Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Dnepr 650 Café racer, csináld magad de hogy?

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Wsievers. Ez pontosan így van! Plusz mínusz meg relé, külön szállal kihúzva a lámpáig oszt viszlát.

    Komment


      Nemes Pista
      de most mit várunk egy olyan néptől amelyik megeszi a csigát, ami a saját taknyán csúszik...
      ...Ez a nap mondása volt!!!

      - - - Updated - - -

      wsievers
      Az ezt megelőző számítógépem házába flexxel vágtam bele a táp helyét. A széttört ajzatba meg szalagkábellel volt beforrasztva a ram. xD
      ...Hát, mit ne mondjak...tudsz élni...

      Komment


        Tibi az általad feltett gépet acél gyapottal lehet polírozni. A Francia autóról csak annyit!: egy francia egy francia ágyon egy francia nővel oké de az autójuk elktronikája amihez én nem értek emberiség ellensége.

        Komment


          az autójuk elktronikája amihez én nem értek emberiség ellensége.
          Ez főleg akkor vicces, ha A Peugeotban full német elektronika (Bosch) dolgozik. Mint az enyémben is!

          Komment


            ZÖLD RENDSZÁMMAL
            Bennem a hiba hogy első olvasásra a mezőgazdasági megközelítőkre kiadott "zöldredszámra" gondoltam?

            Komment


              Bennem a hiba hogy első olvasásra a mezőgazdasági megközelítőkre kiadott „zöldredszámra” gondoltam?
              Én is most tanultam el!

              Mosmáá..,én leszek az okos a faluba!!!
              "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

              Komment


                gilersx eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                Bennem a hiba hogy első olvasásra a mezőgazdasági megközelítőkre kiadott "zöldredszámra" gondoltam?
                dkari eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                Ez főleg akkor vicces, ha A Peugeotban full német elektronika (Bosch) dolgozik. Mint az enyémben is!
                Az elektronika bosch, viszont az összes jeladó Lucas...a német csak a némettel szeret beszélni. Ja és mit jelent a bosch?.....már minden made in Kína...

                - - - Updated - - -

                A Porsche hibridje azért nem megy hamar tönkre. Alapára 123.000€. Lehet hogy a Brillant hibridje hamar megpihen, de a panamera nem ez a kategória.

                - - - Updated - - -

                Van kis gondom az esztergával. Eredetileg 380v os volt, csillagba kötve. Atkötöttem deltába, a motor 500w. Kapott egy 30 mikrofarados kondit. Beinditom, csak lassan morogva forog. A kondi lenne kicsi, vagy az üzemi kondival nyomogombosra tegyek még egy 65 mikrofarados indító kondit?

                Komment


                  .a német csak a némettel szeret beszélni.
                  Me' rasszista !!!! Csak titkolja , és mindent megtesz , hogy nehogy kiderüljön ... legalábbis látszólag ! A BOSCH pedig kínai ???? Még ez is ... akkó'má tudom mé nem sárga csomagolásba adja má a cuccost - há' elfogyott a festék valahova másara.... A IV. golf-ba meg minden MARELLI ???? Oszt jó ! me' az meg nem rasszista !!! Kezdem érteni ! Tehát ezek szerint a kínaiak is rasszisták ! Vagy má' belebonyolódtam az egészbe ...

                  A 380V (vagy inkább 400 v) helyett használnál 220V -t (helyesebben 240 v -t) ? (k...a unió !) Ha jól tudom akkor egy jókora kondi kell hozzá az indításhoz egy nyomógombbal, legalábbis nekem így van megoldva a fúró , amit ha indítani akarok bekapcsolás után meg kell nyomni egy rövid időre (addig darabosan, darálva jár) , majd ha felpörgött elengedem a gombot és kisimul a járása ... , csak sajnos van annyi gond vele , hogy ilyenkor kb harmadolódik a teljesítménye! Vagyis 8-as fúrót már szarul viszi , a 3-asnál kissebet meg nem fogja be a tokmánya ! Utálom ... inkább tegyél rá egy egyfázisú motort !

                  Komment


                    Nemes Pista
                    Van kis gondom az esztergával. Eredetileg 380v os volt, csillagba kötve. Atkötöttem deltába, a motor 500w. Kapott egy 30 mikrofarados kondit. Beinditom, csak lassan morogva forog. A kondi lenne kicsi, vagy az üzemi kondival nyomogombosra tegyek még egy 65 mikrofarados indító kondit?
                    Valami rémlett, de az Interneten ezt találtam erre:


                    "A 6 csavart a 3 kis lemezkével párhuzamosan ("függőlegesen") összekötöd,ekkor kapsz 3 pár összekötött csavart.A 3 csavarpárból valamelyik kettőre rákötöd a 230-at,mindegy melyikre,a harmadik csavarpárra pedig egy kondenzátor egyik vezetékét.A kondenzátor másik vezetékét valamelyik másik csavarpárra kötöd (amire a 230 vezetékeit kötötted),attól függően hogy indító vagy üzemi kondenzátorod van.

                    Érdemes üzemi kondenzátort használni,kilowattonként 70 mikrós kell,de csak 32-t szoktak használni.

                    Ha induláskor szükséges a nagy nyomaték,akkor indítókondenzátort kell egy relével vagy nyomógombbal bekötni 50-100 mikrósat.
                    A kondenzátor egyik vezetéke tehát a 3. csavarpáron van,a másikat ideiglenesen rákötöd nyomógombon keresztül azok valamelyikére,amelyiken a 230-as vezetékek vannak és bekapcsolod a motort,az indulás idejére megnyomod a gombot ,amikor felpörög a motor,újból rányomsz a gombra és ha morgó hangot ad akkor ez az indító kondenzátor jó bekötése,ha nem,akkor az üzemit kell ide kötni.Ha jó a forgásirány,akkor kész,ha nem,akkor kezded elölről úgy hogy a 230-at másik két csavarpárra kötöd.

                    FIGYELEM! A VILLANYSZERELÉS SZAKEMBERNEK VALÓ!
                    A 230 V ÉRINTÉSE HALÁLOS BALESETET OKOZHAT,DE SAJÁT FELELŐSSÉGESRE DOLGOZOL,ÉN A FENTIEK MIATT SEMMILYEN FELELŐSSÉGET NEM VÁLLALOK!
                    a FELTÖLTŐDÖTT KONDENZÁTOR IS ÉLETVESZÉLYES !!!"

                    Nem értek a villanyszereléshez, de logikusnak tűnikaz alapján, amit valaha tanultam...Majd egy hozzáértőbb hozzászól!
                    Utoljára szerkesztve a következő által: Lemezjáték; 2016 dec. 28, 20:12.

                    Komment


                      A dneprrel való motorozás is halálos balesetet okozhat!....

                      Komment


                        Csak a Dnepr -el , mégiscsak nagyobb az esélyed !

                        Komment


                          Az elektronika bosch, viszont az összes jeladó Lucas
                          Az lehet. De csak bosch alkatrész hibásodott meg eddig benne...

                          Komment


                            Hallottad , me' kínai !!!! Megbízható minőség ! ... (szégyen ! ) Mi jön még ?

                            Komment


                              Ez teljes mértékben normális. Ez a világ van. Kína olcsó, a kapitalista mindig több pénzt akar....de a koldusnak nem dob egy centet sem..

                              Komment


                                Donatellácska már nem része a naptárnak.
                                Click image for larger version

Name:	Kiszel.jpg
Views:	1
Size:	204.1 KB
ID:	150728
                                Küldjünk azért egyet?
                                Everything is better when you decide you don't care.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X