Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Egyhelyben forgó lendkerékrögzítő anya kicsavarása

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #31
    Ha nem haragudtok az esztergályosokra,messzire elkerülitek a központfuratokat.
    wsievers és soveny kedvelte ezt.
    "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

    Komment


      #32
      Ha a tengelyvéget vered fel körbe, akkor meg az alkatrészt nem tudod levenni. Marad a körbereszelés, vagy a szétvert menetvég. Inkább a központfuratot kelljen felszabályozni. Az esztergályos pedig mindenképpen ideges lesz.
      (Ennek elejét vehetjük 1/2 liter gyümölcspárlattal.)
      mátéapu, Tamás78 és OdinHEM kedvelte ezt.

      Komment


        #33
        CZsolti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Ennek elejét vehetjük 1/2 liter gyümölcspárlattal.
        He he az örök fizető eszköz ala konvertibilis valuta. Na de mi van ha az esztergályos mester nem ivós fajta?

        Komment


          #34
          OdinHEM eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          Na de mi van ha az esztergályos mester nem ivós fajta?
          Erre mondta nagymamám, hogy két dolgot nem látott még életében. Fehér hollót és szép öregasszonyt.

          Komment


            #35
            Szia!

            Utólag "okoskodom", de csak most értem ide a Fórumon belül, új vagyok...

            Én a következőt tettem volna, mivel csavarni és húzni kell egyszerre a siker érdekében.

            Az anyába szemből fúrtam volna átellenben 2 olyan furatot (kb. 2mm-est), amibe egy erős seeger-fogóval (belső gyűrűhöz) belet tudok nyúlni, és ráfeszítve a furatra egyszerre húzni és csavarni...

            (Ha nem megy, akkor ívhegesztővel egy az anya méreténél kicsit kisebb külső, de a főtengely menet (ha jól emlékszem M10) méreténél kicsit nagyobb belső átmérőjű legalább 5 cm hosszú csődarabot rápöttyinteni, és annál fogva csőfogóval húzva csavarni. (A cső mérete azért fontos, hogy a "heftölés" csak az anyát érintse, és a főtengelyt, meg a lendkerékbe préselt menetet ne.)

            Amúgy szerencséd volt, így esetedben okafogyott a dolog...
            CZsolti kedvelte ezt.

            Komment

            Ugrás az oldal tetejére
            Working...
            X