Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Csepel 125 festés

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #31
    zolle eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Fu nem is nézem 2 hétig a fórumot már is egy egész szép tartalmas beszélgetésre lelek itt . Jó volt olvasni a hozzászólásokat. Aki már csinált ezüsttankos felújítást meg tudná mondani, hogy mit érdemes avagy mit illik lekrómoztatni?

    ......semmit , mert szar lesz .


    Most nézem ezt a motort , egy takarítás , műszakilag hibátlanra javítás és kész .

    és most a próféta szól belőlem : megláthassátok még sokan , kik e oldalakat koptatjátok , eljönnek még azok az idők ,amikor is egy ilyen megőrzött motorért harcolni fognak az ínyenc gyűjtők . Akkor aztán sírásra görbül orcátok , hogy mennyi időt és pénzt áldoztatok arra , hogy egy értéktelen "kirakatbábura " maszkírozzátok szegény motorkátok .

    ámen
    Utoljára szerkesztve a következő által: joker; 2017 okt. 14, 19:00.

    Komment


      #32
      Mán eljött az idő rég.... csak a kategória az más..

      Komment


        #33
        Most nincs igazad , mert ennek a kategóriának is eljön az ideje . Hamarabb mint gondolnád . Példának gondolj a babeta , riga , verhovina , .....és nem beszélve a 70' évek nyugati 50 ccm motorokról .

        Komment


          #34
          Továbbgondoltam... nyertél.

          Komment


            #35
            Emlékeztek Tiszakeszin a Danuviára? Akkor ott még nem volt egyértelmű számomra hogy maradjon e fellelt állapotában vagy legyen e felújítva, de mára már ez nem kérdés.

            Komment


              #36
              Remélem az eredeti mellett maradsz melyet én többre becsülök mint mikor túlzásba esnek és úgy ki polírozzák, krómozzák a gépet, hogy sosem volt olyan a kirakatban!

              Komment


                #37
                Na , és mi lesz ? udvarójjunk ? bögdmá ki

                Komment


                  #38
                  joker eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  Na , és mi lesz ? udvarójjunk ? bögdmá ki
                  Ki? Mit?....................................

                  Komment


                    #39
                    ...sinter....................................

                    Komment


                      #40
                      Nagyon szívesen zolle! Azt a hozzászólásomat még a régi fórummotor végnapjaiban írtam, azóta nem is jártam erre, ezért a késői válasz.
                      Ha van rá lehetőséged, mutass a tagoknak képet a Csepeledről. Azt hiszem joker az én vaterás képemet gondolta a Te Csepelednek. Azt a motort kb 6 éve adták el a vaterán, nem tudom mi lett vele. Ha hozzám került volna én sem nyúltam volna a külsejéhez, maximum egy olajos ronggyal töröltem volna át, mert tényleg szépen átvészelte a több mint 60 évet. Az a baj, hogy az ilyenek ritkák, Csepeleknél az első képhez közeli állapot gyakoribb. De vannak nála szerencsésebbek is.

                      Komment


                        #41
                        Sziasztok!
                        Titus egyelőre nem tudok feltenni a Csepelről képet, majd talán ha le lesz festve, lassan halad a dolog, egyelőre le van szemcseszórva pár alkatrész: váz, tank, sárvédők, oldaldobozok, csomagtartó, "azt merevítő 2 db íves vas" (nem tudom mi a konkrét neve). Van egy kis gondom viszont hogy az első sárvédő szemcseszórás után egyik oldalt a hajlított íves résznél, ahol vissza van hajlítva az anyag, na az olyan 2 cm hosszan lyukas, azt hogy lehetne javítani nekem zagyváltak valami fémpasztáról, de nem hiszek én abban.
                        Az első teleszkóp alsó részéből a szimering tartót hogy lehet levenni? Bele van "pontozva" maga a szárba. Avagy ha nem veszem le a teleszkópszimeringet hogy tudom belerakni?
                        Villakifliket érdemes krómoztatni vagy csak felpolírozni?
                        Ha még lesz kérdésem írok, csak meló miatt nem nagyon jutok géphez. :/

                        Komment


                          #42
                          Illetve ha lesz szemmel látható haladás akkor képet is teszek fel.

                          Komment


                            #43
                            Ó még azt elfelejtettem, hogy a tankkal is van egy kis probléma, az egyik oldalán valószínű, hogy kormányütköző hiányában a teleszkóp burkolat (ezek is le vannak szemcseszórva) a hegesztett felével benyomta a tankot az ilyen régi tankokat kompresszorral ki lehet nyomni/úgymond vákuummal javítani vagy legrosszabb esetben marad a gitt? :/

                            Komment


                              #44
                              Érdemes a tartályt lyukügyileg alaposan megvizsgálni. Persze festés előtt.. Sárvédő,tartály kasznisnak megmutat.. (vagy hozzáértőnek) Homokszórás után azonnali alapozás javasolt.

                              Komment


                                #45
                                Jobb később mint soha, majd várjuk a képeket. A sárvédőt gondolom hegeszteni kell. De ahogy Atti69 is mondja, ne várj vele sokat. Minél előbb le kell alapozni, és puszta kézzel ne nagyon érj semmihez amíg nyers a felület. Az alsó teleszkópszárról nem lehet másképp levenni a szimmering tartóját csak óvatos feszegetéssel. Alányúlsz lapos csavarhúzóval a pontozásoknál és finoman elkezded felfelé ütögetni. A két oldal lehetőleg egyszerre haladjon. Amikor lejött akkor lehet cserélni a tömítést. Ha szerencséd van ugyanabban az állásban vissza tudod majd szerelni, de ha sérül a tartó a pontozásnál egyszerűen fordíts rajta és rögzítsd az új helyeken. A tankot ha nincs elérhetetlen helyen még ki is lehet nyomni megfelelő szerszámokkal, de ha nem nagy a mélyedés akkor mehet a gitt.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X