Közlemény

Collapse
No announcement yet.

D-Csepel nem indul, elnyírt lendkerék tájoló

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    mucsom eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    ici169, ebben már danuvia motor van 1 kivezetés a gyujtókábelnek, 1 gyújtás, 1 világítás, 1 töltés (ami nekem nincs mert nincs benne akksi, se egyenirányító se duda). A lekötés annyit jelent hogy a blokknál leveszem a gyujtáskábelt a kivezetésről, vagy azt, hogy testre kötöm a gyujtáskábelt? (elnézést de elektromosságban még van mit fejlődnöm...)
    Nem a gyertyakábelre gondoltam, hanem a vezetékre, ami a gyújtáskapcsolóhoz vezet, így ki tudod szűrni legalább az esetlegesen a gyújtáskapcsolóból eredő hibát, és így is kell, hogy legyen szikra, leállítani pedig, vagy a gyertyapipa lehúzásával, vagy lefullasztással tudod.
    taluga, OdinHEM és mucsom kedvelte ezt.

    Komment


      #17
      Szia mucsom!
      Többször is eszembe jutott napközben a dolog, hogy mi újság a vizsgával kapcsolatban? Sikerült e valamit előre lépni?
      taluga kedvelte ezt.

      Komment


        #18
        ha a gyujtáskapcsolóra gyanakodsz vedd le a kivezetésről a vezetéket ha ugyanaz akkor már csak a gyujtáskivezetés vagy az alaplap lehet a ludas.
        "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

        Komment


          #19
          sinter eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          Szia mucsom!
          Többször is eszembe jutott napközben a dolog, hogy mi újság a vizsgával kapcsolatban? Sikerült e valamit előre lépni?
          Köszönöm az érdeklődést!
          IGGGGEEEEEN!!!!!!!!!!!!! Nagyon akkurátus, de a veterán motorokat szerető vizsgabiztost kaptam! 2015. 04.03 ig a motorom rendben!!! Jupiiiiii! Már csak be kéne indítani :-)

          Szóval azt kell mondjam nem kis feltünést keltett a kicsikém! Sokan körülállták aztán jöttek az idősebb szakik akik elkezdtek sztorizgatni, simogatták, dédelgették. Azt nagyon bánták hogy a hangját meg a benzinkeverék illatát nem érezhették. Rendesek voltak nagyon! Rögtön érkezett rá vételi ajánlat is, de hát hogy válnék meg TŐLE
          Utoljára szerkesztve a következő által: mucsom; 2013 ápr. 03, 19:23.
          taluga, UK és 9 további látogató kedvelte ezt.

          Komment


            #20
            Örülök a sikerednek ha még nem találtad meg a hibát akkor levett oldal deklivel sötétben segítséggel próbáld beindítani. Lehet, hogy az álnok szikrát máshol is látni fogod ahol nem kellene. A bakelit kivezetés repedése csúnyán megtudja vezetni az embert és mint előttem már tanácsolták nyugalom mert igaz az a mondás, hogy nem lát az ember a "pipától". Elkerülheti az ember figyelmét a máskor oly kézenfekvő hiba is ilyenkor. Szerintem sokan várjuk a megoldást igaz a jó időig ráérsz megtalálni. Üdv. Sepy.
            taluga és supermax kedvelte ezt.

            Komment


              #21
              mucsom eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              Nagyon akkurátus, de a veterán motorokat szerető vizsgabiztost kaptam!
              Látod- látod ennyin múlik! A másik ember részéről egy kis jóindulat bearanyozza a másik ember napját!

              Szóval azt kell mondjam nem kis feltünést keltett a kicsikém! Sokan körülállták aztán jöttek az idősebb szakik akik elkezdtek sztorizgatni, simogatták, dédelgették.
              No ez az amikor tisztelettel adóznak a múlt előtt! Én mikor a Wartburgot vittem minősítésre és műszakira ott ugyanez történt. Meg kell hagyni piszok jól esett az elismeréseket begyűjteni.
              Örülök hogy sikerült megoldani a vizsgát, örülök hogy vannak jó emberek arra is és nem utolsósorban gratulálok!
              taluga, sepy és 3 további látogató kedvelte ezt.

              Komment


                #22
                mucsom eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                Köszönöm az érdeklődést!
                IGGGGEEEEEN!!! Nagyon akkurátus, de a veterán motorokat szerető vizsgabiztost kaptam! 2015. 04.03 ig a motorom rendben!!! Jupiiiiii! Már csak be kéne indítani :-)
                Örülök a sikerednek és annak külön, hogy a fórumtársaktól EMBERI SEGÍTSÉGET kaptál. Nekem eszembe sem jutott volna, hogy ha nem lehet a gépet beindítani, attól még el lehet tolni műszaki vizsgára. Azért ilyenkor érzi az ember, hogy a közösség az virtuálisan is közösség. A szikra pedig majd csak a helyére kerül.
                taluga, sepy és 2 további látogató kedvelte ezt.

