Volt ott 4 ütemű Jawa is. OT rendszámmal, kulival, de valami brutál hangja volt
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Pannoniával a Pannonia Gyárba!
Collapse
Ez egy kiemelt téma.
X
X
-
"Az élet megállhat,de a CSEPEL soha!"
Söjtöri Motoros Találkozók ; Söjtör Környéki Motorosok Baráti Köre
- 8 likes
Komment
-
Ricsi95D, köszi a beszámolót. Nagy buli lehetett, hiszen a híradó is beszámolt róla.
Nézegetem a közösségi oldalakat én is, és egy érdekes képet találtam. Erősítsetek, vagy cáfoljatok meg, de szerintem a jobb szélen ApaE látható.
Forrás
A bal szélsőt pedig ugye szintén nem kell bemutatni. A középső urat viszont nem tudom ki lehet.
- 3 likes
Komment
-
CZsolti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseNézegetem a közösségi oldalakat én is, és egy érdekes képet találtam. Erősítsetek, vagy cáfoljatok meg, de szerintem a jobb szélen ApaE látható.
...most akkor honnan jobb ?
- 4 likes
Komment
-
sinter
vagyis tolmácsolhatok neki.
...Csak nem veszi szívére, hogy rokkant Pannóniák százai rostokoljanak otthon a fészerben országszerte, amikor itt a tavasz?!
Mondd meg neki, hogy ahogy "A nemesség kötelez!" jelszó egykor érvényes volt, úgy ma meg a "Szaktudás kötelez!" jelszó érvényes helyette!!!!!!!!!
A közkincs az igenis közkincs, ....képzeljük csak el, mit tipródtak volna eleink, ha Széchenyi később visszabontja a Lánchidat...meg ilyesmi...más nem jut most eszembe...
- 8 likes
Komment
-
A középső urat viszont nem tudom ki lehet.
Ő hozta ki a TL versenygépet.
ApaE pedig a Kanadából hazakerült P8-ast."Az élet megállhat,de a CSEPEL soha!"
Söjtöri Motoros Találkozók ; Söjtör Környéki Motorosok Baráti Köre
- 4 likes
Komment
-
Remélem az Autó-Motor nem orrol meg ezért a megosztásért. A cikk 1970-ben íródott.
Csepelen nem alszanak...
- 4 likes
Komment
-
Kár hogy szinte semmi sem valósult meg a terveikből!.....de ha meg is valósult volna,akkor is csak ugyan az a világ sőt Európai színvonaltól is messze elmaradott elavult konstrukciók jöttek volna hihetetlenül hitvány anyagból.
Sajnos ez a valóság!Eleget melóztam a Csepeli gyárba hogy lássam a működését!Kódolva volt benne a vég!.........és nem kell megsértődni a Pannóniásoknak!Csak reálisan kell nézni a dolgokat!
Ettől függetlenül tisztelem őket!Én is ott voltam csak elkéstem!De leróttam tiszteletemet azok előtt akik a sanyarú körülmények ellenére tényleg,,harcot"vívtak a munka frontján! Nem csak a Motor és bringa gyárban hanem az egész Csepel Vas és Fémműben!
Már kezdettől kihasználták és agyon dolgoztatták a munkásokat!(De mi sem voltunk szentek!Ott lógtunk ahol tudtunk!Mondjuk egy szalagszerűen működő henger üzemben nem lehetett!Pisilni is csak úgy ha valaki leváltott!)
Mindegy!Elmúlt!Jöttek helyettük új elnyomók!)....itt állottak ,,apacsavo"gépei a 80-as években!Még a jó kis darumat is elvitték!Sajnos ez ilyen volt akkor is!Csak most kicsit rozsdásabb!
A végén még kiegészítésképpen lerovom a tiszteletemet azok előtt is akik ténylegesen elestek a ,,harcban"Csak akikről én tudok Csepelen röpke 10 év alatt 8 munkás!,,Béke velük"!................értelmetlen volt a haláluk!Utoljára szerkesztve a következő által: apacsavo; 2015 máj. 05, 14:25.
- 11 likes
Komment
-
Szerintünk ez volt az a P8-as Mirr-Murr!"Az élet megállhat,de a CSEPEL soha!"
Söjtöri Motoros Találkozók ; Söjtör Környéki Motorosok Baráti Köre
- 3 likes
Komment
Komment