Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Pannoniával a Pannonia Gyárba!

Collapse
Ez egy kiemelt téma.
X
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #31
    Volt ott 4 ütemű Jawa is. OT rendszámmal, kulival, de valami brutál hangja volt

    Komment


      #32
      Beszámoló a Pannoniás hétvégéről:
      https://www.facebook.com/media/set/?...6155479&type=1
      Click image for larger version

Name:	A 2 söjtöri Pannonia is visszatért szülőhelyére!.jpg
Views:	1
Size:	205.2 KB
ID:	144384

      Komment


        #33
        Ricsi95D, köszi a beszámolót. Nagy buli lehetett, hiszen a híradó is beszámolt róla.

        Nézegetem a közösségi oldalakat én is, és egy érdekes képet találtam. Erősítsetek, vagy cáfoljatok meg, de szerintem a jobb szélen ApaE látható.

        Click image for larger version

Name:	ApaE_Ocskay.jpg
Views:	1
Size:	68.1 KB
ID:	144390 Forrás

        A bal szélsőt pedig ugye szintén nem kell bemutatni. A középső urat viszont nem tudom ki lehet.

        Komment


          #34
          CZsolti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          Nézegetem a közösségi oldalakat én is, és egy érdekes képet találtam. Erősítsetek, vagy cáfoljatok meg, de szerintem a jobb szélen ApaE látható.

          ...most akkor honnan jobb ?

          Komment


            #35
            Szervusz Zsolt!

            Megerősítve,teljes bizonyossággal,ApaE.Remélem jól megy a sora és Tiszakeszin ott lesz.Nagyon sajnálatosnak tartom,a kilépésének az esetét,-hiányzik.

            Üdvözlettel:Che

            Komment


              #36
              Ő az igen. És én is remélem jön Keszire. Ha esetleg úgy gondoljátok, nagyon szívesen felkeresem és egy "szóbeli meghívót" át is adhatok , vagyis tolmácsolhatok neki.

              Komment


                #37
                sinter
                vagyis tolmácsolhatok neki.
                ...Tolmácsold a nevemben is...meg mondd meg neki lécci, hogy tényleg nagyon hiányzik, de nekem pillanatnyilag még nála is jobban hiányoznak a célszerszámainak a leírásai, rajzai, amik nélkül nem bírom szétszedni azt a qrva első teleszkópot, ..."barmolni" pedig nem szeretnék...!!!

                ...Csak nem veszi szívére, hogy rokkant Pannóniák százai rostokoljanak otthon a fészerben országszerte, amikor itt a tavasz?!

                Mondd meg neki, hogy ahogy "A nemesség kötelez!" jelszó egykor érvényes volt, úgy ma meg a "Szaktudás kötelez!" jelszó érvényes helyette!!!!!!!!!

                A közkincs az igenis közkincs, ....képzeljük csak el, mit tipródtak volna eleink, ha Széchenyi később visszabontja a Lánchidat...meg ilyesmi...más nem jut most eszembe...

                Komment


                  #38
                  A középső urat viszont nem tudom ki lehet.
                  Szakács László, a balassagyarmati Pannonia Múzeum megálmodója.
                  Ő hozta ki a TL versenygépet.
                  ApaE pedig a Kanadából hazakerült P8-ast.

                  Komment


                    #39
                    Az egyik videon pedig látható volt egy csodaszép T9-es is!

                    Komment


                      #40
                      Meg egy Csepel 250 is!!!

                      Komment


                        #41
                        Remélem az Autó-Motor nem orrol meg ezért a megosztásért. A cikk 1970-ben íródott.

                        Csepelen nem alszanak...

                        Komment


                          #42
                          Kár hogy szinte semmi sem valósult meg a terveikből!.....de ha meg is valósult volna,akkor is csak ugyan az a világ sőt Európai színvonaltól is messze elmaradott elavult konstrukciók jöttek volna hihetetlenül hitvány anyagból.
                          Sajnos ez a valóság!Eleget melóztam a Csepeli gyárba hogy lássam a működését!Kódolva volt benne a vég!.........és nem kell megsértődni a Pannóniásoknak!Csak reálisan kell nézni a dolgokat!
                          Ettől függetlenül tisztelem őket!Én is ott voltam csak elkéstem!De leróttam tiszteletemet azok előtt akik a sanyarú körülmények ellenére tényleg,,harcot"vívtak a munka frontján! Nem csak a Motor és bringa gyárban hanem az egész Csepel Vas és Fémműben!
                          Már kezdettől kihasználták és agyon dolgoztatták a munkásokat!(De mi sem voltunk szentek!Ott lógtunk ahol tudtunk!Mondjuk egy szalagszerűen működő henger üzemben nem lehetett!Pisilni is csak úgy ha valaki leváltott!)
                          Mindegy!Elmúlt!Jöttek helyettük új elnyomók!)....itt állottak ,,apacsavo"gépei a 80-as években!Még a jó kis darumat is elvitték!Sajnos ez ilyen volt akkor is!Csak most kicsit rozsdásabb!
                          A végén még kiegészítésképpen lerovom a tiszteletemet azok előtt is akik ténylegesen elestek a ,,harcban"Csak akikről én tudok Csepelen röpke 10 év alatt 8 munkás!,,Béke velük"!................értelmetlen volt a haláluk!
                          Utoljára szerkesztve a következő által: apacsavo; 2015 máj. 05, 14:25.

                          Komment


                            #43
                            ApaE pedig a Kanadából hazakerült P8-ast.
                            Click image for larger version

Name:	SAM_0950.jpg
Views:	1
Size:	196.8 KB
ID:	144407Click image for larger version

Name:	SAM_0951.jpg
Views:	1
Size:	198.2 KB
ID:	144408Click image for larger version

Name:	SAM_0952.jpg
Views:	1
Size:	196.7 KB
ID:	144409Erre gondoltál
                            És én is remélem jön Keszire.
                            Jön !

                            Komment


                              #44
                              A rossebegyemeg. Jó ez a gép!

                              Komment


                                #45
                                Szerintünk ez volt az a P8-as Mirr-Murr!

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X