Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Eredetiségvizsgálat-tapasztalatok

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Eredetiségvizsgálat-tapasztalatok

    Nem tom másfelé hogy megy?Nekem az IZS-t úgy kirúgták az eredetiségről hogy csuda!!!Még azt is mondta a kis csávó hogy örüljek hogy nem jelenti a rendőrségen!!!!(????)Aztán + 15500ft+20000ft(Szállitás)és az NKH-nál simán gond nélkül ment minden!(erre varjatok gombot,minden városban más a szabál vagy mi?!)

    #2
    apacsavo eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Nem tom másfelé hogy megy?Nekem az IZS-t úgy kirúgták az eredetiségről hogy csuda!!!Még azt is mondta a kis csávó hogy örüljek hogy nem jelenti a rendőrségen!!!!(????)Aztán + 15500ft+20000ft(Szállitás)és az NKH-nál simán gond nélkül ment minden!(erre varjatok gombot,minden városban más a szabál vagy mi?!)
    Úgy tudom, sajnos az "újabb" Izsekkel sokat kötözködnek. A Mozaik utcában megkérdeztem ez ügyben is egy amúgy nagyon segítőkész és tájékozottnak tűnő műszakvezetőt (mindenféle tét nélkül, hisz akkor már rég nem volt meg a Planetám). Pontosan meghatározta, hol kell lennie a számnak, mégpedig a bal hátsó teleszkóp fölötti vázrészen. Mondtam neki, hogy igen, pont ott, ahova a 49-eseken, meg az 56-osokon be is ütötték gyárilag, de Planeta vázba beütött vázszámmal én még nem találkoztam. Nem tudtuk meggyőzni egymást.

    Nem tudom, nálad is ezzel volt-e a probléméa, de úgy tűnik, az Izsekkel ez ilyen szerencse-kérdés. Mázli, hogy neked meg pont NKH-nál sikerült elintézni.
    korompaiistvan és apacsavo kedvelte ezt.

    Komment


      #3
      Erre mondam egy kicsit régebben:meg kell mindent tenni a helyi hülyék kedvéért--sok kellemetlenségtől megkímélve magunkat -----hova kell a szám?-nesze itt van
      OdinHEM kedvelte ezt.

      Komment


        #4
        Szervusztok!

        A Magyar tradició ismét,-hová kalapáljam a számot,-mibe kössek bele?A fórumon annyi ilyen adminisztrációs témával foglalkoztunk már,amely végül is mind kifulladt és valahogy úgy érzem ez az egész,-ürülékfűrészelés a poráért.

        Valahogy ismételten úgy érzem,hogy a "rókák" megoldják valahogy,a "nyuszik" meg néha napján gurulhatnak egyet a kertek alatt a keservesen összeszedet Csepel-jeiken,vagy IZS-eiken,-na ez az,ami nincs jól.Igaz némelyeknek,lehet megoldás,ha bekalapálnak egy számot,vagy forgalmival manipulálnak,-de valahogy ez nem az igazi,-mondhatnám tisztességtelen.Tudom jól a mai világ nem a tisztességről a becsületről szól,de nem gondoljátok,hogy az előbb említett fogalmakért és azok tartalmáért kellene küzdeni,hogy senki,-de senki ne legyen kitéve a hivatalok és az azokban foglalkoztatottak kényének-kedvének?

        Taglaltuk már ezeket,vagy az ehhez hasonló kérdéseket az "Indítvány a veteránjárművek egyszerűsített .........;Átírási hókusz-pókusz"; és még más fejezetek alatt is és ahelyett,hogy elindulnánk egy legális megoldás irányába,még mindig ott tartunk,-------hova kell a szám?-nesze itt van.

        Kedves Joker!

        Kérlek ne vedd tőlem a fentieket sértőnek,mert a fórumon olvasott sok bonyodalmas forgalomba-helyezés kapcsán én is érezhetek úgy mint te és írhatnám azt amit te,de úgy gondolom,hogy azért kellene küzdeni,hogy az egész bürokrácia gyökeresen változzon meg.

        Üdvözlettel:Che
        Utoljára szerkesztve a következő által: Che; 2012 febr. 08, 23:06.
        Jankó51, Lacesz és 5 további látogató kedvelte ezt.

