Közlemény

Collapse
No announcement yet.

De jót motoroztunk ma!

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    A remek motoros időnek és baráti körünk egyre ismertebbé válásának köszönhetően a vártnál jóval több motoros vett részt a 4. FelszabaDÚLÁS túrán. Söjtörről 12, Zalaegerszegről közel 50 motoros indult az idei szezon első nagyobb eseményére. Első megállónk a körmendi Batthyány kastélynál volt, ahol vasparipás barátaink színvonalas veterán motor kiállításában gyönyörködhettünk, illetve enni és innivalóval frissítettük magunkat. Innentől közel 100 fővel motoroztunk Pinkamindszentre (valójában itt értek véget a magyarországi harcok 1945 áprilisában) majd Nemesmedvesre. A T34/85-ös harckocsinál koszorút helyeztünk el a II. világháborúban elesettek tiszteletére, majd Klujber Richárd ismertette április 4 valódi történetét,illetve az 1849-es tápióbicskei csatát is részletezte, mely szintén egy április 4-ei napon zajlott. A megemlékezés után a résztvevők emléklapot és úttörőjelvényt vehettek át. Már hagyománnyá vált,hogy többen tárgyi relikviákkal járulnak hozzá a múltidézéshez: dr. Horváth László édesapja dísszemle oklevelét, Molnár Attila kiváló dolgozó jelvényeket, Offner Tamás szocialista brigádzászlót hozott, Jordán András német rohamsisakban, lánya,Boglárka cserkészegyenruhában érkezett, a főszervezők pedig katonai rendész egyenruhában vezették a túrát. Nemesmedvesről a rönöki Szent Imre templomhoz gurultunk, amely közvetlenül az osztrák-magyar határon fekszik. Érdekessége, hogy az '50-es években egy mise után a plébános és a hívek innen diszidáltak. Ezután bezárták,majd a rendszerváltás után külföldi segítséggel újranyitották. Innen a csapat különböző útvonalakon motorozott haza.
    Köszönjük a Körmendi Vasparipa Egylet tagjainak a felvezetést és a vendéglátást, a Kéklámpás Ördögöknek a forgalomirányítást, a söjtöri képviselőknek a támogatást,továbbá mindenkinek,aki fotókat osztott meg a túrálól.
    Külön köszönet Mészáros Zsoltnak az alábbi videóért:

    Üdvözlettel P12 Laci és D-Csepeles Ricsi főszervezők

    Komment


      Én a tegnapi napon miután mára rosszabb időt jósoltak du. csináltam egy kanyart: Bcsaba-Gyula-Sarkad-Doboz- Bcsaba és haza 130km de igen jólesett igaz voltak útszakaszok hova hacsak nem muszáj nem akarok eltévedni. / Sarkad- Doboz közötti útszakaszra gondolok. Kedves barátaim nem hiszem, hogy Ti nem ültök nyeregbe én is edzek mert ha összejön jövő hónapba egy Szlovák túrára gurulunk Kittussal.

      Komment


        Még nem motorozik senki???, vagy csak laposodik a téma!! Így nem lehet készülni Keszibe

        Komment


          Ti nem ültök nyeregbe én is edzek mert ha összejön jövő hónapba egy Szlovák túrára gurulunk Kittussal.
          Csak jó nyugdíjasnak lenni:én most keresem a motorravalót....Nem irigylem,csak irigykedek!A legnagyobb idei menet, a műszaki volt.Azóta vagy rosz az idő vagy meló van....,de a melót akkor kell nyomni mikor van,nem amikor ráérnénk!
          "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

          Komment


            Majd megtudod / remélem/ ,hogy milyen jó!! Persze a 3. -ra valót? Én is legtöbbet úgy motoroztam, hogy a fiamnak mentem segíteni melózni igaz egy kanyar 120 km! A legutolsó a kedvencem glett csiszolása igaz a hajamon nem okozott szín változást.Persze meg tudom magyarázni a szükségességét, hogy miért de baj lesz mikor már azt sem tudja az ember, addig meg húzzuk a gázt!

            Komment


              En mindennap motorozokVasarnap elo vettem a BMW K 750-est elkepesztoen jol van osszerakva az a motor 93000 km 5 tulaj es majdnem 30 eves 1989-es Click image for larger version

Name:	20160605_122427_resized_1.jpg
Views:	1
Size:	193.2 KB
ID:	151814Click image for larger version

Name:	20160605_122654_resized_1.jpg
Views:	1
Size:	191.4 KB
ID:	151815Click image for larger version

Name:	20160605_122753_resized_1.jpg
Views:	1
Size:	195.8 KB
ID:	151816Click image for larger version

Name:	20160605_122802_resized_1.jpg
Views:	1
Size:	192.9 KB
ID:	151817Click image for larger version

Name:	20160605_122820_resized_1.jpg
Views:	1
Size:	191.0 KB
ID:	151818Az osszes elektromos vezetek epek csatlakozok mind konnyen szethuzhatok a kezeloszervek mind mukodnek hibatlanok.Ezzel ellenben most riparalok egy 1150 est 2005-os az osszes kabel kulso boritasai szet vannak rohadva egyenkent kell at tekerni egy speci "szigszalaggal" pedig a motor nincs hasznalva 5 eve, relativ keveset futott es mindig zart garazsban taroltak . Ez a modern technika

              Komment


                20160605_122654_resized_1.jpg
                Ronda egy dögnem is kéne.............egynél több belőle
                "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                Komment


                  Click image for larger version

Name:	DSC02087.jpg
Views:	1
Size:	107.5 KB
ID:	151825Ma részt vettem egy nagy motoros összejövetelen Zalaegerszegen.
                  Nagy örömömre sokan megnézték a Csepelemet és nagyon tetszett nekik, előjöttek a régi emélkek. Idézek kettőt: "40 éve ilyennel tanultam motorozni" Mire én : 6 évvel ezelőtt én is!
                  "Ezek nagyon jó kis gépek voltak,megbízhatóak, nem olyanok,mint a Danuvia,mert az,ha egyszer megállt,nem tudtam beindítani"
                  Neám megsértődik valaki!

