Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Chemotox kocsmája

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    70-80-as tempóhoz még elmegy, bár kisebb szélzajra számítottam.
    Tartós 70-felett erősen ajánlott a zárt sisak!!!Pannóniánál füldugót használtam,kellett is...
    "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

    Komment


      FM bukóm van

      Nekem, jelenleg egy Caberg Rhyno (felnyitható) bukóm van, de sajnos már nem mai csibe és meglátszik rajta az állandó használatból eredő kopások, egyebek...
      A jelenlegi motoromhoz a nyitott sisak lenne jó, de a napellenzős/silldes formát keresném, amihez beépített napszemüveg is jár/na...
      Még nem találtam normálisat....vagy nagyon drága vagy nagyon ocsmány...

      Komment


        Che eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Szervusz Revenge!

        Menj csak bátran,keresd a kisebb,kevésbé forgalmas utakat és nem lesz semmi baj.Hátra nagyon figyelj,mert jönnek a nagyok és a gyorsabbak,a jobb kezed felől mindig próbálj annyi teret hagyni,hogy legyen hova menekülni,ha szükség van rá!

        Nem akarom osztani az észt,mert abból nekem is kevés van,de egyszer mindenkinek el kell kezdeni valahogy,talán az "én időmben" kisebb volt a forgalom és jobban vigyáztak egymásra az emberek,ezért könnyebb volt akár egy JAWA pinyrral,ami szintén 50ccm.,nekivágni egy Balatoni útnak.

        Sok szerencsét,üdvözlettel:Che
        Köszönöm szépen bíztató szavaid ! Talán te vagy az első kinek megtehetem . Rengeteg a kételkedő körülöttem Bátran bele Amennyiben láttok egy fecske színű Honda Dio - st eme körülmények között ahogy leírtam , háát igen ! Én vagyok !!

        Tapatalkkal küldve az én ALE-L21 eszközömről

        Komment


          Kedves Revenge!


          Születetten senki se bátor,a bátorság nem más,mint a félelem legyőzése magunkban.A közlekedésben napjainkban eluralkodott az önzés,éppen úgy mint a mindennapi életben,ezért óvatos duhajnak kell lenni!

          Már én 70 éves vagyok,ennek okán nagyon sok mindent átéltem,láttam és megtapasztaltam.Amikor még én szereztem a jogosítványt,16 évesen,szülői hozzájárulással,korengedménnyel,akkor még azt tanították és sulykolták belénk,hogy járművel közlekedni defenzíven kell,ami azt jelenti,hogy mindig számítani kell kialakuló veszélyes helyzetekre és azok kivédésére.Nem tudom neked mennyi a közlekedésben szerzett tapasztalatod és miként közlekedsz,de javaslom neked,hogy valamilyen régebbi közlekedéssel foglalkozó könyvből,tanulmányozd át a defenzív vezetésre vonatkozó részt!

          Üdvözlettel:Che

          Komment


            Na, kuplung lánc cserélve. Hátsó lengővilla perselyek, oldalsó dörzstárcsák(vagy mi a fene az a lengővilla két oldalán) cserélve(rendesen furcsa hogy milyen stabil lett a gép Nem lengedezik a hátsó kerék ) és friss olajjal feltöltve.
            Valamint a CDI egység is cserélve. Eddig abban a hitben éltem hogy Yamaha volt benne, de közbe meg valami utángyártott kínai szar lehet. Na de mindegy is, vettem eredeti Yamahát hozzá, az csak jobban bírja. Most kettesben 66-nál még egész tűrhetően megy

            Holnap valahogy visszarakom a lógó kipufogót, aztán akkor talán még a hangja is normális lesz

            - - - Updated - - -

            Che eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            defenzív vezetés
            A lényeg: Mindenki meg akar ölni aki nálad nagyobb. Aki kisebb azok közül csak a nagyon hülyék, de mivel azt messziről nem látod így arra is számítani kell.
            Javítsatok ha tévedek

            Komment


              Ez ugyan kicsit markáns fogalmazás de fedi a valóságot. Még egy nagyon lényeges annak van elsőbbsége kinek meg adják!! Légy kétkedő egy bizonyos szintig de ne légy bizonytalan ezt sok esetben nehéz megítélni. Egy biztos ha kalapos vezetőt látsz magad előtt az egyéb galádságra is képes!!! Mivel itt vedelünk alkohol nélkül ma a lányom is rám hozta a frászt. utánfutóval kellett haza hozni a motorját. Milyen rendes volt!!, bedobta az unalmast az akku se kép se hang. Rajzot nem találtam félig szét dúrtam mire rájöttem és megtaláltam a biztit. Jelenleg pöcc- röff!

              Komment


                Nem lebeszélni akartalak,csak rávezetni arra amit a többiek is forszíroznak ha a forgalomtól lassabban utazol a tükröt nézd és a szemed sarkából előre!!!!Néhány sofőrtől megretten az ember,és ha nem,akkor valami hiányzik a túléléshez!Gondolom a géped felkészítve,szerelőpontok ,tankolóhelyek,vasutálomások,elkészitve a telóra,vagy haverok futóval,Hideg meleg ruha,és a lényeg LEGALÁBB kétszer annyit vigyél mint amit gondoltál először(ha megmarad akkor szuper)!

