Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Schwalbe átalakulás, avagy 67UR1 SCHW4L83

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #31
    Click image for larger version

Name:	sjs.JPG
Views:	1
Size:	96.6 KB
ID:	133921


    ha mar hotrod schwalbe akkor en is berakom amit elkezdtem ,igaz nekem az eredeti blokkal ,de keszuloben!
    Bucsuk, korompaiistvan és 2 további látogató kedvelte ezt.

    Komment


      #32
      Még több képet kérnék!

      Nagyon mutatós, különösen tetszik, hogy a ritkán használt megoldásként a kürt felett megvágtad a lemezt, igy az egész lámpát lejjebb bírtad hozni. De hogyan hoztad össze a magasságát a térdvédővel?

      Komment


        #33
        Köszi az elismerő szavakat,de még nem értem célt. A stílust tekintve pedig...a gyári kinézetet szerettem évekig,és utána alakult át az ízlésem a mostanira,amit még ki sem éltem,tehát a "Schámli" nem egy gyári vas lesz,a lelkes márka rajongók precíz építési minőségével úgysem lehetne egy napon említeni. Nem állítom hogy rat gépre törekszem,a végén eldöntjük hogy hová lehet beskatulyázni - már ha nem teremtek új stílust!
        Utoljára szerkesztve a következő által: 67UR1; 2012 dec. 21, 23:35.

        Komment


          #34
          Egy kérdés...kijön belőle a blokk a segédváz levágása nélkül? Lehet, hogy a képek miatt, de nekem nagyon egyben van az a rész...
          "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
          "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

          Komment


            #35
            Ki kell neki, de a hengert előbb le kell kapni. Utána hátul kicsavarni a tartókból és kibillen előre lefelé az egész.

            Komment


              #36
              Üdv szomszéd!
              Ha járok felédszívesen megkukkantanám a sámlit!

              Komment


                #37
                Hahó! Szívesen látlak, a hétköznap nekem átláthatatlan (kamion), a szombat, ill a vasárnap egy része viszont működhet.
                Januárban valamikor viszem le Ludasra,(nem tudom meddig lesz ott, de adok időt hogy ne gány munka legyen),ott megkapja az új kipufogót, és módosítanak a felömlőkön, utána jön a végleges simítás, illetve finomhangolás.
                Előtte, vagy utána szeretnéd meglesni?

                Komment


                  #38
                  Én január elején nem dolgozom, így nekem szinte bármikor jó lehet.

                  Komment


                    #39
                    Üdv kedves érdeklődők!

                    Sikerült pár nyers videót készítenem, és ahogy ígértem meg is osztom veletek:





                    A többi videó sajnos gyenge minőségű de fent van.
                    Utoljára szerkesztve a következő által: 67UR1; 2013 jan. 01, 13:27.

                    Komment


                      #40
                      A másik videó:

                      A pilóta az asztalos "bácsi" neki is ez volt a premier, még nem szoktak össze...



                      Készül a haldás közbeni videó!

                      Komment


                        #41
                        A rántotthúsos rész volt a legjobb
                        A 2. videónál kára zenei aláfestés, elnyomta a motorhangot viszont a fék elégnek tűnik

                        Komment


                          #42
                          Szivesen Gyuri. Ha Bár mikor kell segítség akkor nyugottan szólj! Meg beszéljük. persze Sokkal Részletesebb a dolgott. mint ennél a projectnél!! Hali.




                          Am bocsi h nem az előző hozzászólásomhoz írtam de már 2 ördög motor van itt a városban! Ugyan is Gyuri a Kis srácnak aki adta a simson láncott! meg ilyenek tood a liliomon lakik! Most lett kész a Simson enduróban MZ etz 150ccm blokk van! Képet talán kapsz! :P

                          Komment


                            #43
                            Ezzel nem motorozni lehet, hanem alacsonyan szállni.Belegondolok,hogy a kisöccsével járok dolgozni.Mit vakargatnák a rendőrök a fejüket.




                            Kicsit hihetetlennek tűnik,hogy amiről én is sokszor álmodoztam,az valakinél testet ölt.Gyerekként én is próbálkoztam/Riga elsőteló kerékkel a 28-as ruszkibiciklin-szakadtam meg a tekerésben-/Jawa mustang-on riga hátsó lánckerék,stb,de látni,ahogy fokról-fokra kialakul a gép igazán remek.Alig várom a fényképeket.

                            Komment


                              #44
                              Srácok ti semmitől nem féltek?
                              A fék medfogja a bringát?
                              Mindenki halja,hogy egy shavlbi milyen hangal és hogyan megy.
                              Szerintetek ez nem feltünő?
                              És a poszt meddig forditja el a fejét(Saját vagy gyermeke fiatalságára gondolva)vagy ettől bátrabbak lesztek?
                              Erröl mit gondoltok,kiváncsi lennék.
                              Nagyon tetszik az épités én is csináltam hasonlót annak idején,tapasztalatból mondom AZ UTCÁN nem éri meg kekeckedni.És nekem a haverokon keresztül üzentek,hogy fejezzem be a segédmotoros száguldozást.
                              "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                              Komment


                                #45
                                mateapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                                Srácok ti semmitől nem féltek?
                                Ez egy jó kérdés - főleg a feltűnés, hiszen sem a rendőr, sem az NKH-s szakik nem annyira ostobák hogy ne tudnák megkülönböztetni már hang alapján hogy magas vagy sokkal mélyebb... 50-100 köbcenti eltérést elég sok méterről meg lehet hallani.

                                Egy másik, nem veterános profilú oldalon egy fiatal srác nemrég azt kérdezte, hogy hogyan tudja az ETZ250 blokkját S51 vázba erőszakolni. És amikor többen megpróbáltuk lebeszélni még jöttek olyanok, akik szerint mi rendelkezünk felettébb alacsony hozzáértéssel... Pedig tényleg csak a biztonsági oldaláról volt szó, meg a váz és egyéb elemek szilárdságáról.

                                Győrben is láttam - illetve láttunk St.Z.350 és Jagdtigger kollégákkal, amikor a veteránbörzén rögtönöztünk egy Veterán Fórum Találkozót - egy piros Simson Endurot, Danuvia hengerrel és krossz Danuvia hengerfejjel. Miközben jött az ETO Park felé a motoros már feltűnt, hogy lámpától elinduláskor gázadásra nagyon emelte az elejét, a mellső kerék 3-5 centire simán elemelkedett a talajtól 1-esben.
                                There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X