Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Milyen 125 cm3-es veteránt célszerű venni normál használatra, papírosan?

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    Heló Stalker!
    Szerintem a Cz 125 nagyon jó lenne arra a célra amire szeretnéd használni. És elég veterán kinézete is van, az ára sem vészes,alkatrészellátás...hát az nem olyan jó de megoldható.
    Az ETZ nagyon megbízható, simán bírja a 80-90-es utazót, alkatrészellátás kiváló, ára alacsony,150-es hengerrel még tovább is "tuningolható" (de csak egy MZ )
    Csepelek szuper gépek,ha tartod az 55 km/h-s utazót,kimegy veled a világból,de 2 személyezést és a dombot kerüld el ha sietsz
    Összességében attól függ,hogy pontosan mire kell. Ha pl. napi munkába járáshoz akkor CZ vagy ETZ, de ha csak 1-2 hétvégi karikára amikor nem vagy időhöz kötve akkor én a Csepelt vagy Danuviát ajánlok!

    Komment


      #17
      Csepelek szuper gépek,ha tartod az 55 km/h-s utazót,kimegy veled a világból
      Köszönöm, ez itt a lényeg!!
      Csak zárójelben, hogy nem a gyári gyújtásával kell érteni...

      Komment


        #18
        Én, mint Trophy tulajdonos, nyugodt szívvel tudom ajánlani, a leírt kritériumoknak megfelel.
        Nem szép motor, de legalább csúnya , pontosabban annyira csúnya hogy már szép!
        Vagy ha tetszik (és ahogy írtad) vicces.
        Nem tudom mi a gond az első rugózásával, én pillanatok alatt meg tudtam szokni, hogy fékezéskor nem süllyed az eleje. A nem kanyarkövető világítás sem olyan borzalmas. Pl. a mai robogók jó része is ilyen, mégis használják őket...
        Egyébként valóban egy kiforrott, jónak mondható konstrukció, a forgalom sebességét is képes felvenni anélkül, hogy belepusztulna.
        Vagy ha a két említett tulajdonságot el akarod kerülni, akkor pl. az egyenes kormányos, lámpafejbe épített km órás TS 125 sem rossz választás. Pl.: MZ TS 125 #2591336
        A többi márkáról nem tudok véleményt mondani, sajnos még nem oltak a birtokomban.
        Viszont szerintem pl. egy Csepel már nem való mindennapi használatra, a mai tempóra...

        Komment


          #19
          Cz 125 nagyon jó lenne arra a célra amire szeretnéd használni.
          És az is tuningolható 175-ös hengerrel, és főtengellyel.
          Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2015 jún. 09, 23:46.
          "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
          "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

          Komment


            #20
            Heló Stalker!
            Szerintem a Cz 125 nagyon jó lenne arra a célra amire szeretnéd használni. És elég veterán kinézete is van, az ára sem vészes,alkatrészellátás...hát az nem olyan jó de megoldható.
            Az ETZ nagyon megbízható, simán bírja a 80-90-es utazót, alkatrészellátás kiváló, ára alacsony,150-es hengerrel még tovább is „tuningolható” (de csak egy MZ )
            Csepelek szuper gépek,ha tartod az 55 km/h-s utazót,kimegy veled a világból,de 2 személyezést és a dombot kerüld el ha sietsz
            Összességében attól függ,hogy pontosan mire kell. Ha pl. napi munkába járáshoz akkor CZ vagy ETZ, de ha csak 1-2 hétvégi karikára amikor nem vagy időhöz kötve akkor én a Csepelt vagy Danuviát ajánlok!
            Szia!

            Ám ez pontosan melyik motor? Egy képet tudnál róla mutatni? Ez nem Czetka ugye (Az más-e mint a CZ nem vagyok képben, ebből is mintha régebbi veterán jellegű gépek is lennének)?


