Közlemény

Collapse
No announcement yet.

k25

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #31
    Üdv!Maradt még alkatrész Kecskeméten?Én is barteloztam egy fasza váltót.

    Komment


      #32
      Adj Isten! Úgy látom nagyon leköt a munka hogy ilyen későn írsz vissza.Nem tudom annyit tudok,hogy szétszedtük a motort 1 dugó már kihúzva,olajteknő leszedve és nem állunk meg levesszük a motort,főtengely ki,főtengely felköszörülés,új csapágyak,egy dugóra kell új gyűrűt rakni aztán szelepbeállítás motor vissza stb. stb. Megnéztük egy ismerős gépét neki a kormányösszekötő úgy van külön csináltatva.

      Komment


        #33
        Üdv! Csinálom én is ,elhoztam a váltót.A nyeles tengely kell meg egy fogaskerék belőle.Újat csinálok belőle.

        Komment


          #34
          Üdv!Szétziláltam 2 óra alatt a váltót.Egyedül ,megszakadtam mint a lótetű.A baloldali agytengely meg volt húzva kegyetlenül.Beládáztam az alkatrészeket.

          Komment


            #35
            Adj Isten!Mi a motornál tartunk jelenleg,ez be is tart egy ideig nekünk. Most már,hogy leszereltünk minden leszerelhetőt egészen átlátható a Zetor szíve(majd teszek fel képeket).Egy dugót kihúztunk gyűrűcserés lesz.A főtengely köszörülésen még vacillálunk a csapágyak ára miatt,a munkadíj még nem lenne sok magában kb.35 ezer Ft.A csapágyak ára viszont Kecskeméten úgy 90 ezret kóstál ami rohadt sok.Dunaszerdahelyen is vannak alkatrészek,pontos címet még nem tudok adni de hátha megtudom.Kiderült,hogy Kecskemét Csehországból rendeli,onnan ahonnan mi is rendeljük.Dunaszerdahely is onnan rendeli a cuccot csak töredéke áron adja mint a Kecskemétiek.

            Komment


              #36
              Üdv !Képben vagyok,a szlovák labilis.Már 10 telefon után se tiszta a kép. Három hete várok egy üzenetre emilre.Csak személyesen érdemes,a cseh jó csak a szállítás ,Pay PAl átutalás....

              Komment


                #37
                Adj Isten.Itt van néhány kép így néz ki a gép most.Click image for larger version

Name:	Kép 017.jpg
Views:	1
Size:	167.0 KB
ID:	134722Click image for larger version

Name:	Kép 016.jpg
Views:	1
Size:	170.1 KB
ID:	134723Click image for larger version

Name:	Kép 015.jpg
Views:	1
Size:	165.4 KB
ID:	134724Ha minden igaz holnap nekikezdünk a motor leszerelésének.Hogy állsz a csehekkel mikor rendeled a cuccot?
                Utoljára szerkesztve a következő által: geri98; 2013 febr. 26, 19:06.

                Komment


                  #38
                  Üdv! Gyönyörű így kiterítve.Az új váltó szétszedve ,minden fasza, beládázva a cucc .A nyeles tengely majdnem új,ez kellett.Most hétvégén remélem kész lesz.A motor alkatrészeivel még tökölök kóstolgatom hátha olcsóbb lesz.Hiú ábránd.A heti terv motor blokk leszállítása vonalba fúráshoz.Ez bele kell hogy férjen a hétbe.Ember tervez isten végez..

                  Komment


                    #39
                    Adj Isten!Holnap leválasztjuk a motort a kuplung részről.a hajtókaroknál a főtengelyt köszörültetjük.A főtengelycsapágyakat nem bántjuk az pénzes játszma lenne.A fenti képekről annyit az MTZ dugattyú meg MTZ hüvely van a motorba,megjegyzem ezeknek a cuccoknak tizede az ára az eredetihez képest,de jól működnek ennek ellenére.Sőt egy pár ccm2-vel nű a motor térfogata mert vastagabbak a dugók az eredetihez képest.De elég a beszélgetésből munkára.Hajrá!
                    ficcero kedvelte ezt.

