Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Jawa Cz 175 Sport (477) kábelezési színek

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    Üdv ricsi0410!

    A CZ477-es primer áttétel 3/8"x3/8"-os 54 lánctaggal,a szekunder áttététel 1/2"x5/16-od 128 lánctaggal.
    Titus, OdinHEM és 2 további látogató kedvelte ezt.

    Komment


      #17
      Köszönöm a gyors és pontos választ!

      Komment


        #18
        Nagyon szívesen,máskor is!

        Komment


          #19
          Sziasztok meg erkezett a masik lampatest amiben benne vannak ugyan a kabelek de maspent vannak a gyujtaskapcsolora kotve Click image for larger version

Name:	DSC_0542.jpg
Views:	1
Size:	195.4 KB
ID:	144579Elegge keveset konyitok az elektronikahoz de a szines raizon nem tudom melyik a fesszabajzo.

          Komment


            #20
            de a szines raizon nem tudom melyik a fesszabajzo.
            Sztem 51-61(zöld-piros).

            Komment


              #21
              szines raizon nem tudom melyik a fesszabajzo.
              A dinamón fönt. 61...51 kivezetésekkel.

              Komment


                #22
                Egyebkent erdekes mert ami a legjobban hasonlit mint szin kod es elrendezes az a CZ ZSOLT altal feltoltott a CZ477-es rajza csak itt ket henger van egyebkent ugyan az.A problema a gyujtaskapcsolo bekotese mivel nem tudom hogy bizonyos allasokba mit mukodtet 0-1-2 es a ket visszajelzo lampat jelzesei sem egyertelmuek szamomra.Talan mar kerdeztem a valtomu olajat milyet tegyek bele??

                Komment


                  #23
                  Barátom Movis! Én a Sport Cz-m be Hardtoil 80W90 -es Hajtómű olajat használok. Nálatok más lehet a márka de a számok a lényegek és, hogy hajtómű olaj!. A 0 az 0 . 1 -es az a park és 2 -es állás a világítás melynek az állását / tompított- országúti/ a kormányon bal oldalon lévő fényváltó kapcsolóval lehet kapcsolni. A lámpafejben lévő visszajelző bal a töltésé és jobb oldali az országuti visszajelzője. A töltésé : ráadod a gyújtást világít , beindítod és ha van töltésed kialszik / ezt érdemes ellenőrizni/. Baráti üdv. : Sepy.

                  Komment


                    #24
                    Koszonom a valaszt .
                    Egyebkent szetvagtam a fenyvalto kapcsolot mivel ossze volt olvadva es kikovetkeztettem a mukodeset kb.Sajnos a vezetek beleolvadt a kormanyba es nem lehet kihuzni .Az iranyjelzo kapcsoloja az ellenben rendben.Erdekes hogy minden kis csavar kijon eroltetes nelkul meg a vezetekek is olyan puhak(termeszetesen ahol nem egtek el) mintha ujaklennenek pedig nem azok Ez a motor meglep mindig amikor hozza nyulok mert olyan mintha nemreg raktak volna ossze mindene klappol a rugok nincsennek elfaradva ,ugyanazokat a csavarokat lehet hasznalni a bovdenek epek a kulso boritas a mi megolvadt csunya,a vezetekek vegei mind levannak forrasztva stb.Azt szertenem meg kerdezni ha valakinek van tapasztalata a kulombozo Cseh es Szlovak web aruhazak portekairol hogy erdemes naluk vasarolni a kulombozo alkatreszeket kormany, uleshuzat,tank,gumialkatreszek stb.mert az arak azok nagyon kedvezoek.Bar mindenhol feltuntetik a szarmazasat az alkatreszeknek es ahol ugyan az a termek ket arral van jelolve tobbnyire a Cseh a dragabb.Azert kerdezem mert az itteni helyzet kataszrofalis ami az utangyartott termekeket illeti.Ha meg csinaltatni viszem karpitos, cromozo, festo annak meg horror ara van(nem irok peldat mert nem hiszitek el ).

                    Komment

                    Ugrás az oldal tetejére
                    Working...
                    X