Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Dnepr 650 Café racer, csináld magad de hogy?

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Nem, csak annak illusztrálásaképp, hogy az olajszűrő nélküli Nyiprókban mi kavarog körbe-körbe. Felújított főtengely, friss fúrás, új vezérmű, új csapágyak, új himbák, volt honnan jönni a cuccnak. Nemhiába a 2000km enkénti olajcsere. Most kapott valami MTZ olajat SAE 40 egyfokozatú ásványi, 9 litert vettem jó áron a benzinkúton, egész jól dolgozik vele, az olajszivattyú egyből felnyomta, de elbírna egy SAE60-80 ast is. Az új összekötös dobokkal sokkal kultúráltabb hangja lett. (viszont ugyanolyan hangos) Tiszta új motor hangja van, elsőre indul, tisztára meglepett.Click image for larger version

Name:	WP_20170403_17_21_07_Pro.jpg
Views:	1
Size:	197.5 KB
ID:	151741
    Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2017 ápr. 06, 05:16.
    OdinHEM, sepy és 4 további látogató kedvelte ezt.
    "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
    "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

    Komment


      Aminek össze kell kopni az össze is kopik
      A maradék meg az olajban köt ki.

      Komment


        UK
        Lehet, hogy lemaradtam valamiről, de miért kell az E betű? Nem hiszem, hogy egy Skoda 100 vagy Lada 2101 túl sok E betűvel rendelkezne, mégsem cserélgetik a lámpákat. Nem is kell. Én sem szoktam. A rendelet hülyén van megfogalmazva, félreérthető, de az sem írja elő olyan járműveknél, amiknél új korában nem volt. Szerezzünk papírt a minisztériumból erről?
        Amikor vizsgáztattam a T1-es Pannóniát, azt mondták, hogy legyen rajta 2 tükör, de amúgy nem kérnek többet, mint ami gyárilag rajta volt.
        sepy kedvelte ezt.

        Komment



          Jóreggelt! műszaki beltartalomra adottak a dnepr mágusok designra pedig: játsz a tankkal (elől szélesíts hátul slankíts) vidd hátra a lábtartót. dobj fel egy fordított kormányt (http://cdn1.bigcommerce.com/n-ou1isn...24.800.jpg?c=2 ) valami hatalmas duplex! dobfékes/ tárcsás elejét, jobbfajta hátsó rugóstagokat. Az elmaradhatatlan üléspóphoz, pedig ajánlom a jawa 634 tankjának a menetirányban hátsó harmadát. indexeknél hátul gondolkozz a bogár első villogóiban elöl pedig valami áramvonalason amit kb a kiflire hegesztesz, és tedd a tükröt a kormány végére. a segédvázat ne lógasd túl az üléspópon, meg a sárvádőt se sokkal. És kész az instant zacsós (izé kosaras) kávérészer

          Komment


            Ez idáig oké csak miután rengeteg melót és nem kis pénzt ölsz bele végül csak utánfutós gép lesz belőle mert így közúton nem fogsz tudni közlekedni vele. A Nyipró meg nem egy verseny gép, hogy zárt pályás versenyen használd. Az a sártengerben és terepen érzi otthon magát igazán. Ott viszont csodákra képes.

            Komment

            Ugrás az oldal tetejére
            Working...
            X