Közlemény

Collapse
No announcement yet.

D Csepel gyújtás

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    Hello!

    1957 -ben raktak bele fél sonkás főtengelyt? (plusz sarlós váltókar) mert ebben az van. Vagy lehet valaki átszerelte egy leromlott állapotú blokk-ból. A BC beütésből nem sokat láttam eddig így nekem nem tűnt fel hogy későbbi esetleg.

    Komment


      #17
      Nézegetem ezt a motorszámot, de azon kívül, hogy a BC-t nem valami szépen ütötték jónak tűnik. Van egy BB-s blokkom, megnézem azon hogy a számok milyen formájúak. Plusz mennyi a párosítószáma.

      Komment


        #18
        A Danuviában már "körsonkás" főtengellyel gyártották a 125-ösöket.

        Az eredeti beütés arról ismerhető fel könnyen,hogy viszonylag szögletesek a számok.
        Click image for larger version

Name:	495434.jpg
Views:	1
Size:	34.0 KB
ID:	145103

        Komment


          #19
          Felmentem a padlásra fényképezni. Talán látszik valamennyire: Click image for larger version

Name:	20150719961.jpg
Views:	1
Size:	190.6 KB
ID:	145525

          A párosítószám 26 ezer valamennyi. Ebből kiindulva, meg a hasonló számokból (6 és 9) szerintem dott blokkszáma eredeti lehet. Láttam szögletes számokat és kerekebbeket is. 57-től vannak nagyjából az előbbiek.
          Ricsi, ennek a 4/4-esnek mennyi a párosítószáma?

          Komment


            #20
            57 666 - de ez túl sok...valószínűleg cserélt az egyik blokkfél.
            A másik pedig 2651..gondolom az utolsó számot nem tudta elolvasni. szerintem ez lehet az eredeti párosító.

            Komment


              #21
              26 ezer van padlásos blokkomon, az meg túl kevés
              Ezer motort havonta gyártottak. Rejtélyes egy blokkod van.

              Hová lett a ,,Az élet megállhat, de a CSEPEL soha!"?

              Komment

              Ugrás az oldal tetejére
              Working...
              X