        Komment


          #5
          Kedves soveny!
          Olvastam régebben ezt a hozzászólásodat valahol!Akkor én is nagyítóval vizsgáltam át a kérdéses helyet hogy hátha,de nem!Reméltem is hogy nem találok hiszen sajátkezűleg csiszoltam le az egész motort fémtisztára,és már akkor is a számot kerestem!Ennél alaposabban nem lehet keresni!Gödöllőn az N.K.H.-nagy veterán barát vezetője hosszas telefonálgatás után határozottan kijelentette hogy a Planeta-2-esek alvázszám nélkül készültek!Talán nem megfelelő szó erre hogy elintéztem,mert ez kies hazánkban kissé félreérthető(tudod mire gondolok!) Nem volt semmi intézés,betoltam a mocit ők meg kiküldtek azt sem láttam mit csináltak:k.b.félóra múlva hozták a papirt és kész!!!!!!!!!!!!!!!Csak sokba került:az első vizsgálat 15500+a második15500+a szállítás20000......+utánna a papírmunkak.b:30000.....de túl vagyok rajta hál istennek!!!!(azért nem kaptam röhögő görcsöt!!!!).................Kedves CHE barátom!Azthiszem Orwelnek van egy könyve UTÓPIA(remélem jól tudom!Sajnos már öregszem!....de az még nem lenne baj csak hü....k is!)...na be álhatnál hozzá társszerzőnek!(sajnos!).....hát így állunk!!!!!!!!!!!!!!!!!
          OdinHEM, Intrepid és 3 további látogató kedvelte ezt.

          Komment


            #6
            Tisztelt Che!
            Megmondom őszintén :elfáradtam..nagyon sokáig, eddigi életemben úgy gondolkodtam,cselekedtem ahogy Te irod--de az utóbbi időkben már nem tudom tolerálni amikor akár egy pozicióba került majom saját bunkósága,rosszindulata miatt vagy az általam is megválasztott politikusok kétszinüsége miatt (törvény nem alkotás-nem megváltoztatás ...stb) az életem "megrövidüljön" sem fizikai sem lelki értelemben.
            Teljesség nélkül, a most zajló szélmalom harcaim közül kettö: Zuglói Vagyonkezelő (volt IKV) től 20 éve bérelek egy üzlethelyiséget ---a honlapjukon meghirdetett jelenleg kiadó helyek átlagára 1200-1400ft/m2--tőlem jelen pillanatban 2600ft/m2-t kérnek "MERT A RÉGI SZERZŐDÉSEKET NEM LEHET MEGVÁLTOZTATNI mondja az a paraszt akinek én (is) kampányoltam -plakátoztam hogy megválasszák.Ami pedig a legmocskosabb hogy a pol.mest hiv. azt mondja a vagyon kezelő az illetékes azok meg a polgármesterhez küldenek ???? Ez a két hivatal kb 100m távol van egymástól.??? Ezért épp a napokban megyünk a kukába a feleségemmel eggyütt.
            A másik vicc a trafipakszos rablóbandával vivott harcom:
            Lakóövezet tábla Zugló Körvasut sor ,39km/h=30 000ft---fellebezés +5000ft----postaköltség...
            A KÉRÉSEM PEDIG CSAK ANNYI:VALAKI NÉZZE MÁR MEG AZ ÖNÖK KÉSZÍTETTE FOTÓT!!!----NINCS BENNE VEZETŐ,CSAK EGY UTAS!!! ez folyik már jó ideje. Válasz :a kollégék képzettek -a berendezés szabványos ,hiteles....stb.DE EGY ELUTASITÁSBAN SEM VOLT EGY SZÓ SEM ARRÓL, HOGY VAK VAGY PARASZT OTT ÜLSZ NEHAZUDJ--vagy valami hasonló. Még lenne néhány dolog példa gyanánt a rendszer müködéséröl de nem untatnám a nagyérdemüt. Pusztán ellensúj gyanánt hoztam fel ezeket a dolgokat ahhoz hogy igenis van JOGOM egy szemétdomról összeszedett adózott pénzemből rendbetett (közben néhány embernek megélhetést nyujtva) motorba belehazudni bármit ami ahhoz kell -hogy mindenféle plussz (indokolatlan-szemét-mocskos-lehuzós) befizetések után -évente esetleg 3 szép nyári napon motorozzak párszáz km-t.
            Még annyit:a rendszer képviselői (politikus,irodista,miniszter,akárki) az én szaros ALKALMZOTTAIM azért vannak ott hogy ŐK változtassák meg a rendszert ez nem a mi dolgunk -mi csakk közöljük hogy mit akarunk! Forduljunk már meg a lovon!
            Természetesen tudom igy mindig esélyes egy kis bünözés-de kérdem bárkitől-abból indul ki hogy ő saját magával sem tud elszámolni?-ha tudom hogy a nagyapámé volt,a család más tagjáé volt, a szomszéd bácsié volt.......és mégsem tudom forgalomba helyezni? mert.....akkor szerintem ott a hiba.A saját lelkiismerettel kell csak tudni elszámolni!

            köszönöm hogy meghalgattatok-persze leirva nem jön ki minden, de lessz rá mód....

            Komment


              #7
              "rókák" megoldják valahogy,a "nyuszik" meg néha napján gurulhatnak egyet a kertek alatt

              Ezt kikérem magamnak minden merész "nyúl" nevében!

              Komment


                #8
                Szervusztok!

                Gondolatok az utópiáról.

