Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Harcjármű

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #31
    Üdv.
    "Az uj motorokon a zert nincs oldalsztender mert ezt is megtakaritjak a gyartok"

    Ez így igaz!
    Felmerül a kérdés, hogy merre is tart a fejlődés?
    Van egy 1996-os CB500-as Hondám. Azon még alap tartozék volt a középső állvány, a CB500F-en már nincs. Külön kell rendelni, vagy vásárolni hozzá.
    OdinHEM és apacsavo kedvelte ezt.

    Komment


      #32
      leszerelni az utastérben a szintmérő fedelét és az ott lévő nyíláson próbálkozni kiszlopálni a tartalmat
      Az bizony nincs annyira finom mind a gyógyszeres üvegcse tartalma volt

      Komment


        #33
        dongos78 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Motorfüggő a dolog szerintem. Amikor az MZ-t raktam össze, az oldalsztendert nem is tettem vissza, inkább a gyári távtartót tettem a helyére. Még betonon állva is elég volt egy kisebb lökés
        Persze más lehet a helyzet a blokk alá szerelt támasztóval.
        No ezt korrektül megfogalmaztad.
        MZ-n Simsonon biciklin a hátsókerék mellett kialakított oldaltámasz semmist sem ér, pont olyan bizonytalan vacak mint a középtámasz merthogy a két támasztási pont közel van egymásoz ezért a vízszintes kemény talaj elengedhetetlen.
        A motor közepe táján elhelyezett oldaltámasz viszont olyan stabil, hogy a nehéz túraendurót kezelő vén marhák+110kg-val(én), akik már nem tudják átlépni az ülést a lábtartóra felállva másznak keresztül a gépen, és mégsem dől el.
        Azonkívűl létezik olyan megoldás amikor az eredeti sztenderre felhegesztenek -csavaroznak egy 6*6cm lemezt és az akkor ott van. nem kell azon gondolkodni hova teszed nem kell mazzagon felhúzni ha ülsz a motoron.
        Utoljára szerkesztve a következő által: emu; 2016 aug. 10, 08:07.
        sepy, és 4 további látogató kedvelte ezt.

        Komment


          #34
          minek is egy autó tankján,vagy hűtőjén egy leengedő csavar?
          Az újabb fűnyírókon sincsen már olajleeresztő csavar. Fel kell borítani a gépet és a betöltőn keresztül lehet leengedni.
          Lehet az autókon is így kéne leereszteni?

          Komment


            #35
            Üdv!
            Igazad van Che!
            KÖVETELJÜK(!), hogy minden harckocsin legyen szabályozott katalizátor.
            Ha már harcjármű....

            - - - Updated - - -

            Üdv.
            "minek is egy autó tankján,vagy hűtőjén egy leengedő csavar?"
            Minek is a hűtő.
            Azért ezek a trabantosok tudtak valamit. Talán a távoli jövőt látták.

            - - - Updated - - -

            Még egy rendezvény.
            SAHARA 2016 : 26-27.8.2016 - Sahara Slovakia

            Komment


              #36
              így kéne leereszteni?
              Olajszivattyúval szervízben zárt tartályba.

              Komment


                #37
                Üdv.
                Ez a cél az autók tervezésekor. Mindent csak szervizben. Még azt is amit otthon meg lehetne oldani.
                Az autógyárak második legnagyobb bevétele a szakszerviz hálózat és az alkatrész ellátás.

                Komment


                  #38
                  Szervusz Jocibácsi!

                  Sajnos nem rám van bízva,de ha rajtam múlna,még vadászpuskát se engednék gyártani,nemhogy tankot,-mert háborút akármilyen okkal,ok nélkül,bármikor ki lehet robbantani,-de annak egyedüli nyertesei a bankárok és a gyárosok,a népek minden esetben belehalnak és rokkannak,- álljanak bármely küzdőfél oldalán.

                  Üdvözlettel:Che

                  Komment


                    #39
                    Üdv!
                    Szép gondolat, csak nem megvalósítható. Azért nem mert az ember gyarló lény. Emlékeztetlek, hogy a háborúhoz nem kell fegyvergyártás. Az ősembernek sem volt igazi fegyvere, mégis gyilkolták egymást. Haszonleső bankárok sem voltak, mégis volt összetűzés.
                    A katonai járművek mérnöki oldalról érdekelnek( ha már gépész vagyok). A "mit csináltak vele és ki ellen" nem.
                    Háború ellenes vagyok, MG42-vel a vállamon.
                    Üdv.