                  Odafelé és hazafelé is hibátlanul működött a masina. Remek volt jönni vele!

                  És a végére egy különlegesség
                  Click image for larger version

Name:	DSC02086.jpg
Views:	1
Size:	96.5 KB
ID:	151826

                  Komment


                    Megvolt az idei év első normális motorozása
                    Elkaptam azt a 4 órás időszakot a napban amikor nem zuhog az eső és az utak viszonylag szárazak...
                    Szokásomhoz híven céltalanul haladtam, végül egy 110 km-es karika alakult ki a dologból.
                    Azért a végefelé megdidergősödtem, most épp a térdeimet engesztelem.
                    De jó volt, kisimította a már eléggé összegabalyított idegrendszeremet
                    Click image for larger version

Name:	13_1.jpg
Views:	1
Size:	198.4 KB
ID:	151841Click image for larger version

Name:	13_2.jpg
Views:	1
Size:	197.1 KB
ID:	151842Click image for larger version

Name:	13_3.jpg
Views:	1
Size:	197.6 KB
ID:	151843
                    (Vác, Duna parti sétány)

                    Komment


                      Tegnap, miután hatalmas esőzéseket mondott az előrejelzés,halasztottuk a fűnyírós és egyéb programokat a Papánál. Az esőből - szerencsére - nem lett semmi nálunk, így felnipucolás után megjárattam születésnapi ajándékomat
                      Lefelé úgy begyorsultam,hogy elrepült a küllőprizmám




                      Ezen talán látszik milyen "csilli-villi" lett a felni.

                      Bocsánat a nagy méretű fotókért,de szeretnék elbüszkélkedni a "vassal" ,melyet Nagypapám vásárolt kb. 25 éve, majd egy kevés használat után keresztapámnak adta,aki még nála is kevesebbet tekert vele, így újszerű állapotban, megfelelően tárolva (felakasztva,nem kerekein állva) pihent. Papa 1 hónapig intézte,hogy megkapjam.
                      Azért is nagy boldogság számomra,mert ez az első olyan veterán jármű, ami végig a családunk tulajdonában volt.
                      Utoljára szerkesztve a következő által: Ricsi95D; 2017 máj. 14, 22:11.

                      Komment


                        Click image for larger version

Name:	face hird 021.jpg
Views:	1
Size:	195.3 KB
ID:	151860Click image for larger version

Name:	face hird 022.jpg
Views:	1
Size:	200.1 KB
ID:	151861 Már nagyonn hiányom volt...végre egy henger 500ccm. Tettem egy élménykanyart. NSU Osl 501 1937 gyári végseb:125km/h Nekem most elég volt a 90-en.

                        Komment


                          NSU Osl 501 1937 gyári végseb:125km/h
                          Az mitől függ, hogy lemezből ill csőből van az első villa???

                          Komment


                            Szerintem csak a kis NSU-kon és a Kettenkradon van lemezből. A 301-est láttam lemezzel még.
                            Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2017 máj. 17, 16:37.
                            "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                            "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                            Komment


                              Atti69!

                              Nagyon szép a motorod! Esetleg tehetnél fel róla egy kis videót, hogy milyen hangja van.

                              Tudnál egy kicsit arról írni, hogy milyen motorozási élményt nyújt? (Hány kilogramm egy ilyen gép, hány sebességes, kb. hogyan érdemes kapcsolgatni a sebességet, milyen az útfekvése, mennyire érzi meg a dombokat, milyen a fékezés vele, mennyi a fogyasztása?)

                              Csak azért kérdezek ennyit mert nagyon-nagyon tetszik nekem az NSU OSL (mindegyik verziója), viszont az életben nem lesz ilyen motorom, az én szintem az egyhengeres Pannónia, és legalább elmondás alapján legyen valami képem róla.

                              Komment


                                Ez nem az enyém,csak javítottam. Az enyém szebb volt,jobb volt,gyorsabb volt,csendesebb volt..s nyitottszelepes volt.. s sokkal olcsóbban ment el. Gyári fogyasztás 3-3,5l,végsebesség 125km/h tartósan kényelmes 100km/h. Útfekvés: Csodálkoztam eleinte,mert nem ezt vártam. Meglepően stabil,nem rázkódik talán a hosszú tengtáv miatt. Nagyon rossz úton 100felett rá kellett segíteni kissé a lábtartóra tartva mert paskolta a fenekem az ülésgumi. Sebváltó jobb oldalon. Nagyon pontosan,stabilan kapcsolható hang nélkül. Videót sajnos egyik gépem sem tud.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X