1-6-ig a(z) 6 találatból
Like Tree4
  • 1 Bucsuk hozzászólása
  • 1 Ba701 hozzászólása
  • 1 tpv hozzászólása
  • 1 Ba701 hozzászólása

Simson Schwalbe karburátor

Az alábbi beszélgetés „Simson Schwalbe karburátor” témáról szól, ami a Szerelési kérdések fórumban szerepel Szerelés, felújítás kategóriában; Helo egy kérdésem lenne .. simson schwalbehoz csak simson schwalbe karburátor jó ? mert én ... csavar, dugattyú, ficcero, karburátor, kr51/1

  1. #1
    Tag
    Csatlakozott
    2010 okt
    Tartózkodási hely
    Martonvásár
    Összes hozzászólás
    40

    Simson Schwalbe karburátor

    Helo

    egy kérdésem lenne .. simson schwalbehoz csak simson schwalbe karburátor jó ? mert én nem nagyon értek ehhez mert ugyanúgy néz ki egy „átlagos” simson karbija mint a schwalbié mi a különbség?? előre is köszönet a válaszért és ez lesz az első simsonom


    További érdekes témák:

  2. #2
    Új tag
    Csatlakozott
    2012 máj
    Tartózkodási hely
    Mőcsény
    Összes hozzászólás
    13
    Szia!
    Tapasztalatom alapján a következőt tudom mondani: A gyári schwalbe karburátornál az alapjáratot a ferde állású csavarral állíthatod, mely a dúsító dugattyú alsó helyzetét állítja. Az „átlagos” karburátornál macerás volt az alapjárat beállítása és le kellett vennem a lészűrőhöz vezető gumicsövet, mert „légszegénnyé” vált a motor a karburátorban lévő gyári fojtás miatt. Szerintem ha van rá lehetőséged, akkor a gyárit használd.

    Intrepid örült ennek az írásnak.

  3. #3
    Támogató Ba701 logója
    Csatlakozott
    2011 febr
    Tartózkodási hely
    Sopron Magyarország
    Összes hozzászólás
    284
    Blog bejegyzések
    1
    Ficcero nem tudom mit értesz „átlagos” Simson karburátor alatt, Küldök egy linket (igaz német de jó robbantott ábrák vannak rajta amin el lehet igazodni)
    Egyébiránt külsőre a Schwalbe karburátora a következőkben különbözik a Star illetve az S50-től:
    - A súberház tetején nincs bowdenállító csavar a motorburkolat közelsége miatt. A gázbowdenen van az állítócsavar.
    - A benzincső csatlakozási csonkja nem egyenes hanem szög alatt van , szintén a fenti ok miatt.
    A többi különbség a linken. Ja és azt is tudni kell hogy KR51/1-ed (turbós) van vagy KR51/2-es Schwalbe

    @Bucsuk: a ferde állítócsavar nem a dúsítót hanem a súbert (fojtó körtolattyú) állítja

    és itt a link Simson BVF Vergaser 16N1 und 16N3 - Daten und Einstellen

    Intrepid örült ennek az írásnak.

  4. #4
    tpv
    tpv nem elérhető
    Új tag
    Csatlakozott
    2012 máj
    Tartózkodási hely
    Vecsés
    Összes hozzászólás
    23
    Én úgy tudom, hogy gyárilag a KR51/1-es Schwalbéhoz 16N5-ös karbit adtak, ilyet:
    293_1.jpg

    Beagle örült ennek az írásnak.

  5. #5
    Támogató Ba701 logója
    Csatlakozott
    2011 febr
    Tartózkodási hely
    Sopron Magyarország
    Összes hozzászólás
    284
    Blog bejegyzések
    1
    Az nem 16N5 hanem 16N1-5. Egyébként stimmel

    Beagle örült ennek az írásnak.

  6. #6
    Új tag
    Csatlakozott
    2012 máj
    Tartózkodási hely
    Mőcsény
    Összes hozzászólás
    13
    Köszönöm a kiigazítást.


Téma információk

Users Browsing this Thread

Jelenleg 1 látogató olvassa a témát. (0 tag és 1 vendég)

A téma címkéi

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Fájlokat nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •