Közlemény

Collapse
No announcement yet.

D Csepel gyújtás

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    D Csepel gyújtás

    Sziasztok. Nemrégibe megkaptam az öregapám rég elfeledett Csepeljét. A géppel nem sok gond van leszámítva, hogy nem indul. Szétszedtem és azt látom, hogy az álló részt kiszedte valaki korábban, de úgy, hogy le van szakadva minden vezeték. A kérdésem (kérésem) az lenne, hogy megtudja-e valaki mondani melyik kábelt melyik csatlakozóra kössem? 3 tekercses a rendszer de 3 csatlakozó is van a blokkon.Click image for larger version

Name:	20130824_163107_Leányka utca.jpg
Views:	1
Size:	197.8 KB
ID:	156100 Ez még a kiszedés előtt készült, csak utána láttam mi van vele.
    Előre is köszönöm a segítséget.

    #2
    Kedves Ferenc71!


    Mielőtt segítséget kérsz,-illene bemutatkozni!A Csepelről egyébként,annyi anyagot találsz a fórumon,ha szánsz rá időt,hogy magad is megtalálod a választ a kérdésedre (kérésedre).

    Az "öregapádat",-meg illene Nagyapámnak nevezni,annál is inkább,mert megőrizte részedre,a kis Csepelt!

    Üdvözlettel:Che
    Lemezjáték, Ricsi95D és 2 további látogató kedvelte ezt.

    Komment


      #3
      Én mondjuk örömömben le is mostam volna --már csak azért is mert jobban látszanak a dolgok.
      Ricsi95D és Che kedvelte ezt.

      Komment


        #4
        T.Che
        1. A bemutatkozással tényleg lemaradtam, ezt pótolom!
        2. Az utána olvasásról meg csak annyit, ha a mai világban van valakinek annyi szabadideje, hogy órákat töltsön az interneten az biztos boldog ember!
        3. Ha nagyapámnak 89 éves koráig semmi baja nem volt a megszólítással, akkor másnak se legyen!

        Üdvözlettel: Ferenc




        T. Joker

        Mint írtam ez a fellelt állapot! Azóta csillog-villog.

        Amúgy mindenkinek köszönöm a hozzászólását! Sokat segítettek!
        Lemezjáték kedvelte ezt.

        Komment


          #5
          szeretem a türelmes embereket!!
          azokból lesznek az igazi veteránosok(-:
          ha egy kis bemutatkozással kezded,nem ugrottunk volna neked egyébként,nem támadták a nagyapádat hanem védték,ha nem tünt volna fel!
          Aki hamar felkapja a cukrot az hamar belerugdos a motorjába is.
          Amugy érezd jól magad köztünk(-: (és ami nem igazán sértés abból nem kell párbajra menni)
          Lemezjáték és Che kedvelte ezt.
          "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

          Komment


            #6
            Kedves Ferenc71!


            Miért gondolod,hogy a Te időd,vagy szabadidőd több,mint másoké?Nekem is van elég elfoglaltságom,de azért a fórum tagjainak kedvéért és magáért a fórumért,szívesen áldozok egy keveset,abból a drága időből.

            Az sem jó továbbá,hogy a már fent lévő témákat sokadjára leírjuk és itt-ott a fórumon újra tárgyaljuk.,-mert ehhez is idő kell,de természetesen másoké.A letöltések rovatban találsz kapcsolási rajzot és annak segítségével el tudsz igazodni,a vezetékek dolgában.

            Nem írtál semmit sem a Csepelről sem,pedig,ha a Nagyapádé volt,akkor biztosan sokat lehet tudni,a motor előéletéről,esetleg papírja is van.Amennyiben nem cseréltek blokkot a motorban,a váz és motorszámnak egyeznie kellene.Hogy értelmezed,a három kivezetést a blokkon,-kettő és egy a gyújtókábel részére,vagy három és plusz a gyertyához?Az utóbbit,az exportra szánt Csepeleken alkalmazták,mert az akkumulátorhoz töltés is kellett.

            Üdvözlettel:Che


            Bocsánat,kinagyítottam a feltett képet és egyértelműen,a három plusz egy kivezetéses,amennyiben nem egyezik a váz és motorszám,meglehet,hogy ez már egy Danuvia blokk.A motorszámból sokat ki lehet következtetni.
            Utoljára szerkesztve a következő által: Che; 2013 aug. 25, 08:12. Oka: kiegészítés
            Lemezjáték, OdinHEM és mátéapu kedvelte ezt.

