Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Mennyibe kerülhet egy felújítás előtti, patinás, papíros Pannonia?

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    Pannónia T sorozatút minden sarokban találni lehet.Utángyártott alkatrészeket is lazán lehet vételezni, bár én inkább az eredetit javaslom! Mégiscsak tudd, magyar alkatrész kerül a motorodba nem igaz ?
    A papírok nélküliek 50-60 körül szoktak menni az ilyen leharcolt működőképes kategóriában.Persze ezeket gyakorlatilag lehetetlen újra forgalomba helyezni. Persze egy kis szerencse is kell. Általában mostanság égi mértékű árakat kérnek egy pancsiért, van hogy pofátlanul magas árat mondanak. Persze van szellemi értéke, de az a baj hogy a legtöbb ember ezt pénzben méri. Én a motoromat kemény 33 ezer forintért vettem, nem volt első hátsó lámpa, kopott volt a festés és nem voltak hozzá papírok. De működött. Gondoltam szobamotornak jó lesz. Csak aztán eszembe jutott hogy 1963-ig a villanyakba be van ütve az első rendszám. A többi meg jött magától Meg lett az eredeti tulajdonos, aki 600km-erre élt tőlem, lettek papírok, képek, dokumentációk. Ha nem lettem volna szerencsés ez nem történt volna meg. És szerintem mindenkinek más az ízlése. Van akinek a Pancsi nem sokat jelent, inkább a jawakért van oda. Ez van egyik ember sem egyforma. Minden motornak más a varázsa és ezt másképpen adja át. Inkább vegyél gagyi papírosat, hidd el sokkan jobban megéri ha te újítod fel minthogy felújítottat vegyél. Megérzed a motort, rátapintasz a hibákra, egtanulod hogyan és mikor mit kell rajta szerelni. A többi meg magától jön
    mátéapu, Titus és Che kedvelte ezt.

    Komment


      #17
      Ez igaz, ha nem is minden sarkon, de akad még pancsi, de ha kitalálsz magadnak nehezítéseket (normális eredeti festés, paplros, ne 300km-re legyen és ne 500 eFt) akkor sokkal tovább lehet húzni a keresgélést.

      Komment


        #18
        tudnátok segítséget adni, tapasztaltabb Pancsisok, ezen a motoron (1973 T5H) kb nagyságrendileg miket kell cserélni a külső elemek közül a gyári állapothoz, s ez kb. mekkora összeg lehet?

        a tankon a festés, nem eredeti, kézzel csinálták, elég szabálytalan, ez mennyire feltűnő?

        A motor lejárt műszakival áll, de biztosítása fizetve van, nincs használva, de évi 2-3x beindítják, 80 e Ft-ot kérnek érte
        Attached Files
        Utoljára szerkesztve a következő által: Noob; 2013 dec. 21, 15:14.

        Komment


          #19
          Nekem 72-es volt!De már oly régen hogy nem emlékszem a részletekre!A kipufogó azon hegyes végű sípban végződött,sajnos mást nem tudok segíteni!De szerencsés vagy mert papíros és a korához mérten jól néz ki!............de ne halgass rám mert oly neves Pannóniások vannak itt akik töviről hegyire ismerik a gépet!(minden esetre szerintem vedd meg mielőtt lekésed!)

          Komment


            #20
            Szia!
            Szerintem az első sárvédő műanyag kéne ,hogy legyen.Bár ez a fém szebb is jobb is.
            A kipufogó furulya nem eredeti és természetesen a csomagtartó sem illik a Pannóniához,valamint a tankra kéne Pannónia
            felirat,valószínűleg matrica.Kár hogy a felnik le vannak festve.
            Különben ,ha működik és a papírok is rendben vannak,akkor szerintem még próbálj alkudni,ha lehet.
            De,ha nem,akkor sem rossz ez az ár!

            Üdv:Laci

            Komment


              #21
              Nem rossz ez, sőt! A ruszki gumi előre (is) azért picit odabasz.

              Komment


                #22
                igaz a gumik, említette a tulaj, oldalsztenderen kicsit labilis a motor, leér az első kerék is, de nemérti miért
                ezeket vajon ellehet adni, érdekelhet valakit?
                Utoljára szerkesztve a következő által: Noob; 2013 dec. 21, 18:26.

                Komment


                  #23
                  Az orosz gumival nem szabad közlekedni, mert olyan kemény mint a "beton". Azon kívül, ha a kerekein állt, (ami valószínű) megnyomódtak és úgy maradtak. Nagyobb sebességnél nagyon ráz olyankor.
                  Nem hiszem, hogy el tudnád adni, mert mikor leveszed őket, szét szoktak durrogni a drótok a permben. Kézi kocsiban azomban kiválló!!! Laposan is simán elgurul, ott örök élet!

                  Komment


                    #24
                    Vedd meg, ezzel jól jársz. A csomagtartót jó pénzért el tudod adni. Lásd
                    Pannónia gyári csomagtartó? című témát.

                    Utoljára szerkesztve a következő által: kicsi76; 2013 dec. 21, 20:19.

                    Komment


                      #25
                      A kipufogó és az első sárvédőt mindenképp cserélni kell, ha az eredetiségre törekszel.

                      Komment


                        #26
                        Szia!
                        Még annyi,hogy a km órát nem látom pontosan a képeken.Mintha a "fehér" ,szóval sárga számlapos volna benne.
                        Viszont szerintem ebben az évjáratban már fekete 140-es lehetett eredetileg,azzal szerelhették,csak nem tudom,hogy pontosan mikortól,melyik évtől,de úgy rémlik,hogy ebbe már fekete kell.
                        Bele kell nézni a lámpafejbe,ha nincs leplombálva a km óra spirál a rögzítőnél,akkor ez lehetséges.
                        Valószínűleg nincs,mert spirálszakadás esetén az lekerül.Szóval ez sem biztos támpont.
                        A legjobb volna egy vele azonos évjáratú eredeti motoron leellenőrizni ezt a dolgot,ha fontos az eredetiség,mert az is lehet ,hogy tévedek.
                        Üdv:Laci

                        Komment


                          #27
                          A közép sztenderen állva ér le az első kerék,ha jól gondolom?!!
                          Az betegség sajnos,rossz konstrukciójú az a fajta sztender ami ezen van.
                          A régebbi visszahajló végű az viszont jó.
                          Nem tudom,mikortól szerelték ezzel a fajtával,de az én 1970-es T5 H-on is ilyen volt.
                          Szóval valamikor a 60-as évek végétől ,talán 67-től sejtem ezt a gyönge megoldású sztendert.

                          Komment


                            #28
                            Ennyi pénzért, ilyen állapotú, papírozható Pannóniát??? A krómok jó állapotúnak néznek ki (persze a kerekek festése picit zavaró, de....), nincs lerozzant állapotban a gép. Én nem is nagyon kérdezősködnék. Menni,alkudni, ha nem megy nem baj,hozni,ülni,örülni.... :-)

                            Komment


                              #29
                              Köszönöm a segítséget, még megnézek 2 motort, de ez ígéretes

                              Komment


                                #30
                                Szia! Ha tetszik neked ez a típus, akkor ne sokat teketóriázz, mert még más lecsap rá.
                                Próbáld ki, vagy ha nem értesz hozzá nagyon. akkor valaki hozzáértő személlyel próbáljátok ki. Ha minden rendben van motorikusan is akkor meg kell venni!
                                Persze, alkudni kötelező!
                                Utoljára szerkesztve a következő által: sricsi70; 2013 dec. 23, 08:28.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X