            Én, mint Trophy tulajdonos, nyugodt szívvel tudom ajánlani, a leírt kritériumoknak megfelel.
            Nem szép motor, de legalább csúnya , pontosabban annyira csúnya hogy már szép!
            Vagy ha tetszik (és ahogy írtad) vicces.
            Nem tudom mi a gond az első rugózásával, én pillanatok alatt meg tudtam szokni, hogy fékezéskor nem süllyed az eleje. A nem kanyarkövető világítás sem olyan borzalmas. Pl. a mai robogók jó része is ilyen, mégis használják őket...
            Egyébként valóban egy kiforrott, jónak mondható konstrukció, a forgalom sebességét is képes felvenni anélkül, hogy belepusztulna.
            Vagy ha a két említett tulajdonságot el akarod kerülni, akkor pl. az egyenes kormányos, lámpafejbe épített km órás TS 125 sem rossz választás. Pl.: MZ TS 125 #2591336
            A többi márkáról nem tudok véleményt mondani, sajnos még nem oltak a birtokomban.
            Viszont szerintem pl. egy Csepel már nem való mindennapi használatra, a mai tempóra...
            Köszönöm! Igen a kinézet amit meg kell szokni annál a gépnél eszerint Majd végignézek élőben egy pár ilyen gépet, amit felsoroltatok és utána alkotok valami véleményt, miután mentem velük egy próbát.
            Utoljára szerkesztve a következő által: stalker; 2014 jún. 23, 12:49.
            Minsk/Voskhod 14V-os "generátort" keresnék egy "kIZSérlethez", ha van egy kedves fórumtagnak ilyen.

            Komment


              #21
              Ez ilyen(Cz 125 Typ 453-vagy Typ 450 a 175 ös):
              Click image for larger version

Name:	CZ_1964_Model_453_125cc.jpg
Views:	1
Size:	103.7 KB
ID:	140289
              Vagy a Sport Czetka(Cz 125 Typ 476):
              Click image for larger version

Name:	125 476.jpg
Views:	1
Size:	204.4 KB
ID:	140290
              Egy másik kivitele ugyanennek:
              Click image for larger version

Name:	cz-125-sport-04.jpg
Views:	1
Size:	106.0 KB
ID:	140291
              Vagy a Cz 125 453:
              Click image for larger version

Name:	cz-125-453-s-07.jpg
Views:	1
Size:	60.0 KB
ID:	140292
              Vagy a Cz 125 Typ 488:
              Click image for larger version

Name:	cz-125--typ488.jpg
Views:	1
Size:	49.5 KB
ID:	140293
              Vagy a Cz 125 T (és a 125 B, és a 125 C) de ez ismét csak nem napi használatos motornak:
              Click image for larger version

Name:	125t_7.jpg
Views:	1
Size:	209.6 KB
ID:	140294
              Ez utóbbiból is fellelhetők nálunk papírosak, kb egy jobb Csepel ára körül...
              A másik cseh gyártól pedig a Jawa 125 Typ 355:
              Click image for larger version

Name:	p1030966.jpg
Views:	1
Size:	64.8 KB
ID:	140295
              ez a 125 problémás kategória (a választék a nagyobbaknál kibővül és jobb is lesz),
              Mi az, hogy nincs választék? Szerintem pont itt a legnagyobb. És akkor még nem beszéltünk az olasz 125-ös veterán gépekről.
              Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2014 jún. 23, 14:26.
              Örs, sepy és 3 további látogató kedvelte ezt.
              "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
              "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

              Komment


                #22
                stalker eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                Igen a kinézet amit meg kell szokni annál a gépnél
                Egyébként a kinézeten sokat segít szerintem a két oldaltáska tartó, illetve a gyári lábvédő...
                Na meg az első sárvédőnek sem olyan ijesztő a kinézete, ha ráül a motorra az ember, és kicsit lesüllyed az eleje.
                sepy, stalker és CZsolti kedvelte ezt.

