Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Dnepr 650 Café racer, csináld magad de hogy?

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Úristen. Nem kell köszönöm!

    - - - Updated - - -

    Istenem...inkább a medve öleljen meg mint ez a szörnyűség. Töle meg a hátsó hajtás is szebb.

    Komment


      Azért a ló,az jól néz ki,-jány meg jól ki van gittelve.

      Komment


        nem lehet hogy testvérek... vagy csak rokonok .... vagy szeretők ....bár ez azért kicsit húzós és lealacsonyító... úgyhogy elnézést kérek !

        Komment


          Az állatvédők vadászni fognak rád, hogy lehet ilyen dolgokat elmondani egy lóról?
          "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
          "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

          Komment


            Már régóta gondolkodom egy ilyenen......
            Click image for larger version

Name:	Ural-650-by-Dozer-Garage-3.jpg
Views:	1
Size:	196.6 KB
ID:	151174Click image for larger version

Name:	Ural-650-by-Dozer-Garage-4.jpg
Views:	1
Size:	200.7 KB
ID:	151175Click image for larger version

Name:	Ural-650-by-Dozer-Garage-2.jpg
Views:	1
Size:	197.9 KB
ID:	151176Click image for larger version

Name:	Ural-650-by-Dozer-Garage-1-696x464.jpg
Views:	1
Size:	69.5 KB
ID:	151177

            Ural 650 Custom Motorcycle by DoZer Garage Ukraine

            Komment


              Szép gondolat ez így egyben de elég rögös út vezet idáig!! Én azért nem vagyok meggyőződve evvel az első kerékkel a könnyű kanyarodásról ez inkább emlékeztet egy homokfutóra. Bocs kinek a pap lánya kinek?? Azt nem kétlem rengeteg munka rejlik benne.

              Komment


                Már régóta gondolkodom egy ilyenen..
                Ez nekem is nagyon tetszik. Azért kíváncsi vagyok, hogy elfér-e a kardántengely a gumi mellett.

                - - - Updated - - -

                Én azért nem vagyok meggyőződve evvel az első kerékkel a könnyű kanyarodásról ez inkább emlékeztet egy homokfutóra.
                Ez egy sima utcai gumi. A negyvenes évektől nagyon elterjedt volt az USA-ban. Sőt a Sunbeam S7-et is ilyen gumival szerelték.
                Click image for larger version

Name:	sunbeam_s7_deluxe.jpg
Views:	1
Size:	54.7 KB
ID:	151180
                Everything is better when you decide you don't care.

                Komment


                  A negyvenes évektől nagyon elterjedt volt az USA-ban.
                  Volt honnan másolni/terveket és ötleteket lopni.
                  SchnellProgramm/DRGM Német Birodalmi Szabvány 16" × 4.5"
                  Click image for larger version

Name:	bp0001.jpg
Views:	1
Size:	55.2 KB
ID:	151183Click image for larger version

Name:	3ef2912a5ca3b425ca75cd383c6c2bb6.jpg
Views:	1
Size:	213.1 KB
ID:	151184
                  ____BMW R75______Zündapp KS750___
                  Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2017 jan. 06, 17:35.
                  "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                  "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                  Komment


                  • Nemes Pista
                    Nemes Pista kommentje
                    Editing a comment
                    Messerscmitt Be 262 motorját is ök gyartottak, ettöl nagyobb gep csak az elefánt volt, Zündapp KS 800, meg a Puch GS350, meg az DKW 350(kesöbbi Izh 49)

                  Igaz de ezekre a terepre, sárba menetel miatt tettek ilyen gumikat oldalassal nem számított más. Virsli gumikkal elsüllyedt volna és nem értek volna Moszkváig hiába kanyarodott volna könnyebben! Szép gépeket kotortál elő a tolvajok által legkeresettebb tipusok! de vajon miért is?.

                  Komment


                    de vajon miért is?.
                    Egyértelmű,mert vannak akik megveszik akkor is ha tudják,hogy túl olcsó,megnyugtatják magukat azzal,hogy jól tudnak alkudni később mikor rájönnek lapítanak,hacsak nem ők adják a tippet!

                    Egyértelműen, nem átlag emberek,éppen ők tudnának legtöbbet tenni ellene!
                    Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2017 jan. 06, 22:19.
                    "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                    Komment


                      vannak akik megveszik akkor is ha tudják,hogy túl olcsó,megnyugtatják magukat azzal,hogy jól tudnak alkudni
                      Ez nem éppen így van... Az a helyzet, hogy egy sivatagi BMW vagy Zündapp alkatrészenként sokkal többért értékesíthető, mint komplett gépként. Az viszont igaz, hogy általában megrendelésre történik a lopás...

                      Komment


                        Egy újszerü kocka EAN-t én is megrendelnék -ócsón .

                        Komment


                          Kedves Zoli!

                          Nincs azokban már újszerű egy se,legfeljebb felújított,de leginkább újra festett.A kocka EAN (EAN 340),technikailag csak annyival különbözik az EAN 1000-nél,hogy főorsó fordulatszáma nyolc,de nincs kiszerelhető ágybetét,a norton a lakatszekrény ugyanaz és az öntvények minősége sem jobb.

                          Inkább vegyél még az EAN mellé,egy E2N,vagy EMU 160-200-as gépet,amelyen az apróbb pontosabb munkákat meg lehet csinálni!

                          Üdvözlettel:Che

                          Komment


                            De esetleg egy ilyen ládás , amit megrendelt a TSZ , aztán a volt elnöknél tették le mert pont ott volt az IFA daru . Ugyanis pont építkezett az elnök . Csinálták a gyerekéknek az új házat . Aztán valahogy pont akkor lopták el a -rendszert 89 ben . A TSZ -t is felosztották , mindenki vitt valamit . Az eszterga meg pont ott maradt . Aztán az elnök fia meg feljött pestre informatikusnak . Aztán mostanában halt meg az öreg - a gyerek meg eladná mindkét házat , a sok szart : pannóniát ,szabolcs áruszállítót , a 407 Moszkvicsot , meg minden vackot olcsón egyben odaadná valakinen ....

                            Aztán ez pont a boltban derülne ki ..... kis beszélgetés , ez az amaz ...

                            Komment


                              Nekem sajnos nem ilyen srófos az agyam.Azt mind el tudom képzelni,hogy sok olyan előfordult amit leírtál,de az ilyen embereknél nem sok becsülete volt az olyan dolgoknak,amivel csak dolgozni lehetett,-ha van is ilyen annak régen rozsdás minden porcikája,-mert ezek a dolgok,még raktározásuk kapcsán is ápolást igényelnek.

                              A múltkor feltettem valahová a Jófogás egy hirdetését,egy EMU 160-ról,Szegeden hirdették 30-35 ezerért.A gép hiányos,hiányzik a szegnyereg,a kéziszán és a gép lábazata,de a fokozatnélküli váltó meg volt hozzá.Azt érdemes lett volna megvenni.Gépalkatrészként nagyon olcsón be lehet szerezni a hiányait,vagy marógépen a gépállványon kívül le lehet gyártani és egy nagyon jó kis gép az apróbb dolgok elkészítésére.Az értéke egyben működőképesen 200-300 ezer.

                              Üdvözlettel:Che

                              Komment

                              Ugrás az oldal tetejére
                              Working...
                              X