Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Karburátor melegedés

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    1:25 ös keverékkel nyomom MOL Dynamic Sprint 2T olajjal (ezt most tesztelem, eddig Shell volt benne) Lehet hogy az 50-60 km/órát sokallja a gép?

    Komment


      #17
      Bocs hogy beleszólok, de van egy olyan érzésem, hogy ezek a gépek, (Csepel, Pannónia) valahogy jobban szeretik az ásványi olajakat... Van egy ilyen előérzetem. Én csak is ásványi 2T keverek be, és a váltóba is ásványi 10W40-es olajat cserélek...
      wsievers kedvelte ezt.

      Komment


        #18
        TLF65 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Én csak is ásványi 2T keverek be,
        Amennyire tudom ez is teljesen ásványi erre én is figyelek, bár valahol olvastam hogy a félszintetikus lenne jó, de mivel öreg gép maradok az ásványinál. Arol 2T-t azért nem akartam, ez a következő fokozat.
        MOL MOTO - I LOVE MY BIKE!

        Komment


          #19
          Én AROL 2T-vel használom...igaz kicsit csöpög a kipuff vége, 1:30-al is...
          wsievers kedvelte ezt.

          Komment


            #20
            Mikor elkezdtem olvasni az eredeti írást, akkor először arra gondoltam, hogy a légszűrő eltömődhetett, de később kiderült, hogy elég kicsi az esélye annak, hogy ez lenne a baj, de ha már úgyis kezedben a karbi akkor azt is átfújhatod egyúttal.

            Komment


              #21
              Blackmumus eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              lég kicsi az esélye annak, hogy ez lenne a baj,
              Jól látod, ez a probléma ennél a légszűrő típusnál szinte előidézhetetlen.

              Komment


                #22
                wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                Lehet egy kicsit szegényebb a keveréked, mint kellene.
                mucsom eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                1:25 ös keverékkel nyomom MOL Dynamic Sprint 2T olajjal

                Itt inkább a benzin-levegő keverékre gondolt wsievers kolléga.
                sepy, wsievers és 2 további látogató kedvelte ezt.

                Komment


                  #23
                  demeter eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  Itt inkább a benzin-levegő keverékre gondolt wsievers kolléga.
                  Pont ezért emeltem a korábbiakban leírtak szerint még 1 fokozatot a súber tűn! Most már kap eleget!

                  Komment


                    #24
                    Nem érdemes külön fórumot indítani, de a többi Csepelesnek talán segítség lehet. Sokat teszteltem, hogy milyen beállítások mellet nem kell agyonrugdosnom indításkor a motort. Nos hidegen talán még könnyebben indul mint melegen, de erre talán van jó magyarázat. Szóval én a gázkart hagyom alapon, 1x a túlszívató tüskét lenyomom addig amíg a kifolyónyíláson ki nem jön egy pici nafta, a légszűrőt majdnem elzárom, és azután 1-3 erőteljes, lendületes lenyomás (nem rúgás) és indul.Rendszerint a második lenyomásra komolyan érezni a kompressziót (kicsit visszarúg) Melegen már más a helyzet, én ekkor semmilyen szivatót nem használok. 1-2 szer gyujtás nélkül feles gázkarnál lenyomom a berugókart, majd ráadom a gyújtást és ezután már pöccre indul. Persze pár másodperc után a légszűrőt teljesen kinyitom. Biztosan egyedi minden indítás, de hátha segít másoknak!
                    elma, sepy és 3 további látogató kedvelte ezt.

                    Komment


                      #25
                      megoldás 1
                      Click image for larger version

Name:	csepelkarbi.jpg
Views:	1
Size:	57.1 KB
ID:	137483

                      megoldás 2
                      Click image for larger version

Name:	csepelkarbi2.jpg
Views:	1
Size:	132.9 KB
ID:	137484

                      ezek persze nem az én megoldásaim, egy másik fórumból "loptam"

                      Komment


                        #26
                        A palackos megoldás nagyon szép...mondhatni autentikus. Nagyapáink is szerették a gyömbért...

                        Komment


                          #27
                          mucsom eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          megoldás 1
                          Nem rossz a tömlő, de én nem hagynám a karbit kikötés nélkül, mert így szabadon rezeghet, ami egy porlasztónak sem tesz jót, hiszen úgy tervezték, hogy egy egységet alkot a motorral.



                          mucsom eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          megoldás 2
                          A vízhűtés eme módja nagyon jó, mert figyelembe veszi a lassuláskori motorfék okozta túlmelegedést is. Hirtelen lassításkor plusz vizet juttat a karburátorra - rosszabb esetben bele - amivel így elkerülhető a felmelegedés.

                          Komment


                            #28
                            mucsom eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            Sokat teszteltem, hogy milyen beállítások mellet nem kell agyonrugdosnom indításkor a motort...
                            Sok öreg vasnak megvannak a maga hóbortjai, indítási technikája. Az én trophym csak és kizárólag úgy hajlandó indulni hidegen, ha ráhúzom a szivatót, gyújtás nélkül háromszor lenyomom a berugókart. Gyújtásra teszem, és gázadás nélkül gyönyörűen indul. Egyszer történt, hogy nem így tettem, egyből gyújtásra téve akartam indítani. Nos, aznap nem sikerült működésre bírni az öszvért! Másnap reggel viszont a bevált módszerrel simán indult újból...
                            Ricsi95D, OdinHEM és 3 további látogató kedvelte ezt.

                            Komment


                              #29
                              dongos78 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              Sok öreg vasnak megvannak a maga hóbortjai, indítási technikája.
                              Ez ismerős, nekem is házsártos az öreglány!

                              Komment


                                #30
                                dongos78 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                                Sok öreg vasnak megvannak a maga hóbortjai
                                350-es Czetka indítása: Mindkét benzincsap kinyit, swimmelés addig, amig nem folyik az úszóházból a benzin, 2* megforgatni a berúgókarral a főtengelyt fél gáznál, majd gyujtást ráadni, és gáz nélkül indít...ha bármelyik eleme hiányzik/hibás a feladatsornak, akkor neki lehet készülni a repülőrajtnak...Hopp, hopp, hopp...
                                Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2013 máj. 30, 18:45.
                                "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                                "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X