Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Kettős tömegű lendkerék

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    Csodálkozom azon, amit írtál Bazsimoci. A gömbgrafitos öntvény nagyon régen főtengely alapanyag. Így készültek tudtommal a hazai gyártású MIB-dízelek, amikkel a téglagyári kisvonatok is működtek. A göv egy ragyogóan hőkezelhető, felületedzhető anyag. Szerintem személygépkocsiknál is használták.
    OdinHEM és zahi kedvelte ezt.

    Komment


      #17
      Az öntvény jobban felveszi a rezonanciát. Nemhiába készülnek a legjobb forgácsoló gépek öntöttvas vázzal. Dolgoztam már szerelt idomacélból készült vázas NC gépen. Az a tipikus ipari szemét. Ha összetörik, sokszor cm-eket megy el a központja és a főorsóház. Az öntöttvas ágyú gépeken ez megáll max 1 mm-es mennyiségnél.
      Az öntöttvas csavarásra és a dinamikus nagy erőhatásokra érzékeny. Ez pedig a főtengelynél méretezés kérdése.
      Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2017 ápr. 17, 22:10.
      OdinHEM, zahi és 2 további látogató kedvelte ezt.
      "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
      "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

      Komment


        #18
        Sziasztok! Vita lezárva!
        Kettőstömegű --- rákfene.https://m.youtube.com/watch?feature=...&v=1V-PFqP7zq8
        https://m.youtube.com/watch?feature=...&v=1V-PFqP7zq8
        Utoljára szerkesztve a következő által: pasetta; 2017 ápr. 17, 23:10.
        Che, Atti69 és kedvelte ezt.

        Komment


          #19
          Szervusztok!

          Nem vitaként indítottam ezt a rovatot,csupán azért,hogy ismereteket szerezzünk arról,hogy mit is utálunk valójában.A hozzászólások zöméből az tűnik ki,hogy azok írói is idegenkednek a felesleges bonyodalmaktól és máris számos új technikai és technológiai ismereteket szerezhettünk a főtengelyekről,kettős tömegű lendkerékről,melyeket hasznosnak tartok és remélem mások is.Nem szégyen valamit nem tudni,csak a tudatlanságba belenyugodni az.

          Felfedeztem egyéb a témával kapcsolatos írásokat és,ha lesz időm felteszem őket,-mert nem egy lerágott csont még ez a téma,-van itt még fehér folt bőven.

          Üdvözlettel:Che

          Komment


            #20
            Sziasztok! Nos én nem vitának vettem a dolgot, csak ostobán fogalmaztam a " vita lezárva " hozzá szólásom. Bevallom szerencsétlen jó pofizásom nem volt tréfásan találó.

            Komment


              #21
              Na, ezt a videót akartam én is betenni, de nem engedte a oldal...

              Komment


                #22
                Kedves Pasetta!

                Nem vettem rossznéven a hozzászólásod,sőt a videó igen érdekesnek bizonyult számomra a kovácsolt/kontra gömbgrafitos öntvény főtengelyek összehasonlíthatósága révén,-lehet belőle tanulni.Valahogy nem mélyedtem el idáig a főtengelyek anyagában,ezért hasznos volt számomra.Megjegyzem az is nagy csalódás volt számomra,amikor megvizsgáltam egy törött,valamilyen Opelből származó vezérműtengelyt,pontosabban esztergálni szerettem volna belőle valamit,-hát az is öntvény volt.Előtte mindig úgy gondoltam,hogy egy vezérműtengely kovácsolt és igen jó minőségű acélból készül,megfelelően hőkezelve,-tévedtem.

                Üdvözlettel:Che

                Komment

                Ugrás az oldal tetejére
                Working...
                X