Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Milyen motort vegyünk és mire szamithatunk

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Milyen motort vegyünk és mire szamithatunk

    Nyitok egy uj topicot holnap. Milyen motort vegyünk és mire szamithatunk, címmel. Talaltam egy ural m61 et jo arban. Ki mit gondol errol a tipusrol?

    De lehet ez a kérdés mar uj topicot erdemelne?

    Wsievers szaktárs mit gondolsz? Jobb lenne oda irni már ezeket?
    Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2016 jan. 28, 12:07.

    #2
    Milyen motort vegyünk és mire szamithatunk

    Wsievers szaktárs mit gondolsz?
    Nyugodtan csinálhatsz. majd átmozgatom ami oda való. Vegyél Junakot. Azzal is kell szöszmötölni, de az a végén jó is lesz. fulton fórumtárs pedig profi a típusban.
    sepy és dongos78 kedvelte ezt.
    "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
    "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

    Komment


      #3
      Koszonom szepen. Volt junakom...a lengyelek istenverése.. megcsinaltam s gyorsan eladtam..

      - - - Updated - - -

      Egy picit jobb mint az IFA BK 350....volt az is....eletemben nem szoptam meg annyit motorral.
      Atti69 és wsievers kedvelte ezt.

      Komment


        #4
        Az Urallal szerintem csak annyi a baj, hogy ugyanott vagy, mint eddig. Az se sokkal különb. 425S ? Bár az elég kicsike, de mégis német minőség.
        Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2016 jan. 27, 20:45.
        sepy kedvelte ezt.
        "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
        "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

        Komment


          #5
          Nemes Pista
          Egy picit jobb mint az IFA BK 350...volt az is...eletemben nem szoptam meg annyit motorral.
          Kérlek, írd le pár mondatban, mi volt a baj az IFA Bk 350-el?

          Az német gyártmány, azt gondolná az ember, hogy semmi gond vele...Nekem nagyon tetszik, és annyira egyedülálló ez a boxer kétüteműben, nagyobb csuda, mint egy Trabant...

          Komment


            #6
            Volt junakom...a lengyelek istenverése.
            Egy picit jobb mint az IFA BK 350...volt
            Pedig ,mind a kettő nagyon tetszik ! Már gondoltam rá hogy kéne venni, csak kevés a "tehetség "
            sepy és dongos78 kedvelte ezt.

            Komment


              #7
              mir-mur
              Pedig ,mind a kettő nagyon tetszik ! Már gondoltam rá hogy kéne venni, csak kevés a „tehetség”
              Nemrég valamelyik honlapon láttam eladót! Én is szemezgettem vele, de csak úgy tudnék hozzájutni, ha Jézuska elolvasná a hozzá írt levelemet, mert ha jól emlékszem, 450-500 körül volt...


              Na, meg is találtam:

              http://veteranapro.hu/szolo-motorker...kerekpar-elado

              hogy miért is nincs nekem fölösleges 500 ezer Ft-om...
              Utoljára szerkesztve a következő által: Lemezjáték; 2016 jan. 28, 06:35.
              Atti69 kedvelte ezt.

              Komment


                #8
                A BK egy szemét. Nekem is volt hozzá szerencsém. Ingyen se kéne.
                Atti69 kedvelte ezt.
                "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                Komment


                  #9
                  Kedves Fulton! Szivesen olvasnák és szerintem még sokan a Junakról mik az esetleges buktatói , mire kell figyelni az esetleges vásárláskor?. Hisz általában mindíg hiányosak és átalakítottak ezek a gépek is és az hiányzik ami igen kurens.

                  Komment


                    #10
                    Szerintem nagyon szép munkát végeztél a Dneperrel egészséges szép hangja van.
                    Ha már orosz vasak erről mi a véleményetek?
                    Ural M-63
                    Lemezjáték kedvelte ezt.

