Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Pannónia p20 ára

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    Ha van közte nyolcbordás, alapméretű, szintén dobhatod is fel a vaterára, majd jól felmegy a licit...
    Én pár éve egy eredeti 325-19 Cordatic gumit raktam fel a belesütött 286 Ft-os induló áron, 20 ezer fölött vitték el. Persze tökéletes, új állapotban volt és a hátsó kerékre való méret nagyon ritka.
    OdinHEM, apacsavo és kollarg kedvelte ezt.

    Komment


      #17
      Amint lesz időm megyek mérni...

      Én pár éve egy eredeti 325-19 Cordatic gumit raktam fel
      Az nem semmi. Mármint az ára. Viszont nagyon szíven ütött a kéthengeresek alkatrészeinek ára is. Jó, mondjuk nem csak az, hanem más motoroké is... Nem járok börzékre, sőt a motorozást is hanyagoltam az elmúlt másfél évben, mert másra kellett az idő, de iszonyat mik vannak.
      OdinHEM és apacsavo kedvelte ezt.
      There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

      Komment


        #18
        de iszonyat mik vannak.
        Hát igen, mostanában tényleg jól elmentek az árak. 100e-ért már szinte semmilyen 85 előtti nagymotort nem adnak.
        Ha egy mezei mindennapi használatra alkalmasat akarsz min. 200e. Persze a felújítottat meg nem fizetik meg....
        Fergusson és apacsavo kedvelte ezt.

        Komment


          #19
          Hello

          én csak annyit tennék hozzá, falvakat járva vettem a T1-esem

          de nem biztatok senkit erre, nagy mák kell hozzá és pénzt kell belefeccölni, de nekem 1 próbát megért a környéken kicsit puhatolózni
          sepy és apacsavo kedvelte ezt.

          Komment


            #20
            Tisztelt dkari! Köszi az ajánlást! Az biztos hogy kezd minden nagyon drága lenni, pedig amit felújított állapotban kínálnak közel nem annyiért árulják mint amennyibe a felújítása került! és mégis sokan drágának találják! Viszont van a másik véglet, pár hónapja már egy nem létező hirdetési oldalon egy P20as km óra 40ezer felett kelt el!
            OdinHEM és zahi kedvelte ezt.

            Komment


              #21
              Az biztos hogy kezd minden nagyon drága lenni, pedig amit felújított állapotban kínálnak közel nem annyiért árulják mint amennyibe a felújítása került! és mégis sokan drágának találják!
              Ez egyértelmű: elsőre soknak tűnik az a pénz, amit a felújítottakért kérnek. Mert egyben olyan szépen mutat annyi papírfecni - viszont aki már túl van egy-két felújításon, az sejti mibe akar belelépni. Én mindkét felújított Pannoniámat olyanoknak adtam el, akik már újítottak fel motort és tudták, hogy ennyiből nem jön ki, bármit csinálnak.

              én csak annyit tennék hozzá, falvakat járva vettem a T1-esem
              Azért jobb tippre menni, mert úgy biztosabb. Én így hoztam el Pancsit, MZ-t, Jawa-t, CZ-t, Superelastik-ot egy helyről. És még vár ott pár cucc, ezért nem adom ki a címet/nevet. Onnan jöttek a kétfejű hengereim is. Meg a hengerfejek, amik már egy fórumtársnál vannak.
              apacsavo és dkari kedvelte ezt.
              There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

              Komment


                #22
                ezért nem adom ki a címet/nevet
                Jobb is! Még a végén visszaesnék. Pedig már örülök hogy kigyógyultam a gyűjtögetős "betegségemből"
                Bár még egy egy darabnál megdobban a szívem, de rájöttem egy seggel ennyi lovat nem lehetne megülni
                sepy, apacsavo és 3 további látogató kedvelte ezt.

                Komment


                  #23
                  kollarg eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  Atyaúristen.... Erről világosítsatok fel alaposabban legyetek kedvesek, a garázsban van 4 pár hengerem...

