Közlemény

Collapse
No announcement yet.

stanci - Cezet CZ 250/485

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    igaz ízes cseh nyelven
    Köszi! Begépelem a gugli fordítóba, meglátjuk mit kezd vele..

    Komment


      #17
      A sebváltó/berúgó karnál lévő gumitömítésre van valami tippettek, hogy honnan lehet beszerezni?
      O gyűrű, és lehet kapni.
      Tessék, itt van:
      JAWA 350 UNIVERZÁLIS BERUGÓ TENGELY "O" GYŰRŰ 273112213034 -CZE - E-MotorParts Motoralkatrész Webáruház - addel.hu piactér
      Vagy itt:
      http://www.futarmotorosbolt.hu/produ...oducts_id=3285
      Sok apróság egyezik a Jawa 350-esével(vagy a 125-ös Czetkáéval).
      Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2016 márc. 29, 13:42.
      sepy, és kedvelte ezt.
      "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
      "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

      Komment


        #18
        O gyűrű, és lehet kapni.
        Köszi, meg is rendeltem!

        Komment


          #19
          Tekintettel a hosszú hétvégére most ragadom meg az alkalmat, hogy üdvözöljelek köreinkben. Látom te is a néma olvasói tábor tagja voltál - eddig. Örülök a bemutatkozásodnak.

          Ahogy Wsievers is írta, mert én vagyok a másik moderátor, nekem is van egy 472-es CZ-m. Meg egy Kispolskim is, ami ha nem is skandallum itt, de voltak már vélemények, hogy polákzsolti legyen a nicknevem. Ezenkívül van néhány régi varrógépem is és sok jó barátom itt a fórumtagok között.

          Isten hozott. Remek géped van.

          Komment


            #20
            Isten hozott. Remek géped van.
            Köszi, örülök a fogadtatásnak, ennyi segítséggel jól fogok haladni a beüzemeléssel!

            - - - Updated - - -


            Begépelem a gugli fordítóba, meglátjuk mit kezd vele..
            A fordítóval annyival lettem előrébb, hogy találtam egy átfogóbb leírást, de sajnos ez is csehül van:
            http://jawarmaniak.wz.cz/ke_stazeni/...avod_rele.html (a 11. oldalig érdekes)

            Komment


              #21
              Egyszerű.Érintkezőket beállítod kép szerint.Az egy érintkezős oldal az áram kapcsoló.A rugó feszességével tudod beállítani hogy hány volton kapcsolja a töltőáramot.Ha régebbi az akksid ez legyen 6,5V ha új akkor 6,8V.A kétérintkezős a szabályzó.A bekapcsolt töltőáram maximumát tudod rajta beállítani szintén rugófeszességgel.Kb. 7,2-7,4V legyen.Természetesen ehhez multiméter kell.DE!A töltéshiányos szomorú percek okozója az esetek 90%-ában a szénkefe.

              Komment


                #22
                Multiméter az van, meg félhomály, de így már lassan kezd kikristályosodni a dolog.

                Mérni közvetlenül az akksiról kell? Mekkora fordulatra vonatkoznak ezek az értékek?

                Felszereltem egy voltmérőt a kezdeti tesztidőszakra, jelenleg ha pörgettem a motort, közel 9V-ra is felszaladt a feszültség.
                Click image for larger version

Name:	WP_20160328_14_07_37_Pro.jpg
Views:	1
Size:	87.9 KB
ID:	148527

                Komment


                  #23
                  Mekkora fordulatra vonatkoznak ezek az értékek?
                  A lényeg,hogy semmiképp nem mehet a max fölé mert károsítja az akkut és a fogyasztókat!!!Az is tuti,hogy el-kell aludnia a töltésjelzőnek alapjáraton.....
                  "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                  Komment


                    #24
                    közel 9V-ra is felszaladt a feszültség.
                    Az nagyon sok. A túláramszabályzó részen állíts akkor(lazíts a rugón). De előbb győződj meg arról, hogy egyáltalán van-e kontaktus akkor, ha a fesszabályzó behúz. De próbálj inkább analóggal mérni, a cseh vasak szeretik megbolondítani az elektronikus kütyüket. Nekem a kerékpárkilométerórát nullázta bizonyos fordulat felett.
                    Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2016 márc. 31, 22:43.
                    "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                    "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                    Komment


                      #25
                      Ezerrel megy a szerelés.. Nem tudjátok gyárilag mekkora lánckerekek lehettek ezeken a motorokon? Első lánckerékből van itthon 3 méret..

                      Komment


                        #26
                        17,és nagyobb nem is fér el emlékeim szerint.Pl.ez sem tetszett anno,hogy a 175-re nagyobb első lánckereket lehet tenni mint a 250-re.És ez meg is mérgezte a kapcsolatunkat.Fordulatszámmérővel nagyjából bemértem,a 175-ös 90-es utazót tudott 4600-as fordulaton szép sima járással,míg a 250-es már bőven 5000 fölött vergődött,a hosszú löket miatt pedig mindehhez olyan rezonancia társult hogy leesett a popsimról a bugyi.

                        Komment


                          #27
                          Kedves Fulton -MI_MII? esett le és honnan? Ez egyes esetben jól jöhet ha ilyet alakít az a fránya kiegyensúlyozatlan főtengely! Mert az okozója az.

                          Komment


                            #28
                            Tökmindegy hogy milyen főtengellyel raksz össze egy hosszú löketűt.Junak izs cz.Magasabb fordulaton úgy rezeg mint a disznó, vágás előtt.

                            Komment


                              #29
                              stanci
                              Nem cél a teljes felújítás, nekem a kissé kopott eredeti festés romantikusabb mint egy újrafestett csilli-villi járgány.
                              Valahogy így vagyok én is a Pannóniámmal...

                              Komment


                                #30
                                Sziasztok!

                                Hétvégén haladtam a géppel, egy "kis" gondom is adódott, az első helyzetjelző vezetékéről elfüstölt a szigetelés,
                                gondolom valahol letestelt. Néhány, mellette lévő vezetéket is megolvasztott. Most a következő hétvégék feladata az lesz, hogy cseréljem a sérült vezetékeket. (Meg kicseréljem a biztosítékot, ami valószínű nem megfelelő erősségű)
                                Ehhez a típushoz lehet kapni valahol vezeték köteget? Előbb-utóbb újra kellene vezetékezni az egészet.


                                Eddig nagyjából ezeket cseréltem:
                                akksi,
                                hajtóműolaj,
                                sebváltó tömítés,
                                gumik,
                                fékpofák,
                                lánc, lánckerekek
                                szénkefék,
                                légszűrő.


                                17,és nagyobb nem is fér el emlékeim szerint
                                Nálam a 18-as simán elfért!

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X