Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Egyhelyben forgó lendkerékrögzítő anya kicsavarása

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    ApaE eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Létezik amúgy ilyen feladatra 'kíméletes' célszerszám, jobb autószerelő műhelyében biztosan van
    Szuper eszköz, csak az a baj vele, hogy nem fér hozzá oldalról, csak szemből.

    Én így képzelem: Click image for larger version

Name:	Danuvia lendkerék.jpg
Views:	1
Size:	44.6 KB
ID:	133320
    OdinHEM, mátéapu és 3 további látogató kedvelte ezt.

    Komment


      #17
      CZsolti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      Én így képzelem
      Én is így képzeltem.

      Komment


        #18
        Csak illusztráltam az ötletedet a fúrás irányát illetően. És így a csapásirány (vágó, kalapács) is egyértelmű.
        Vannak vizuális típusok, akik így jobban értik.

        Még egy ötlet: ha eléggé elvékonyodik a fal, akkor lehet, hogy egy kúpos tüskét elég beleütni a furatba és máris szétfeszül.

        Komment


          #19
          CZsolti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          Még egy ötlet: ha eléggé elvékonyodik a fal, akkor lehet, hogy egy kúpos tüskét elég beleütni a furatba és máris szétfeszül.
          Ez így igaz !

          Komment


            #20
            majdánka, OdinHEM és 2 további látogató kedvelte ezt.

            Komment


              #21
              Uraim!

              Javasolhatom a szikraforgácsolást? Kb. 3000 Forintért megcsinálják, és minden megmenekül!
              Az anyát kivéve!

              Click image for larger version

Name:	untitled.JPG
Views:	1
Size:	66.9 KB
ID:	133322

              ps.: én egy veterán jármű esetében minden alkatrészt megmentenék, így a főtengelyt is, hiszen az is javítható!
              OdinHEM, supermax és joker kedvelte ezt.

              Komment


                #22
                Nekem tetszik !
                Ha nem titok , elárulhatnád hogy hol van egy ilyen olcsó műhely --tényleg kellene sokszor .

                Komment


                  #23
                  Persze! Ez nem titok, privátban küldöm!

                  Komment


                    #24
                    dino125ad eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    Persze! Ez nem titok, privátban küldöm!
                    Akkor tehát mégis titok?
                    OdinHEM és kedvelte ezt.

                    Komment


                      #25
                      soveny, soveny.....

                      Természetesen nem titok, a kollégák telefonszámának kiadására nem vagyok felhatalmazva.

                      Szakál-Met-al Kft.
                      IPAROS UTCA 14
                      2040 BUDAÖRS

                      GIAFORM Kft.
                      2030 Érd, Kornélia u. 3/A.
                      OdinHEM, soveny és supermax kedvelte ezt.

                      Komment


                        #26
                        Köszi az ötleteket, neki is kezdek valamit eszközölni vele, s leírom mire jutottam.

                        Komment


                          #27
                          Hello!

                          Azt a módszert választottam, hogy a csavar szélét megfúrtam nagyon kis fúróval, aztán a csavart széttörtem.
                          Jelentem a főtengely menete gyönyörűen ép maradt, ( a vége is) az anya azért forgott rajta, mert hála égnek az Ő menete volt lenyalva. - No igen jó anyagból gyártották ezeket a mocikat.
                          De jön a következő kombó: A lendkerék drága is fel van rohadva a kúpra. Oh de jó!
                          A szegecsélést újra lehet rajta csináltatni? Azért mert valaki már próbálta megmozdítani, amivel azt érte el hogy
                          a szegecselés lötyög... így magát a lendkereket nem nagyon lehet ráncigálni.
                          Az jutott eszembe, hogy lefúrom a szegecseket, a lendkerék lejön, s utána a kúpról ha már hozzáférek le tudom szedni a lendkerék másik részét.
                          Ja igen, a lehúzó az hamarabb darálja el magát minthogy elinduljon lefele. (WD40+Csavarlazítóval bekenve.)

                          Komment


                            #28
                            dott eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            A lendkerék drága is fel van rohadva a kúpra.
                            Ma már mindenféle csavarlazítót lehet kapni, de sosem felejtem el, hogy a régi kombájnokon a szakik úgy oldották - szó szerint - a rozsdás csavart, hogy jól beáztatták a rohadás helyét. A porózusos rozsda magába szívja a vizet. Utána jött néhány baráti kalapácsütés a tengely közepére, de nem direktbe, hanem a központfuratba illesztett masszív dornival (ami különben pontozó és csőszegecs-fejező is volt egyúttal). A műveletet addig ismételték, míg szét nem jött a nyavajás.

                            Én a Ladánál anno így vettem le egy berohadt gömbfejet az első futóműről. A kalapácsütést mindenképpen ajánlom, mielőtt fúrni kezdesz.




                            dott eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            megfúrtam nagyon kis fúróval, aztán a csavart széttörtem.
                            Örülök, hogy lent van az anya.

                            Komment


                              #29
                              Akkor még kenegetem/ áztatom, igaz az áztatás érdekesen nézne ki lendkerekestül, max gázolajba gondoltam. De a mai napnak bőven örültem eredménynek, hogy a menetek épen maradtak.

                              Komment


                                #30
                                CZsolti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                                Ma már mindenféle csavarlazítót lehet kapni, de sosem felejtem el, hogy a régi kombájnokon a szakik úgy oldották - szó szerint - a rozsdás csavart, hogy jól beáztatták a rohadás helyét. A porózusos rozsda magába szívja a vizet. Utána jött néhány baráti kalapácsütés a tengely közepére, de nem direktbe, hanem a központfuratba illesztett masszív dornival (ami különben pontozó és csőszegecs-fejező is volt egyúttal). A műveletet addig ismételték, míg ...
                                ...sikeresen szétverték a csúcsfuratot.(Nehogy már az esztergályos könnyebben keresse meg a mindennapi kenyerét.)
                                Utoljára szerkesztve a következő által: öregöcsi; 2012 nov. 05, 16:50.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X