                  (Van másfél leélt váltóm, igaz alaplap nélkül, blokköntvényem, talán főtengelyek is akadnak... ...még jó, hogy nagy a pince meg a garázs. )
                  Én az alapos 9 bordásat 30 - ért vettem !!! még éppen kiadta a Yamaha YDS-3 0,25-ös első túlméretét , de előtte beszereztem egy 8 bordás alapos párt ,36 -ért de az nem adta ki , ezért kellett a 9 bordásat is megvenni , de egy hónapja láttam egy pár 57-est 9 bordával , dugóval ami a Kohl féle műhelyből került ki (érdekessége az volt hogy az egyik a nagy , a másik a kis felömlős volt , és ezért is akarták áruba bocsájtani 20 -ért !!! , igaz egyformára lehetett volna faragni őket , mert csak a hengertalp felől volt eltérés ) , de gyöngyösön láttam9 bordás 57,5 -öst utolsó méreten , (a szoknyánál már igen vékony!!! ) 15 -ér dugóval frissen fúrva , nem érdekelt túlzottan ezért nem néztem meg mi benne a turpisság...
                  Igen , sajnos ezek vannak ! Azt már "máknak" könyvelem el , hogy a pirosra sikerült két külön helyről összeszednem két 9 bordás kisfelömlős (tehát gyári , de átfaragtam , csak a miheztartás végett ... ) hengert , váll nélkül itt-ott látható hónolás nyomokkal (szerintem jó állapotú) gyári ,mindkettő második szériás dugókkal ,2. túlméreten 5-5 e. -ért kb 1,5 év alatt . Főtengő pedig a polcon volt, gyári keveset futott, jó csapokkal de tré centrirozással ( ???? , 0,05, és 0,07 volt ! 0,02-0,03 -ra jött ki ...)
                  Az a négy pár henger milyen , és mekkora "lyuk" van rajtuk ? (tudom , a műszaki ember csak egy lyukat ismer , az összes többi furat .. ) esetleg árúba kívánod bocsájtani őket ? A többi holmik ???

                  Komment


                    #24
                    Az a négy pár henger milyen , és mekkora „lyuk” van rajtuk ? (tudom , a műszaki ember csak egy lyukat ismer , az összes többi furat .. ) esetleg árúba kívánod bocsájtani őket ? A többi holmik ???
                    Mérek, fényképezek - de csak a pénteki Gépipari szerelés vizsgám után.
                    Nekem nem kell, mert én nem vágyom kéthengeresre. Sőt, megfogadtam hogy az utolsó Pannonia lesz amit most csinálok. Kis se látok a felújítandó cuccok mögül, nem lehet ennyit bevállalni.
                    There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

                    Komment


                      #25
                      Helló!

                      Ez egy bonyolult téma. Én úgy kezdeném amit ér annyit sose adnak érte. Ha a szíve lelke benne van a tulajnak és minőségi alkatrészeket tett bele az simán elérte azt az árat amiből igen jó nyugati motort lehet venni. Pl én is 3 évig készítettem "igaz p21 üres váz üres blokk forgalmiból", de nincs az az isten, hogy eladjam!!!

                      Ha valaki eladja a P20-at nagyon függ évjárat. Azt követi az állapot. Majd, hogy az állapot és az évjárat mennyire van összhangban. P20-nál több a finomság mint p21-nél.
                      Már láttam milló felett is hirdetést is, és túlzottan nem ellenzem. Sajnos ez egy drága motor. Ha valakinek nem tetszik mutassa meg ő mennyiből hozza ki ugyan olyan szintre. Akinek a pénz számít az vegyen IZÉ-t akarom mondani két betűst azaz MZ-t

                      Komment


                        #26
                        az vegyen IZÉ-t akarom mondani két betűst azaz MZ-t
                        Itt a Fórumon nem szoktunk személyeskedni!Sem a járművek neveivel,sem egymással!Mindenkinek az a kedves és szép amin dolgozik!Függetlenül a ,,millióitól"!........ha ez a stílus meghonosodna itt,egy percig sem maradnék a Fórumon!

                        Komment


                          #27
                          Itt van öt pár henger, főtengelyek, egyéb csomó cucc:
                          Pannónia P21-es alkatrészek - Folyás, Polgár, Hajdú-Bihar

                          Akkor ezt így nagyon olcsón adja, csapjon le rá valaki fórumos egy nepper előtt!

                          - - - Updated - - -

                          Vagy épp a tiéd Beni?

                          Komment


                            #28
                            Itt van öt pár henger, főtengelyek, egyéb csomó cucc
                            Ránézésre a kolléga nagyon belemerült a versenyzésbe.
                            Sajna én is ismerek olyat, aki félbehagyta a Pannoniával versenyzést és egész teherautónyi cuccot adott el egyben. Igaz ott fele ennyi henger volt motorkerékpáronként.
                            There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

                            Komment


                              #29
                              BeniP10&P21 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              Akinek a pénz számít az vegyen IZÉ-t akarom mondani két betűst azaz MZ-t
                              ..inkább aki minőséget akar venni -biztos ezt szerette volna mondani -

                              Komment


                                #30
                                .inkább aki minőséget akar venni -biztos ezt szerette volna mondani -
                                A lényeg hogy tiszteljük az ügyet!Az igazi motoros vagy veterános nem az anyagiakat nézi elsősorban!Vannak itt jó páran akik lelkesen készítik masinájukat és majd ha kész lesz büszkén feszítenek rajta de nem a márka vagy az érték miatt!A két kezük munkája ami érték!Ezt becsülöm ebben a társulatban!Nem lenne kívánatos ha eluralkodna a mi mennyit ér szemlélet!Aki legalább egy régi járművet felújjított már az tudja hogy megfizethetetlen!Ugyan mindegy hogy egy Dongó vagy valami drága puccos vas!......de kár ezt ragozni!Csak rossz volt olvasni mert nekem is az van!Tudom hogy szinte semmit sem ér..........csak nekem!

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X