            Komment


              #7
              Ferenc71 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              3 tekercses a rendszer de 3 csatlakozó is van a blokkon.
              Talán egy megy a leállítás miatt a megszakítótól testhez, a másik két tekercs világítás miatt van, de azokat egybe kell vezetni, így azok egy csatlakozást foglalnak le. A harmadik kivezetésre akkor lenne szükséged, ha lenne a gyújtáslapon töltő tekercs. A későbbi Danuviákon oda van kötve.




              Na ez van, ha nem olvasok előtte...Che már leírta...bocsánat!
              mátéapu és Che kedvelte ezt.

              Komment


                #8
                Köszönöm, már volt cserélve a blokk, mivel besült a dugó.

                Komment


                  #9
                  Ferenc71 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  már volt cserélve a blokk
                  Be lett jegyezve a blokkcsere, vagy megvan még a régi?

                  Komment


                    #10
                    Szia. Nincs meg semmi hozzá sajnos, se papirok se semmi más. Sajnos nagyon hiányos a motor.

                    Komment


                      #11
                      Pedig ha családi örökség, akkor nem mehet veszendőbe...sok sikert hozzá!

                      Komment


                        #12
                        Hello!

                        Kaptam ajándékba egy vélhetőleg T Csepel blokkot. (BC száma van) és 44 ezer körüli párosítója.
                        A lendkerék meg ilyen benne. Ez meg miféle ?? két ékpályával? Az látszik hogy valaki nagyon fúrogatta.
                        De minek kettő ékpálya rá? Azért is rakom fel mert ez nekem nem érthető.

                        Click image for larger version

Name:	11714328_10204244528543005_170515968_n.jpg
Views:	1
Size:	93.6 KB
ID:	144904Click image for larger version

Name:	11716111_10204244528623007_80524123_n.jpg
Views:	1
Size:	100.5 KB
ID:	144905Click image for larger version

Name:	11720439_10204244528583006_1697455251_n.jpg
Views:	1
Size:	89.3 KB
ID:	144906

                        Index forumon most olvastam egy hsz-t ahol azt írják, hogy a 125/50-nek (vagy van olyan csepel) aminek máshol van a megszakítója ezért való hozzá másik lendkerék. (?)
                        Utoljára szerkesztve a következő által: dott; 2015 júl. 11, 20:46.

                        Komment


                          #13
                          Az látszik hogy valaki nagyon fúrogatta.
                          Most kösd össze gondolatban a furatokat legalább kettő kellett egy lapáthoz,és máris látszik a ventilátorlapátok kontúrja.amig a többi motor pihent ez dolgozott egy "kertben".....
                          "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                          Komment


                            #14
                            Lehet, de ezt szerencsére ahonnan jött nem használhatták sokáig, mert nincs lestrapálva, kivagdosva se a blokk széléből a láncnál.
                            Alkatrésznek akartam, de ahhoz meg túlságosan jó állapotú hogy szétkapjam a most is jól beszerezhető alkatrészekért.
                            Holnap lesz időm, megmérem a henger furatát, dugattyút is megnézem hogy egy idős e a blokkal.
                            Click image for larger version

Name:	11292017_10203486015785501_82047767_n.jpg
Views:	1
Size:	72.4 KB
ID:	144907Click image for larger version

Name:	11694374_10203486013745450_1697943874_n.jpg
Views:	1
Size:	54.4 KB
ID:	144908Click image for larger version

Name:	11714506_10203486015265488_31375074_n.jpg
Views:	1
Size:	78.7 KB
ID:	144909Click image for larger version

Name:	11739744_10204244529023017_419633427_n.jpg
Views:	1
Size:	75.6 KB
ID:	144910Click image for larger version

Name:	11741724_10204244529143020_439518190_n.jpg
Views:	1
Size:	74.4 KB
ID:	144911Click image for larger version

Name:	11720496_10203486036186011_1675401212_n.jpg
Views:	1
Size:	85.5 KB
ID:	144912
                            Utoljára szerkesztve a következő által: dott; 2015 júl. 11, 23:04.

                            Komment


                              #15
                              44 ezer körüli párosítója.
                              A párosítószám és a (szerintem) utólagosan beütött "BC"-s motorszám alapján a blokk-közép 1957 júniusi D-Csepelé.

                              Komment

                              Ugrás az oldal tetejére
                              Working...
                              X