Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Miért csúszik???

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Miért csúszik???

    Szervusztok! Felújítottam a D Csepelemnek a blokkját. Azóta nagyon szépen jár.
    Vettem bele új kuplunglamellákat is.
    De egy baj van: Csúszik. Néhány kuplungolás után már be se bírom indítani a motort.
    Mi Lehet a baja???
    Gyengék a rugók?
    Rossz olaj van benne?
    Várom a megfejtéseket!


    "Akaraterő és szorgalom, ez a két tulajdonság az, amellyel bármilyen célt el lehet érni."


    #2
    Valószínűleg az olaj és a rugók gyengülése okozza a problémát. Elsősorban cseréld le az olajat valami egyfokozatú motorolajra. Vagy hígabb hajtóműolajra. Ha a probléma így is fennál, be kell tenni egy plusz acéltárcsát. Esetleg erősebbre cserélni a rugókat.
    Cooter, Che és 2 további látogató kedvelte ezt.
    "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
    "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

    Komment


      #3
      Szerintem abba is a legegyszerűbb hajtómű olaj kell mint a Pannóniába. Adalék anyag nélküli.

      Komment


        #4
        Így van, nekem is sima hajtóműolaj van benne. 80w90-es ha jól emlékszem.
        A Star meg Schwalbében trabant hajtóműolaj, az is jó.
        sepy és Beagle kedvelte ezt.

        Komment


          #5
          Üdv Örs!

          Nem lehet,hogy a parafa kopott el ,akkor is hajlamos a csúszásra.

          Komment


            #6
            Srácok mélyedjetek el a témában!
            NO:hajtóműolaj valamiért,nem szereti a parafás kuplung(adjátok tovább)!!!!
            Excelsior kedvelte ezt.
            "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

            Komment


              #7
              Nekem bejött a Trabant hajtóműolaj. Használtam motorolajat is 20w50 botond,de nekem nem vált be. Keményebben is váltott és bemelegedés után gyors váltásnál csúszott is.....
              Titus kedvelte ezt.

              Komment


                #8
                20w50 botond
                Mondom egyfokozatú ásványi olaj SAE 50. Semmi w vagy hasonló.
                CZsolti kedvelte ezt.
                "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                Komment


                  #9
                  Nem lehet,hogy a parafa kopott el ,akkor is hajlamos a csúszásra.
                  Azt írta új a lamella.
                  "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                  "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                  Komment


                    #10
                    10w40 ásványi +szerez gyári lamellákat ha tudsz,mert ezek az után gyártott sz....k semmit nem érnek.

                    Komment


                      #11
                      Őszintén szólva feradoroztatni kellene a lamellákat,és minden olajhiba megszűnne!

                      A frissen szerelt lamella kopik,lapul az anyag miatt amíg be nem áll folyamatos utánállítást követel,inkább nagyobb holtjáték kell,már említették a rugókat fontos,hogy egyforma hosszúak legyenek.Én több blokkból válogattam a rövidebbeket,a másik megoldás a + lemez.
                      Nem kell megijedni a régi szerelőkhöz is visszajártak egy egy nagyobb javítás után míg össze nem áll a gép mindig állítgatni finomítani kell!
                      Viszont EZÉRT csináljuk nem?
                      Ha meguntad ülj bele az"uj"autódba és ha valahol meglátsz egy bringát ismét örömmel olajozod össze magad.
                      St.Z.350 kedvelte ezt.
                      "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                      Komment


                        #12
                        wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        Azt írta új a lamella.
                        Hol lehet -MA - új lamellát kapni ? Arra felé még működik a KERAVIL ?Nem azért ,de ha valaki bedugdos néhány parafadugót egy lehomokolt vasdarabba ------------???? Bár nincs szándékom megbántani senkit , mert meg lehet azt csinálni jól is . De azért itt kéne kezdeni a hibakeresést , nem ?

                        Komment


                          #13
                          Valaki gyárt hozzá új lamellát is. Mégpedig olyat amiben nem kerek parafa van a lyukakba dugdosva hanem teli lemezre ragaszt parafa gyűrűt majd bevágja a hornyokat rajta. Nem tudom ki gyártja de azt hiszem van is itthon, ha érdekes a dolog lefényképezem.

                          Komment


                            #14
                            Szegeden van ilyen "parafás lamella gyáros". Ő a régi módszerrel lyukakba dugdosva készíti el. (na jó nem pont így, de nem egészbe van ragasztva a lamellán a parafa.)
                            A világon semmi baja nincs, az itteni veteránosok tőle szokták venni a lamella szettet!
                            -No meg a csúszás, gondolom mindenkinek evidens, hogy ha nem elég vastagra készíti a mester a szettet akkor az csúszni fog ám rendesen.
                            Utoljára szerkesztve a következő által: dott; 2014 jan. 27, 12:13.

                            Komment


                              #15
                              mateapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              Őszintén szólva feradoroztatni kellene a lamellákat,és minden olajhiba megszűnne!
                              Kuplunggal kapcsolatos témában felvetettem ezt anno. Akkor azt írták páran hogy nem szabad, mert fémet tartalmaz, ami elporladva nem egészséges. Vagy valami ilyesmi rémlik.

                              Komment

                              Ugrás az oldal tetejére
                              Working...
                              X