Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Az ártalmas dícséret!

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Az ártalmas dícséret!

    Nem túl régen méltattuk autóinkat / Suzukit- Opel Agilát.. / és bebizonyosodott a technika is hallgatózik! Jól mondják a sok dícséret is ártalmas. Én is így jártam tegnap előtt reggel úgy megvetette a kerekeit az Agila mint a csökönyös szamár egy kereszteződésbe, hogy sehova- tova. Semmi előzetest nem tapasztaltam megált és nem lehetett lelket lehelni bele nem bőffentett egy felet sem. Haza húzva kerestem az okot olyan volt a jelenség mintha nem lenne nafta bár a tankba volt. Keresgéltem- kotorásztam és böngésztem a netet igaz volt ki azt mondta az Agila is Suzuki hát nem. Annál tettek egy ablakot, hogy hozzá férjél a benzin pumpához az Opelnél / Agila 2005/ ez elmaradt. Benzin pumpa a tankban nem kívül- benne. Tank le emelő nélkül kis bakkon csodálatos élmény a tervezőjét emlegetve az jutott eszembe csinálhatna magának kis..sót!. Nekem ebben az egésznapos ramaty időben ez dobta fel a hangulatom de kész és újból pöfög. Mindezt csak azért írtam ha valakinek hasonló baja lesz mire számítson. Ha van ideje és pénze / műhelyben anyaggal + md. nincs messze a 70-hez./ Jó mondják egy nyugdíjasnak van ideje valóban ilyen gyönyörű időben van pedig várom hátha meglepnek az idősebb hölgyek nyara még egy kis motoros idővel bennünket.

    #2
    Annál tettek egy ablakot,
    Tudom nem vigasztal de a Suzuki Wagonnál sincs ablak, sőt még az ignisnél sem. A tankot ezeknél is le kell kapni.
    mátéapu és Che kedvelte ezt.

    Komment


      #3
      Legalább a tankon egy,az ürítést szolgáló leeresztő csavar,vagy akármi lenne,de újabban már az sincs,pedig egy meghibásodásnál,vagy nagyjavításnál,vagy akár az utolsó útnál,a bontóban elengedhetetlen lenne.Ilyen esetekben szoktam gondolni,esetleg mondani,hogy a tervezőjét lábbal előre vissza kellene dugni a "tojócsövön",a kloákába a gyártulajdonosokkal együtt.

      Gondolom üzemanyag szivattyú volt a gond,mert ezeknél az ipari hulladékoknál,vagy pénzért vásárolt bonyodalmaknál, gyakran előforduló probléma és orvoslásuk az út mellett szinte lehetetlen,-jöhet az autómentő jó olcsón.

      Üdvözlettel:Che
      sinter és Lemezjáték kedvelte ezt.

      Komment


        #4
        Tudom nem vigasztal de a Suzuki Wagonnál sincs ablak, sőt még az ignisnél sem. A tankot ezeknél is le kell kapni.
        Köszi megnyugtattatok,Mostmár csak abban bízom,hogy japán szivattyú van a Wagóban(nem német)
        heeegany és RedBull477 kedvelte ezt.
        "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

        Komment


          #5
          Mostmár csak abban bízom,hogy japán szivattyú van a Wagóban
          Rozs hírt kell közöljek: Frankó indiai vagy kínai Bosch van benne.
          wsievers, zahi és mátéapu kedvelte ezt.

          Komment


            #6
            Máté a remény hal meg utoljára.
            zahi és mátéapu kedvelte ezt.

            Komment


              #7
              Benzin pumpa a tankban nem kívül- benne.
              Az még a jobbik eset. Így jó eséllyel nem levegősödik le a rendszer. Másik véglet, amikor dieselnél hova teszi az üzemanyagszivattyút? Beépíti a nagynomású pumpába, hogy az egész csőrendszer a 162 csatlakozóval, üzemanyagszűrővel, leeresztőcsavarral, vízérzékelővel, mindennel együtt negatív relatív nyomás alatt legyen. "Véletlen se szed levegőt"... ááá... Sebaj. Készít hát egy levegő gyűjtő kamrát a gázolajszűrő tetejére, ami úgy van kitalálva, hogy ha elég levegő van benne, akkor kiböfögi a visszatérő ágon a tank felé. (így lesz az 1500 Ft-os gázolajszűrőből 15000 Ft-os) Ez is rendben, ha üzemmeleg a motor, és meleg a gázolaj. Ha hideg a gázolaj, akkor csak a szűrő, és a szivattyú közt keringet. Nem tud kiböfögni a tank felé, így jobb híján beböfög a magasnyomású pumpába. Csak hogy teljes legyen a siker, akaszt egy venturit a szivattyú és a szűrő közti alacsony nyomású, de nagy térfogatáramú visszatérőre, és beköti ebbe a résolaj gyűjtőcsövét. A résolaj elvezető csövei mindenféle bilincs nélkül csak rá vannak dugdosva a porlasztókra. Biztos nem keményednek meg a csövek 8-10 év alatt, és biztos jól tömítenek 2-300e km után is. Ja. Szóval az a tankleszerelés igen erősen barátságos megoldás. :-)
              sinter, heeegany és Che kedvelte ezt.