                Komment


                  #23
                  CZsolti, Pontosan! Ez közös siker! A szikrához is kapom a tanácsokat, amit nagyon köszönök! Most kicsit hagyom pihenni az "öreglányt" (azért 20 évi álmodozás után...) de a jövő héten újra muzsikálni fog! :-)
                  Az előző tulajjal nagy szerencsém volt azért, hogy végig üzemben és forgalomban tartotta a járgányt!!! Igaz ez az utóbbi 20 évben annyiból állt, hogy 2 évente felrakták egy ZSUK-ra és elvitték a műszaki állomásra. Ott levizsgázták és 2 évig szunnyadt újra! Hát ez az én kis Csepelem!

                  Komment


                    #24
                    Ez az kolléga! Ez a jó hozzáállás. Most még vén szipirtyó, de jövő héten meglátod hercegnő lesz belőle!




                    Ja és a cím sem jó! Nem is lett halasztva! He-he

                    Komment


                      #25
                      mucsom eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      Igaz ez az utóbbi 20 évben annyiból állt, hogy 2 évente felrakták egy ZSUK-ra és elvitték a műszaki állomásra. Ott levizsgázták és 2 évig szunnyadt újra! Hát ez az én kis Csepelem!
                      Ó, hát így már érthető! Hiányolta a Zsukot! Hiába, aki hozzászokik a jóhoz...
                      Everything is better when you decide you don't care.

                      Komment


                        #26
                        CZsolti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        Nekem eszembe sem jutott volna, hogy ha nem lehet a gépet beindítani, attól még el lehet tolni műszaki vizsgára.
                        Én Motorkulit műszaki vizsgáztattam motor nélkül Rétságon. Kocsival vittük. Ez azért érdekes, mert így sem a világítást nem tudják kipróbálni (igaz vittem áramforrást magammal, de nem kérték), sem a biztonságos felfüggesztés nem látható.

                        Azért írom csak le, hogy hátha ez az ötlet is segít valakin. Nekem akkor nem működött a motorom, de a műszaki meg kellett a kulira, hogy azonnal indulhassak nyaralni, amint kész a motor. Viszont azt nem tudom, hogy ez csak egyedi eset volt-e.
                        Zen3D: bolg a 3D nyomtató építésről

                        Komment


                          #27
                          Sziasztok! Meg lett a hiba oka! Én sem akartam elhinni, mert erre senki nem is tippelt! A lendkerék ék volt félben eltörve, de úgy, hogy a tengely és a kerék elnyírta! Szerencsére nem tett semmi kárt sem a tengelyben sem a lendkerékben. Gyorsan egy rugólapból faragtam egyet, jobb lett mint az eredeti. 12 mm a hossza, 3 mm a vastagsága, a magassága 5 mm. Na ezt már nem nyírja el semmi. Ha már ott voltam leszedtem az alaplapot ahol láttam hogy a világítás kivezetés 3 vezetékéből csak egy volt már beforrasztva, így azt is egy spec kábelsaruba rögzítettem és azt így forrasztottam a kivezetésre. megreszeltem minden kivezetést, a gyújtókábel kivezetést, legyen tökéletes a vezetés. Ellenőriztem a szimmeringet szivárgásnak nyoma sincs! Miután a sport hengerfej miatt az én kompresszió viszonyom 1:10 hez még egy kicsit visszábbvettem az előgyújtásból, kb 2,8-3 mm. Ezután mindent visszaszereltem és vártam a csodát. Nos nem is váratott soká, a második rugásra beindult és gyönyörűen muzsikált! Nézzük akkor a világítást, és ekkor jött a nem várt dolog. A 6V 5 w os hátsó lámpámat és féklámpámat a 2 dik gázfröccs kinyírta. Olyan fényesen világított mint még soha. Az első lámpa tompítottját ugyanígy kiverte mintha túl nagy feszültséget kapna??? De volt otthon 12V 5W-os égő hátulra azokkal tökéletes! Létezok ez? 12 voltos lenne a rendszerem? vagy valahogy dupla feszt ad? Nincs mérom, tud valaki segíteni milehet ez??? Ja a motor DOXA ! Olyan szépen pöfékel!

                          Komment


                            #28
                            mucsom eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            Sziasztok! Meg lett a hiba oka!
                            Gratula! Na ez tipikusan olyan hiba, ami csak szerelés esetén tárul fel, mert nem túl gyakori. Kb olyan, mint amikor kifogy a benzin és el kezded javítani a gyújtást. (Nem röhögni, sajnos jártam így. )

                            A mágnes meg csak tipp: aki a kompresszióviszonyt megnövelte, valószínűleg a lendkereket is delejeztette. Erről már mások máshol írtak, hogy ilyenkor megnő a feszültség és bírja a 12 V-ot átalakítás nélkül. (Ha beírod a keresőbe a lendkerék és delejezés szavakat, akkor biztos rájuktalálsz.)



                            mucsom eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            Ja a motor DOXA ! Olyan szépen pöfékel!
                            D-Csepel = Doxa-Csepel

                            Komment


                              #29
                              CZsolti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              D-Csepel = Doxa-Csepel
                              Ezt szabadalmaztatom!

                              Komment


                                #30
                                mucsom eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                                Ezt szabadalmaztatom!
                                Azért ugye beveszel társnak? Végülis csak én írtam le előbb?

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X