                    Komment


                      #40
                      Üdv!Pengeélen táncoltok.A nyugvókat nem cserélitek .Nem tudom elhinni hogy olyan jók.Első nyugvó kevés olajat kap,gyárilag. Hátsót meg rángatja a 150 kilós lendkerék.Lehet majd egy év múlva kell szétszedni arany áron.Ti látjátok.Én nem teszek bele mást,mert az nem oda való.

                      Komment


                        #41
                        Üdv!Majd elválik minden ha le lesz szedve a hajtókar,le lesz húzva a lendkerék akkor majd okosabbak leszünk.Persze attól is függ majd,hogy milyen lesz az állapota a csapágyaknak ha muszáj akkor persze ki lesznek cserélve.

                        Komment


                          #42
                          Üdv!Holnap Cseh- be telefonál az egyik kollégám megkérdezi az alkatrészt.Sok a homály az árakban.Kíváncsi vagyok mit mondanak személyesen.

                          Komment


                            #43
                            Adj Isten!Ma két óra alatt lekaptuk a váltóról a motort.Néhány képClick image for larger version

Name:	csilla lovagol 009.jpg
Views:	1
Size:	168.7 KB
ID:	134747Click image for larger version

Name:	csilla lovagol 010.jpg
Views:	1
Size:	177.7 KB
ID:	134748Click image for larger version

Name:	csilla lovagol 012.jpg
Views:	1
Size:	173.1 KB
ID:	134749Click image for larger version

Name:	csilla lovagol 015.jpg
Views:	1
Size:	174.9 KB
ID:	134750Click image for larger version

Name:	csilla lovagol 017.jpg
Views:	1
Size:	173.1 KB
ID:	134751A kuplung tárcsa teljesen fényes volt semmi felodor nem volt rajta.Könnyen lejött a motor a helyéről.Amikor azt az anyát megláttam ami a lendkereket fogta azt hittem tö...ön szúrom magam.Ugyan is aki szerelte nem volt kulcsa hozzá és kézi vágóval addig verte at anyát mig le nem jött úgyhogy ujjnyi lyukak vannak rajta.Örülünk neki hogy szétszedtük mert a kuplung már nem volt alkalmas hatékony erőátvitelre tehát egy nagy halom szar ráadásul gyárilag is elég gyengus.Holnap lehúzzuk a lendkereket és kivesszük megvizsgáljuk a nyugvókat és a főtengelyt.

                            Komment


                              #44
                              Adj Isten!Megint egy kis képcsokrot mutatok neked mai munkánkból.Lendkerék leszedve könnyen jött fogalmazzunk úgy az ütés mindennek segít.Aztán könnyen lejött a többi alkatrész is megláttuk aztán a főtengelyt elől kicsavartuk azt a hat csavart ami fogja az első csapágyat.De nem jön le a fordulatszám szabályzó peremétől így szét kell szedni azt is.Csak azt speciális csavarok fogják ezért kulClick image for larger version

Name:	Kép 018.jpg
Views:	1
Size:	184.1 KB
ID:	134760Click image for larger version

Name:	Kép 021.jpg
Views:	1
Size:	179.7 KB
ID:	134761Click image for larger version

Name:	Kép 022.jpg
Views:	1
Size:	187.2 KB
ID:	134762csot kell gyártani hozzá.

                              Komment


                                #45
                                Üdv!Látom haladtok a dologgal,az én lefogatóm is szét volt verve,nem számít.Ja azt is látom hogy a blokk ugyanott volt hegesztve mint az enyém.vettem másikat mert féltem hogy behány.Szépen át kell vizsgálni mindent felépíteni a stratégiát.A lendkereket fel kell esztergálni.Átvizsgálni a nyeles tengelyt.Ha már szét van húzva le kell venni a váltó fedelet olaj le belenézni mi a helyzet. Átmozgatni hézagolást ellenőrizni.Váltóba ha szükséges otthon vagyok segítek ha kell.




                                javaslom a dekompresszor karját vegyétek le mert ha dönteni kell a motort elhajlik.Jól látom a főtengelyben nincs meg a nyelestengely csapágy?A motor elejét azt hiszem úgy toltam le 3 db tizes csavarral.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X