                Minden gondolat,terv,utópia,-míg meg nem valósul.Minden rajtunk múlik,csak ki kell harcolni,ami belátom nem megy egykönnyen ,csak úgy magától,de ha nem csinálunk valamit,akkor mi a fenének belezzük ezt a témát.Az hozzászólásokat olvasván érezni lehet,hogy mindenkiben ott a "tüske",hát próbáljuk meg kihúzni!

                Kedves Nyuszifül!

                A róka és a nyúl,-nálam csak egy metafora volt,nem akartam én a nyulakat bántani,hiszen én is csak egy nyúl vagyok és ebből fakadóan a nyulakkal vagyok.Természetesen tudom,hogy hozzászólásod forrása,a humor.

                Üdvözlettel:Che

                Komment


                  #9
                  Ma megnéztem. A Planétának, és az 56-os nak is, csak a kormánynál van szám beütve.

                  Komment


                    #10
                    nálam is
                    Af szám. gondolom egy vizsga alkalmával, vagy az első forgalomba helyezésnél ütötték bele. de nem a gyárban, az biztos. nincs benne cirill-betű míg a motorszámban van. ma, hogy voltam vizsgáztató nűhelyben, azt mondta az ember, hogy azért Af és kormánynyak, mert "gond" lehetett az alvázszámmal. azt mondta semmi gond, hogy nincs nyaktábla az az Af szám stimmeljen. gondolom ahogy soveny is írta, planetába nem ütöttek vázszámot a gyárban, így a forgalomba helyezéskor ütöttek bele Af számot.

                    Komment


                      #11
                      tegnap megvolt az eredetiség vizsga. lefényképezték a számokat, a mocit régi rendszámmal több oldalról is. keresték a nyaktáblát, meg alvázszámot a bal teló fölött. tüzetesen megvizsgálták a jelzett területeket. a kiadott papiron ez szerepel: külső jogtalan beavatkozás nyoma nem látható.

                      Komment


                        #12
                        Vizsgálónként változik, hogy elfogadják-e a számokat vagy sem. Én vettem régebben egy P10-est, egy olyan embertől, aki annó teljesen újonnan vette, és addig használta, míg nekem el nem adta. Elvittem eredetiségvizsgára, és ránézésre azt mondta a koma, hogy ő ezt nem vizsgálgatja, mert láthatóan kézzel vannak ütve a számok. Mondtam neki, hogy az lehet, hiszen ezeknél a motoroknál még kézzel ütötték bele. Nem tudtam meggyőzni, felhívtam egy mobil eredetiségvizsgálót, hogy ugorjon ki hozzám. Gond nélkül megcsinálta. Most vizsgáltattam egy Uralt, (már nem mobil eredetiségvizsgálónál, mert az a rendszer már nem létezik), és azzal kezdtem, hogy a számok kézzel vannak ütve, vihetem-e a motort. Mondták, hogy persze, tisztában vannak azzal, hogy X évvel ezelőtt kézzel ütötték a számokat. Úgyhogy vizsgálója válogatja, hogy mennyire van képben. De ez is szolgáltatás, úgyhogy kevés hely van ahol leállnának azon vitatkozni, hogy kézzel van-e ütve a szám, és hová van ütve. Legyen benne, régen oda ütötték ahol hely volt egyezzen a szám a nyilvántartással, ne álljon körözés alatt és ennyi. Szerintem ez így normális.

                        Komment


                          #13
                          sziasztok!
                          a felujitas vegeztevel majd oldalkocsiskent szeretnem ujra forgalomba helyezni a motoromat. motor szurke forgalmijaban nem szerepel hogy oldalkocsis. bar nem hiszem hogy ez szamit. a kovetkezo kerdes merult fel bennem: az eredetisegvizsgalatra fel kell csatolni majd az oldalkocsit? vagy eleg csak a muszakira, mivel az oldalas nem kulon jarmu. milyen dokumentumot kell felmutatni az oldalasrol?
                          (remelem nem rossz helyen tettem fel a kerdest.)

                          Komment


                            #14
                            Milyen fajtából van ez a titokzatos motor

                            Komment


                              #15
                              littleszpett eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              sziasztok!
                              a felujitas vegeztevel majd oldalkocsiskent szeretnem ujra forgalomba helyezni a motoromat. motor szurke forgalmijaban nem szerepel hogy oldalkocsis. bar nem hiszem hogy ez szamit. a kovetkezo kerdes merult fel bennem: az eredetisegvizsgalatra fel kell csatolni majd az oldalkocsit? vagy eleg csak a muszakira, mivel az oldalas nem kulon jarmu. milyen dokumentumot kell felmutatni az oldalasrol?
                              (remelem nem rossz helyen tettem fel a kerdest.)
                              Én is >így< kezdtem!
                              Böngészd át!
                              A boldogság emléke már nem boldogság, de a fájdalom emléke még fájdalom./Byron/

                              Komment

                              Ugrás az oldal tetejére
                              Working...
                              X