Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Ruszki csoda - Dnepr K750 dugattyútörés

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    Távol álljon tőlem, hogy beledumáljak, de az Ural dugattyú miért nem jó egy Uralba? Nem az ukrán meg orosz kávéfőző-alumíniumból öntött kisipari vackokra gondolok, hanem normális minőségű utángyártott (pl. lengyel - 160zl az ára) cuccokra. Már nem a hiánygazdaság idejét éljük, hogy mindenképpen helyettesítő megoldásokat kelljen kieszelni.

    - - - Updated - - -

    Bocsánat: Dnepr. De arra is igaz ugyanez. Csak megzavart a "ruszki" kifejezés a címben.
    Everything is better when you decide you don't care.

    Komment


      #17

      Komment


        #18
        Basszus...ilyet még nem láttam!!!... De hogy a francban tudtak egyáltalán ezek olyan gépeket gyártani, ami felment az űrbe, és még épségben vissza is jött?!?
        Keriadam kedvelte ezt.

        Komment


          #19
          hogy a francban tudtak
          Egyszerűen, nagy,oszt erős!

          Komment


            #20
            A Kínai cuccokból is csak az olcsó ami vacak ! Ha megfizeted azok is tudnak jót csinálni.

            Komment


              #21
              De hogy a francban tudtak egyáltalán ezek olyan gépeket gyártani, ami felment az űrbe, és még épségben vissza is jött?!?
              Ez is jön-megy így is.

              - - - Updated - - -

              pl. lengyel
              Az egyik 19, a másik 1 híjján 20. Az egész konstrukció, az ami használhatatlan.
              Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2014 aug. 23, 19:07.
              "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
              "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

              Komment


                #22
                én utoljára a Pál Dugattyúnál láttam...
                Én is ott láttam ezt.
                "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                Komment


                  #23
                  Voltam náluk. Ők mondták, hogy 20.000 Ft/db a gyártása. Kispolskié pedig 15.000 Ft/db + csapszegpersely 5.000 Ft/db

                  Komment


                    #24
                    Az egész konstrukció, az ami használhatatlan.
                    Akkor az én motorom biztos UFO.

                    - - - Updated - - -

                    Igaz, nem Dnepr. De az is tetszik, olyat is szeretnék.
                    Everything is better when you decide you don't care.

                    Komment


                      #25
                      Akkor az én motorom biztos UFO.
                      Nem az Ural. Ott azért még volt fogalmuk arról, mit kell(ene) csinálni.
                      "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                      "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                      Komment


                        #26
                        Kopaszka: Egyetlen egy dolog jutott eszembe mikor megláttam ma ezt a topicot... NAH B**DMEG!!! Hétvégén ugyanígy jártam mint TE, szintén k750-nel, csak nálam a dugó az szebben néz ki, viszont a hajtókarcsapágy az beállt

                        Click image for larger version

Name:	DSC01152.jpg
Views:	1
Size:	197.0 KB
ID:	140958
                        Kopaszka és wsievers kedvelte ezt.

                        Komment


                          #27
                          Az igeeen...Már én is kezdek félni. Le is szedem a jobb oldali hengert. Valami gyors halál arat a K-750-ek között? Nekem csak kissé megragadt a mult héten bejáratás közben, be is indult utána azonnal, de zavar a dolog. Épp hegynek felfelé mentem, és kissé több gázt adtam mint eddig. Azóta viszont még nem néztem bele. Szorítsatok, hogy ne leljek hasonlót...már megnézem, mert nem hagy nyugodni az eset.
                          Nem lehet derékszögelési probléma?
                          Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2014 aug. 29, 21:01.
                          "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                          "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                          Komment


                            #28
                            Nagyon szorítunk. De ez valami nagyon durva, hogy mi van itt...
                            Nem hinném, hogy derékszögelési probléma lenne. Én szétszedtem atomjaira a blokkot és elég rendesen látszik a cigány munka az előző tulajtól... Na meg az, hogy a csapszeg fölötti gyűrűnél annyira elvan gyengítve a dugattyú az se normális...
                            Szimplán egybeesések sorozata.

                            Komment


                              #29
                              annyira elvan gyengítve a dugattyú az se normális...
                              Ott majdnem félkörben nincs semmi.
                              Nekem vannak régi M-72 1 olajlehúzógyűrűs dugattyúim vésztartaléknak hengerekkel...igaz jó kopott, de az nem gond. Én a főtengely-kupplung párost féltem( a régi főtengelyemen elforgott a kuplung, és az utolsó sonka, a kúp itt se örvend túl jó állapotnak) .
                              Kopaszka, ha az segít vmit neked, van két magyar nyers dugattyúm is, ami kiadja a Dnepr dugattyút, ha gyártatni akarsz.
                              Nekem a rezonancia növekedése tűnt fel a megszorulás után.

                              A szorulásnyomokat lecsiszoltam, úgy tűnik, minden oké eddig.
                              Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2014 aug. 30, 14:10.
                              "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                              "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                              Komment


                                #30
                                Nem lehet derékszögelési probléma?
                                Ilyenkor azonnal törné a dugót nem? Legalábbis a jawanal nekem a beindítást követő fél percen belül tört a dugó. Értetlenül állok a dolog előtt, mert nyáron meg kijöttem ide Németo-ba a nyipróval, 1000 km 1,5 nap alatt és azóta is használtam, de semmi gond...

                                Amiket írtatok dugattyú helyettesítésre, kicsit megörültem neki, hogy van más lehetőség is, viszont ahogy nézem még drágábbra jön ki az ember, mint az Almottal. Én most azokat fogok rendelni... Miért nem azzal próbálkoztok?

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X