a „Madzag”
                            erre időközben rájöttem

                            - - - Updated - - -



                            Nyomd meg valami szigetelt szerszámmal a mágneskapcsoló behúzóját. Ha elindul, akkor előtte keresd a hibát.
                            Nyert!
                            kishíján megfejeltem a gépet.
                            6 évig ahol a kapcsolópanelját gyártották, én technológus voltam. és a gondplkpdáshoz segítség kell
                            zahi kedvelte ezt.

                            Komment


                              nem találok vészleállító kapcsolót!!! Lehet ilyen???
                              Igen annak idején nem leállítani hanem:hiba nélkül akarták üzemeltetni a gépeket ! Ma az a fontos,hogy az előírásoknak feleljen meg,utánna talán még használható is!

                              Lényeg ,hogy legyen biztonságos (az nem perelhető)a működés másodlagos!
                              zahi, heeegany és 2 további látogató kedvelte ezt.
                              "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                              Komment


                                Emu Kavington!!és javul a memória vagy jobban fogy a pénzed!!

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X