                Komment


                  #23
                  Ám ez pontosan melyik motor? Egy képet tudnál róla mutatni? Ez nem Czetka ugye (Az más-e mint a CZ nem vagyok képben, ebből is mintha régebbi veterán jellegű gépek is lennének)?
                  Én erre a 488-as típusra gondoltam, itt egy egész jó ajánlat Hozzád közel: A képen látható Jawa Cezet 125, 1983-as évjárat, - Abony, Pest

                  Komment


                    #24
                    Ez is egy MZ és nem is néz ki rosszul:

                    Mz Rt 125

                    Igazi székelyes leírás. Ez van, az van, alku nincs.
                    stalker, Ricsi95D és 2 további látogató kedvelte ezt.

                    Komment


                      #25
                      Ez is egy MZ és nem is néz ki rosszul:
                      És mit kezdjen vele ? Mert ebből az életben nem lesz Magyar rendszámos motor.
                      wsievers kedvelte ezt.

                      Komment


                        #26
                        Ez ilyen (Cz 125 Typ 453-vagy Typ 450 a 175 ös):

                        Vagy a Sport Czetka (Cz 125 Typ 476):

                        Egy másik kivitele ugyanennek:

                        Vagy a Cz 125 453:

                        Vagy a Cz 125 Typ 488:

                        Vagy a Cz 125 T (és a 125 B, és a 125 C) de ez ismét csak nem napi használatos motornak:

                        Ez utóbbiból is fellelhetők nálunk papírosak, kb egy jobb Csepel ára körül...
                        A másik cseh gyártól pedig a Jawa 125 Typ 355:

                        ez a 125 problémás kategória (a választék a nagyobbaknál kibővül és jobb is lesz),
                        Mi az, hogy nincs választék? Szerintem pont itt a legnagyobb. És akkor még nem beszéltünk az olasz 125-ös veterán gépekről.
                        Ejj, ezekről a lekerekítettebb Jawakról és CZ-kről, amik azért viszonylag modernebbek meg is feledkeztem... pedig szépek. Plusz nem gondoltam, hogy abból a szériából van "kisebb" is.

                        A kisebb választékot inkább a mai forgalomban "gond nélkül helytállósra" értettem, már ha ilyet lehet mondani... A 250-esekben azért van elég erő ahhoz már, hogy ne csak cammogjanak, mert lehagyódjanak a kocsik mellett... 125-ben ez nehezebben kombinálható a szép-veterános kinézettel, persze ez a kinézetes dolog megint egyéni preferencia.

                        Egyébként a kinézeten sokat segít szerintem a két oldaltáska tartó, illetve a gyári lábvédő...
                        Na meg az első sárvédőnek sem olyan ijesztő a kinézete, ha ráül a motorra az ember, és kicsit lesüllyed az eleje.
                        Meglesem majd élőben egy példányát a Trophynak valamikor már... "Nem olyan ijesztő..."

                        Én erre a 488-as típusra gondoltam, itt egy egész jó ajánlat Hozzád közel: A képen látható Jawa Cezet 125, 1983-as évjárat, - Abony, Pest
                        Köszönöm a linket!
                        Utoljára szerkesztve a következő által: stalker; 2014 jún. 26, 21:56.
                        sepy és dongos78 kedvelte ezt.
                        Minsk/Voskhod 14V-os "generátort" keresnék egy "kIZSérlethez", ha van egy kedves fórumtagnak ilyen.

                        Komment


                          #27
                          Sajnos az MZ RT 125 (olyan szép DKW-s dizájnú) papírosan lehetetlen eset, illetve drága, ám használatra rendben lehetne gondolom és a formája is szép. Nem valószínű, hogy ilyenre lelhetnék.
                          Nem tudom, neked mi számít jó árnak, meg szép állapotnak, de ezt nézd meg: Mz Rt 125 . Én az RT-met 20.000 ft-ért vettem (2 éve), igaz papír nélkül.

                          - - - Updated - - -

                          De jó. Nem olvastam el az előttem szólókat
                          "Akaraterő és szorgalom, ez a két tulajdonság az, amellyel bármilyen célt el lehet érni."

                          Komment

                          Ugrás az oldal tetejére
                          Working...
                          X