                    Komment


                      #40
                      Szárnyas anyát a rendszámra - aztán egy pill. alatt levehető -alátehető
                      Végre valami értelmes használata annak a szarnak!
                      "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                      "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                      Komment


                        #41
                        égre valami értelmes használata annak a szarnak!
                        Mire is gondoltál?A szárnyas anyára a rendszámra a pill. vagy az alátevésre?!

                        - - - Updated - - -


                        háborúhoz nem kell fegyvergyártás.
                        Így igaz!Sajnos az emberiség,főleg a fiú része(a kakasok!) úgy vannak programozva hogy minden apróságért egymásnak essenek!

                        Komment


                          #42
                          Üdv!
                          Ha már a szárnyas anyánál tartunk. Nekem kellene szárnyas anya 7*1-es menettel.
                          Még soha nem láttam. Létezhet ez a méret? Kellene a motoromhoz.
                          Üdv.

                          Komment


                            #43
                            Kedves Jocibácsi!

                            Írod,hogy azért vannak háborúk,mert az emberek gyarlók.Kétségtelen,-van benne igazság,de próbáld letenni a válladról az MG micsodát és kezdjük el,-ne legyünk gyarlók,-lehet hogy elbukunk a törekvésünkben,de bármikor újra lehet kezdeni,mert semmi nem kell hozzá,csak az akarat!

                            A szárnyasanyáról,-nem tudom,hogy M7x1-es menettel forgalmazzák e,de le lehet gyártani házilag is,ha nem kell belőle túl sok.Az is lehet egy megoldás,hogy az M6-os menetét,leváltjuk az M7-re.Akár lehet hegesztett kivitelben is elkészíteni,vagy kifaragni egy olyan anyagból,amiben benne van.

                            Üdvözlettel:Che

                            Komment


                              #44
                              Üdv.
                              A forum nem azért lett indítva, hogy ideológiákat és világnézeteket boncolgassunk.
                              A célom az volt, hogy a hasonló érdeklődésű emberek tájékozódjanak azokról a rendezvényekről, ahol a katonai járművekkel találkozhatnak. Nem több, nem kevesebb. Az egy emberes feszülésed a világ ellen értelmetlen és nem kivitelezhető.Annyit ér, mint a f.ng a forgószélben. Javaslom, lépjünk túl ezen a meddő vitán!

                              Szóval egy kisebb szárnyas anyát metszek nagyobbra. Az a baj, hogy a gyári szárnyas anya fülei 2,5-2,5 cm-es méretűek. A mostani szárnyas anyákról a szárnyakat is lespórolták, nincs ilyen méretű 5-ös szárnyas anya.
                              Üdv.

                              Komment


                                #45
                                Kedves Jocibácsi!

                                Köszönöm,hogy helyretetted az agyam,így már sokkal jobb,-de tényleg.

                                A szárnyasanyát illetően,nem M5-re gondoltam,hanem M6-ra.A műhelyben előkerestem egy M6-ost,annak a legnagyobb szélessége,a szárnyaknál 27mm.,igaz Francia gyártmány,Magyart pillanatnyilag nem találtam.Azért gondoltam az M6-ra,mert annak a menetemelkedése szintén 1mm. és ahogy elnéztem az anya menet körüli része,van olyan vastag,hogy nem gyengülne el jelentősen,ha át lenne fúrva M7-re.A szárnyasanyát különben is kézi meghúzásra és tágításra találták ki,tehát kézzel nem tudnánk akkora erőt kifejteni,hogy károsodjon a menet.

                                Sajnos azt nem írtad meg,hogy hány darab kell belőle,de ha csak egy pár darab,akkor szívesen segítek (csak azt tudnám,hogy melyik doboz rejti a készletet és hol?),van M7-es menetfúróm,tehát nem lenne gond.Az ajánlatom nem nagy darabszámra vonatkozik.

                                Üdvözlettel:Che

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X