Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Kémleljétek az eget!

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    Na ! Akkor a kakilemezbe bevezetem a 220 voltot !
    Süpi, és kedvelte ezt.

    Komment


      #17
      mir-mur eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      Akkor a kakilemezbe bevezetem a 220 voltot
      Egyszercsak lesz egészben sült szarkátok. Fincsiiii

      Komment


        #18
        Na ! Akkor a kakilemezbe bevezetem a 220 voltot !
        Egyszercsak lesz egészben sült szarkátok. Fincsiiii
        Na és mi van, ha a fecske is rászáll?::Én idén nem is láttam fecskéket, bár mondjuk nem is figyeltem őket :O
        "Akaraterő és szorgalom, ez a két tulajdonság az, amellyel bármilyen célt el lehet érni."

        Komment


          #19
          Mi Vasárnap felbicajoztunk Bélapátfalván az egykori bánya kőfejtőjébe, a hegy tetejére. Ott volt nagyon sok fecske és sajna úgy láttuk hogy már nagyon készülődnek. Viszont a kilátás!! Gyerekek! Az egyszerűen lélegzetelállító.
          Click image for larger version

Name:	IMGP3829.jpg
Views:	1
Size:	200.0 KB
ID:	141063

          Komment


            #20
            Jelentés a fecske frakciónak! ELMENTEK!

            Komment


              #21
              Tetsziket nyomtam... pedig nem is tetszik!
              Nagyon nem!
              Jön az ősz, a hideg. Nem vagyok rá felkészülve, nem töltődtem fel eléggé napenergiával hogy olyan könnyedén bírjam mint máskor.

              Komment


                #22
                sinter eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                Mi Vasárnap felbicajoztunk Bélapátfalván az egykori bánya kőfejtőjébe, a hegy tetejére. Ott volt nagyon sok fecske és sajna úgy láttuk hogy már nagyon készülődnek. Viszont a kilátás!! Gyerekek! Az egyszerűen lélegzetelállító.
                [ATTACH=CONFIG]24136[/ATTACH]
                Látom Te is inkább felfelé nézel!

                Komment


                  #23
                  Jön az ősz, a hideg.
                  ..............és lehet szétkapni a mocit!(Igaz én most raktam össze,egy főtengó felujjítást követően!)..........de szétszedem,szétkapom,szét én mint Foxi a lábtörlőt!!!!Aztán elő a gépeket és új ötleteket vinni szegény öreg leharcolt ,,Sárkányom"megifjítása végett!Van pár megvalósítható ötletem!..........na és be kell szereznem 1,db Jáva Ideált(felújjítandót!)..........és a régi álmom 1,db Pannónia T5h-t!Nehogy má...nehogy má.....vacak lusta nyögdíjas legyek!

                  Komment


                    #24
                    Azt hiszem a fecskék útját mi a műhelyeinkbe folytatjuk lassacskán.Készülget mindannyiónkban a téli terv, mit is kellene megcsinálni ?.Még azért bízunk,hogy tudunk még napközben egyet- egyet motorozni. Jelentem a Díszes társaságnak tegnap én is sikerrel megalkudtam egy 350- es Cz-re.Bordó eredeti festéssel és krómmal 30 ezer körüli km-rel és bontatlan motorral.Még a kuplung lamellái az eredetiek.

                    Komment


                      #25
                      apacsavo eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      na és be kell szereznem 1,db Jáva Ideált (felújjítandót!)...és a régi álmom 1,db Pannónia T5h-t!
                      Szerintem senki nem vette komolyan amikor azt mondtad, az ETZ lesz az utolsó motorod. Még Te magad sem... szerencsére

                      Komment


                        #26
                        Cz-re
                        Látom nagyon kitartasz egy márka mellett.Nem vonz az új szerkentyűk felfedezésének varázsa?

                        - - - Updated - - -


                        Szerintem senki nem vette komolyan amikor azt mondtad, az ETZ lesz az utolsó motorod. Még Te magad sem... szerencsére
                        .............hát tudod,most már hogy a fecskék elmentek és nincs min tátani a számat,így Q-a unalmasak az esős hűvös napok!!!!!Muszáj beszerezni valami bosszantó tevékenységet,,nehogy má-nehogy" leülepedjen a ,,vírem"!!!!

                        Komment


                          #27
                          ...mi tagadás, a flottámban én is el tudnék képzelni még egy Jawa-t, igaz, én ezzel az ál-veteránnal szoktam szemezni:
                          https://www.youtube.com/watch?v=OFfE3CI4pdg
                          Retro külső, barátságosan dohogó 4t motor... Kár hogy nálunk ez sem ment, a Pannónia, Danúvia, stb. projektek mind hamvukba holtak.

                          - - - Updated - - -

                          apacsavo eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          Muszáj beszerezni valami bosszantó tevékenységet
                          Valahonnan ismerős ez a hozzáállás . Nekem sincs épp elég dolgom ám a meglévő masinákkal (áááá dehogy), most érkezett egy újabb öreg lemezjátszós rádió (Electronica Pacific), amin meglátszódott ám a felette elszállt idő, és épp ezt fordítgatom visszafele

                          Komment


                            #28
                            A Jawához képest valóban "nyersebb" a Cz legalább is szerintem. Miután volt 634-esem és az még ráadásul új is volt de ha a két gépet egymás mellett látod érted miről beszélek.Maradok a márka hűségnél ha megvan a "kicsi 175cm3"jobban áll mellette egy nagyobb.Aztán majd az idő vagy felül írja vagy áthúzza, remélem azért pozitív lesz a vége.Remélem jövőre Tiszakesziben együtt motorozunk.A Lányom stoppolta a Sport Cz-t és ha már ennyit dolgoztam rajta konzerválva várni is fogja azt az időt mikor mehet vele.Lesz mit alkotni a télen az Aprilián és a Cz-n is.

                            Komment


                              #29
                              Nem nyersebb. Sokkal inkább összeszedett konstrukció, mint a 634. Ráadásul a 634 egy nagy tohonya dög a filigán Cz-hez képest. Az aluráf meg tiszta nyugat keleten...A Cz kipufogót pedig nem múlja felül hangban és kinézetben semmifajta Jawa kipufogó.
                              "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                              "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                              Komment


                                #30
                                Bocs én nem vagyok" íly márkahű" elfogult és ezt ne vedd sértésnek. Ami szép az szép a szememben a 634 az egy szép gép összességében míg a Cz mindíg is a sportosságot egyszerűséget sugallta persze ez az én meglátásom mely nem törvényszerűség. Látod mindettől függetlenül a márka hűségem töretlen!No vessük össze a kettőt: Jawa bölcsőváz mely sokkal stabilabb igaz nehezebb.A motor ugyan az, legfeljebb más a kis lánckerék.A többi a "díszítés"szemre mutatósabb a 634 -e_sen a sportossága miatt egyszerűbb a Cz. Az alu. ráfon nincs mit vitatkozni mint a kipufogón sem.Azért a "műszerfalon" ha azt annak lehet nevezni lenne mit vitatkozni oly csúnya ,hogy már szinte szép.No mindettől függetlenül az egyszerűség,használhatóság- sportosság miatt CZ a nyerő szerintem is.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X