              Komment


                #8
                Kedves Geszti!

                Nagyon hasznosnak tartom tőled a fenti írást,mert az elolvasása is elég meggyőző részemre,hogy a hátralévő életemben még a fejem is elcsapjam egy ilyen agyonbonyolított technika láttán.

                Üdvözlettel:Che

                Komment


                  #9
                  fejem is elcsapjam
                  Jól látod a helyzetet.... semmi szükséged a Common Rail Dieselre. Ezek az autók úgy vannak tervezve hogy lehetőség szerint egy izzócsere is hatszámjegyű legyen.

                  Komment


                    #10
                    Biztos nem keményednek meg a csövek 8-10 év alatt, és biztos jól tömítenek 2-300e km után is.
                    160.000 km (vagy öt év) élettartamra kell biztosítani a gyártóknak, hogy minden a követelményeknek megfelelően működjön. 2-300 ezer? Szerintem ezen jót mosolyognának.
                    Everything is better when you decide you don't care.

                    Komment


                      #11
                      160.000 km (vagy öt év) élettartamra kell biztosítani a gyártóknak, hogy minden a követelményeknek megfelelően működjön. 2-300 ezer? Szerintem ezen jót mosolyognának.
                      és mi van akkor ha én öt év alatt teljesítem a 300 ezret.

                      Komment


                        #12
                        ha én öt év alatt teljesítem a 300 ezret.
                        Akkor ott szükség lesz egy kereskedőre, aki optimalizálja 120e km-re a futásteljesítményt, hogy boldog lehessen az új tulaj.

                        Komment


                          #13
                          és mi van akkor ha én öt év alatt teljesítem a 300 ezret.
                          Semmi. Ez teljesen irreleváns. Valójában 160.000 km - most megnéztem - az öt év is létezik, de egy picit máshogy. A használatban lévő járművek ellenőrzését olyan autókon kell leellenőrizni a típusjóváhagyás során, amelyek legalább 15.000 km-t futottak vagy legalább 6 hónapja használatban vannak, illetve maximum 100.000 km-t futottak, vagy maximum 5 évesek lehetnek. Amelyik előbb bekövetkezik (100ezer ill. 5 év). Ha a te autód 300.000 km-t fut egy év alatt, akkor azt biztos nem válogatják be a vizsgálati mintába.

                          - - - Updated - - -

                          A kereskedő által optimalizáltat sem válogatják be. Egyébként érdekes, hogy ez az óra tekergetés miért lehet még mindig, és mi lesz az az indok, ami miatt várhatóan nem lehet majd a jövőben. Kicsit olyan mint Al Capone és az adócsalás esete.
                          Everything is better when you decide you don't care.

                          Komment


                            #14
                            Azért bevett szokás még mindig az óratekerés, mert a piac ezt igényli. Senki (99,99%) nem vesz meg olyan autót, aminek az órája 300+e km-t mutat.

                            Komment


                              #15
                              Azért bevett szokás még mindig az óratekerés, mert a piac ezt igényli. Senki (99,99%) nem vesz meg olyan autót, aminek az órája 300+e km-t mutat.
                              Én mondjuk vettem. Nem volt vele baj.

                              Igazából arról van szó, hogy az OBD már most is tartalmaz egy csomó olyan adatot, amit nem lehet kitörölni vagy módosítani nyom nélkül. A futott km nem tartozik ide, mert a gyártók kézzel-lábbal tiltakoznak, ha ez felmerül. Most viszont úgy érzem sikerülni fog ezt keresztülverni rajtuk a tüzelőanyag fogyasztás monitorozása címmel - összes befecskendezett tüzelőanyag / összes megtett út. Csak akkor lehet érvényes adatunk erről, ha nem lehet tekergetni az órát.
                              Everything is better when you decide you don't care.

                              Komment

                              Ugrás az oldal tetejére
                              Working...
                              X