                Beszámolót kérek az utadról ha nem esik nehezedre JÓ utat!!!!
                "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                Komment


                  Majd elfelejtettem, ha 70 körüli tempónál elengedett kormánnyal enyhén balra húz a motor akkor a hátsó villát merre kellene állítani? Úgy szemre belenézve egy vonalúnak tűnik. De eddig nyíl egyenesen ment(mondjuk úgy lógott hogy önbeálló volt )
                  Na nem mintha 70-nél elengedett kormánnyal motoroznék, de tesztnek jó egy-egy ilyesféle szerelés után.

                  Komment


                    Elvileg jobb oldalt kéne húzni rajta. Mondjuk a Jawan így van. A Pannóniát ennyire nem ismerem. Logika szerint, ha a két lánckerék síkban fut, akkor a kerék is középen van.
                    Nézd meg, hogy nincs-e vázdeformáció, villaelcsavarodás, vagy valami hasonló.

                    Nem bírtam ki szeptemberig.

                    Komment


                      Kedves Zsolti!

                      A szívünk egyik csücskei vagytok,-családostól és nagyon jól tetted,hogy nem bírtad ki szeptemberig.


                      Az embernek vannak jó és rossz napjai,amikor érzékenyebb mint kellene,ami származhat akármitől is,itt néha előfordul egy kis frocli,amit nem kell komolyan venni,-tudod kanok vagyunk és mindenki okos és győztes akar lenni,de alapjaiban jó szándékú a társaság és ez a lényeg.

                      A képek alapján szépen készül a motorod és azzal nem kell törődni,hogy ki találja azt lassú haladásnak,-a lényeg az,hogy előbb-utóbb elkészüljön és úgy csillogjon,mint amikor az legördült a futószalagról,vagy még szebben.

                      Nagyon remélem,hogy elszáll a sértődöttség,mert arra komoly okot nem látok,sőt titkon azt is remélem,hogy úgy bő 30 óra múlva kezet foghatunk Tiszakeszin!

                      Túl rövid az élet ahhoz,hogy sértődöttséggel teljen el az idő,egy olyan társasággal szemben,aki alapjaiban befogadó,szolidáris és összetartó.

                      Baráti üdvözlettel:Che

                      Komment


                        CZsolti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        Elvileg jobb oldalt kéne húzni rajta. Mondjuk a Jawan így van. A Pannóniát ennyire nem ismerem. Logika szerint, ha a két lánckerék síkban fut, akkor a kerék is középen van.
                        Nézd meg, hogy nincs-e vázdeformáció, villaelcsavarodás, vagy valami hasonló.

                        Nem bírtam ki szeptemberig.
                        Jobb oldalt húzni rajta, tehát akkor balra kellene fordítani egy picit a kereket?
                        Pannónián ilyen excenteres központi álító rettenet van. Ami, ha egyszer össze van rakva és be van állítva akkor jó, mert a lánc feszítéshez csak egy csavart kell lazítani, egy másikat meg tekerni és szépen párhuzamosan mozog az egész villa előre-hátra.
                        De ha azt egyszer szerelni kell... Oldalanként 5-5 alkatrész amiket csak a szereléskor rákent zsír tart a helyén miközben be kell szépen illeszteni a helyére.
                        Lánckerekeket régebben nézegettem, de nem sok mindent láttam. Teljesen tokozott láncvédő hátránya...

                        Komment


                          Nem bírtam ki szeptemberig.
                          Köszönöm!!

                          Azóta lelkiismeret furdalásom van,miért kellett nekem macerálni......

                          - - - Updated - - -


                          Ami, ha egyszer össze van rakva és be van állítva akkor jó, mert a lánc feszítéshez csak egy csavart kell lazítani, egy másikat meg tekerni és szépen párhuzamosan mozog az egész villa előre-hátra.
                          Igen és akkor ne is kísérletezz,biztos vagyok benne tudod,hogyan kell!

                          Léc egy zártszelvény mellé állítani a motort,ahhoz hozzá-állítod:ahogy le van írva!!!!

                          Fura dolog ez a merre tekerjem dolog,gondolj az ellenkormányzásra:szerintem átveri az embert a logika!
                          "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                          Komment


                            Azóta lelkiismeret furdalásom van,miért kellett nekem macerálni
                            ...

                            Elmúlt ez a lényeg.

                            A vonalbaállításra jó módszer a Mátéapué.

                            Komment


                              A vonalbaállításra jó módszer a Mátéapué.
                              Nem az enyém....:....gyári előírás!
                              "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                              Komment


                                Léc egy zártszelvény mellé állítani a motort,ahhoz hozzá-állítod:ahogy le van írva!!!
                                Szerintem ez egy fa..ság. Ez akkor lenne jó ha a villa jól áll, és csak a kereket kell beállítani. Így viszont egy jóég tudja hogy álló kerékkel próbálsz villát és egyben kereket állítani.
                                Azt esetleg el tudom képzelni, hogy lánc nélkül kopp előre húzott vagy kopp hátratolt kerékkel vagy mégjobb ha mindkét állásban, csinálsz egy beállítást a villára, és utána állítod a kereket.
                                Azt ha tévedek békülhetünk holnap
                                .

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X