Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Miért nincs erő a motorban?

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Miért nincs erő a motorban?

    Szerdán feltettük egy másik hengerfejet + alumínium hengerfejtömítését.
    Az eredmény felemás lett:
    - Egyeneseken mintha kicsit gyorsabb lenne a verda,továbbá végre megszűnt a kifújás a perselynél
    - Emelkedőkön szinte azonnal elmegy az ereje. Ahol máskor vígan fölment hármasban,ott most vissza kell tennem kettőbe. És egy bizonyos fordulatszám alatt nehogy nem húz a motor,egyenesen fékez,berángat hiába húzom a gázt. Pedig ezen a fordulaton máskor még húzni szokott. Tehát nem csökken le annyira a fordulatszám,hogy ez a teljesítménycsökkenés indokolt lenne...

    A gyertya szép barna,tehát szerintem nem kap sokat.

    Mi lehet a hiba?

    #2
    Ricsi95D eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Szerdán feltettük egy másik hengerfejet + alumínium hengerfejtömítését.
    Az eredmény felemás lett:
    gyújtás maradt a régiben?
    mivel növelted az égésteret, úgy gondolom, hogy a gyújtást is hozzá kéne állítani: azaz adj neki egy picit még nagyobb előgyújtást

    Komment


      #3
      Tegnap szétszedtük a karbit és kitisztítottuk.
      Nézegettük a gyújtást is,most 3 mm-es előgyújtása van.
      Felső holtpont előtt mennyivel kellene lenni a gyújtásnak?

      Komment


        #4
        ha 250-es, akkor jónak kell lennie a 3mm-nek. próbáld ki nagyobb előgyújtással.

        Komment


          #5
          Szerintem a képen szereplő gépsárkányról van szó. Kinézet alapján én 125ccm-nek mondanám... meghát a bemutatkozásában is 125-ös Csepelről volt szó.

          Komment


            #6
            Jól mondod,125-ös a paripa.
            Az alaplapon már nem tudok tovább fordítani,nem tudok nagyobb előgyújtást adni.
            Szerintetek mit csináljak?

            Komment


              #7
              Szia!

              Szimering nem ereszthet, és ezáltal csökken az elősűrítés?

              Komment


                #8
                Szia!
                Az előgyújtásnak (úgy olvastam több helyen is) 3-4 mm nek kell lenni.
                Ha rángat, akkor lehet, hogy kevés benzint kap.
                Nézd meg, hogy nem szív e fals levegőt a karbi és a henger találkozásánál.
                Vagy (gondolom van alkatrészed a géphez) ,próbálj meg egy másik porlasztót feltenni, hátha azzal jobban megy.
                Kérdés: egyből jelentkezett a probléma, vagy szépen, fokozatosan kezdett elgyengülni?
                "Akaraterő és szorgalom, ez a két tulajdonság az, amellyel bármilyen célt el lehet érni."

                Komment


                  #9
                  Az alaplapon már nem tudok tovább fordítani,nem tudok nagyobb előgyújtást adni.
                  Szerintetek mit csináljak?
                  Probléma a megszakitópár,megszaktóbütyök kopása,az érintkezőket lereszeltem és felpoliroztam,egy más tipusu motor bakelitjét szegecseltem fel és reszelgettem méretközelire,ilyenkor minden beállitási érték válltozik.
                  Utoljára szerkesztve a következő által: mátéapu; 2014 júl. 13, 06:38.
                  demeter kedvelte ezt.
                  "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                  Komment


                    #10
                    Nézd meg az eddigi henderfejen esetleg nem alakítottak?. Gondolok itt olyanra pl.kisebbre vették a káros teret és ezáltal jobb lett a sűrítésed és rugalmasabb volt miatta a gép.MI okozta a hengerfej csere szükségességét? és gondolkodj el mit bántottál még! Ilyenkor hajlamos az ember mindent elbabrál és csak nincs meg a baj.Nyugi és kezd előről és ráfogsz jönni mit rontottál el.

                    Komment


                      #11
                      Sziasztok!
                      Segítenetek kell rajtam!

                      Összeraktam egy danuvia blokkot, és( röviden fogalmazva) marhára erőtlen! Egyesben is alig visz!
                      A kompresszió egészen jó, a gyertya szép barna, előgyújtás 3 mm. Új szimeringek, tömítések, csapágyak.
                      Ja, és még egy észrevétel. A hangján sem stimmel valami: Az olyan "rrrrrrrönnnnnn-tönnnnnnn-tönnnnnnnn" hang helyett
                      "rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr". lehet, hogy ennél érthetetlenebbül nem is tudtam volna leírni
                      "Akaraterő és szorgalom, ez a két tulajdonság az, amellyel bármilyen célt el lehet érni."

                      Komment


                        #12
                        Üdv! Üzemanyagot kap rendesen ,kipufogót nézted nincs e eldugulva ?
                        Örs kedvelte ezt.

                        Komment


                          #13
                          Örs
                          „rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr”.
                          Az én D Csepelemnek akkor volt ilyen hangja, amikor a lendkerék alatt elment a főtengely szimering.
                          (De ez a hang akkor nem a kipufogóból jött, hanem a blokk felől.)

                          Mondjuk az is igaz, hogy a gyengeség egyéb beállítások jósága mellett jellemzően az eltömődött kipufogó következménye...
                          sepy és Örs kedvelte ezt.

                          Komment


                            #14
                            Köszi szépen az eddigi segítséget, de a kipuff biztos, hogy nincs eldugulva. Kb egy hónapja pucoltam ki. A másik blokk ugyanezzel a kipufogórendszerrel, karbival, gyújtással ment.
                            "Akaraterő és szorgalom, ez a két tulajdonság az, amellyel bármilyen célt el lehet érni."

                            Komment


                              #15
                              Örs eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              Köszi szépen az eddigi segítséget, de a kipuff biztos, hogy nincs eldugulva. Kb egy hónapja pucoltam ki. A másik blokk ugyanezzel a kipufogórendszerrel, karbival, gyújtással ment.
                              Akkor valamelyik szimmering - még is - meggondolta magát...ha minden tökéletes,akkor csak az lehet.

                              Komment

                              Ugrás az oldal tetejére
                              Working...
                              X