Igen olyan ez mint egy folyó. Mindig áramlik, mindig történik valami. Most éppen készítek egy bőr oldaltáskát, vettem csomagtartót, amit matt ezüstre le szeretnék fújni. Aztán most szereztem be egy Jawa oldaltámaszt bordó színben, amit ezüstre festettem, az alsó részét pedig bőrrel vonom majd be.
Ami a motort illeti, engem illetve a motorom is elérte a Jawa átok: ELÉGTELEN TÖLTÉS.
A tünet nagyjából az volt, és ezt egy tank benzin elmotorozása után vettem észre, hogy tompítottnál nem tölti az akksit. Helyzetjelzőnél csak halványan világít a lámpa. Lekapcsolt világításnál tölt rendesen. Amíg nem vettem észre nagy bátran mentem szabályosan tompítottal, most már csak helyzetjelzővel, mert leszívta az akksit.
Vettem egy új feszszabályzót, amit be is építtetek, ha találok egy megbízható és hozzáértő villamos szerelőt Miskolcon. Addig is eljárok vele helyzetjelzővel.
A kezdetben tapasztalt erős motorvibrációt vagy megszoktam, vagy miután egy hete remélhetőleg a legprecízebben beállítottam az előgyújtást már nem érzem.
Amíg jó idő van motorozom, állítgatom, ha pedig beáll a tél, akkor lehet, hogy egy-két alkatrészt (kipufogó, pedálok, oldalkapaszkodó) lekrómoztatom.