                    Komment


                      #11
                      Szivesen olvasnák és szerintem még sokan a Junakról
                      Én is jelentkezem. Még vagy 3 éve láttam meg egy kertben félretéve egy ilyen jószágot (könnyen lehet hogy még mindig megvan). Azonnal megtetszett. Aztán kb. annyit találtam róla hogy sz@r. De hogy miért, mi, mikor, hol?
                      Talán mert a felhasználók pl. nem voltak képesek higgadtan kezelni a gázmarkolatot?
                      Akárhány Junakos videót láttam eddig, mindegyiken kínozzák a gépet.
                      https://www.youtube.com/watch?v=lSH4EAqu9E4

                      Annak idején a motoros oktatóm mondta az ilyen gázcimbálós hülyegyerekeknek, hogy "a pöcsödet rángassad otthon hülyegyerek, ne a gázt!"
                      Utoljára szerkesztve a következő által: dongos78; 2016 jan. 28, 09:27.
                      sepy, Atti69 és kedvelte ezt.

                      Komment


                        #12
                        IFA BK350: A német betette a karbikat a motorhazba. Szétfőnek a saját levükben. A főtengely szinte javithatatlan, a hajtókarok gyengek, tekerednek össze vissza. A gyujtás beállithatatlan. A hengerek termeszetesen szurkeöntvenybol vannak, semmirevaló hűtőbordakkal. A hengerfej meg rosszabb. Az egesz blokk melegszik, de mint a barom. A váltó meg aztmondom rendben van. A kupplung böszme nagy,lendülete van, tul sok. A hatsó hajtashaz porlik mint a danuvia km ora hajtasrésze. Az egesz motor böszme nehéz, ormotlan nagy vastömeg. Itt a megmunkalas pontos, csak a konstrukcio szar.

                        Junak: Egyszeruen lengyel minőség. Pontatlan gepmunka mindenhol, alulméretezett alkatrészekkel. Dnepr szindroma.

                        Ha valaki jo motort akar epiteni, BMW, Zündapp, BSA, Ariel, Norton, Triumph. .

                        Vagy ha valaki olyan mint én, hogy szeret szenvedni, dühöngeni, egy motorblokkot 20x szet es osszerakni mire jo lesz, annak ajanlom az orosz es ukran motorkerekparipar barmely gyongyszemet..

                        Komment


                          #13
                          A német betette a karbikat a motorhazba.
                          Ez az amikor a dizájncél győz. Huncut németek egy időben mindent el akartak dugdosni szem elől.
                          A Trophyban is imádom a bowdenek rejtegetését. Rendes élvezet pl. gázbowdent cserélni benne :-)

                          Komment


                            #14
                            Nincs semmi gond azzal ha a karbi el van dugva. De a BK henger- hengerfej parost ha valaki megnezi, és osszehasonlitja pl a sport CZ 175 ös henger hengerfej parossal, azonnal latja hogy miert is szar a BK.Semmi hűtése nincs se a hengerknek se a blokknak. Vagyis biztos lenne jo hutese ha 150 el mennel vele. Itt jon az mt 650 a sorban. Gyenge szar hutese van, a BMW hengereken sincs sokkal több hűtőborda, viszont azzal tudsz menni 120-130 as utazóval. Mondjuk a Dneprrel is 10-35 os vegatettelel. De csak 6 sávos autópályan ha üres. Mert a futómű olyan szar, hogy 100 felett már halÍ¢lfélelme van az embernek. A szaguldozást meg jol at kell gondolni ilyen csodás fékekkel. Ja, es ha pont 120 nal torik el a váz alattunk akkor megszivtuk. .
                            Utoljára szerkesztve a következő által: Nemes Pista; 2016 jan. 28, 10:24.

                            Komment


                              #15
                              Nemes Pista
                              IFA BK350:
                              Ezek kemény konkrétumok...Több, mint sok...Köszönöm!

                              Komment

                              Ugrás az oldal tetejére
                              Working...
                              X