Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Krisz

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

  • #16
    A keveréket pontosan be kell állítani ne csak találomra. Jó minőségű olaj kevesebb füst. A videók meleg motorral készülnek akkor megszünik a 2 üteműre jellemző füstölés. A mai jobb minőségű olajokkal szerintem a 33- as sem okoz gondot.
    Titus és mátéapu kedvelte ezt.

    Komment


    • #17
      sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      A mai jobb minőségű olajokkal szerintem a 33- as sem okoz gondot.
      Ez nálam is így van, félszintetikus olajjal.
      A gyújtás legyen pontos, itt nem csak a megszakító helyes beállítása és működése számít, hanem a gyertya és a gyújtótekercs állapota is. Aztán a rendszer ,,kiégetése" azzal, hogy mész vele egy karikát. Így eltávozik a forgattyús mechanizmusban és a dobokban felhalmozódott olaj. Ha nincs szerencséd, akkor szimmeringes, és azért füstöl. Ennek az orvoslása csak a blokk teljes széthúzásával oldható meg.
      Utoljára szerkesztve a következő által: Titus; 2020 máj. 22, 21:36.
      pasetta, zahi és mátéapu kedvelte ezt.

      Komment


      • #18
        Titus eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Ennek az orvoslása csak a blokk teljes széthúzásával oldható meg.
        Kis ügyességgel (és jellemzően kopott blokkal) a kuplung felőli csapágy kihúzható.... Ebben az esetben a blokk bennmarad,s szimm csere egy óra alatt megvan.

        Komment


        • #19
          Igen , csak akkor a külső csapágyhoz kihúzó kell , a csapágy eltávolításkor sérül . Az új csapágy visszaépítése nagy odafigyelést igényel , meg a simmering ház sérüléseit is kerülni kell a ki , és vissza építéskor . Főleg ha még gyári fémházas simmering van benne . (kifúrkáni , hosszúcsavar, csúszókalapács.... ) Szerintem jobb széthúzni , csapágyakat újra cserélni , forgattyús-tengelyt , henger-dugó kombót megvizsgálni , csapszeg + persely ...

          Komment


          • #20
            zahi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            Szerintem jobb széthúzni
            Igen. Az a tiszta munka.. az általam írt lehetőség a -gyorsan megmaszatoljuk hogy szaladjon még- kategória.
            zahi kedvelte ezt.

            Komment


            • #21
              Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              Kis ügyességgel (és jellemzően kopott blokkal) a kuplung felőli csapágy kihúzható.... Ebben az esetben a blokk bennmarad,s szimm csere egy óra alatt megvan.
              Ha ilyesmire szánnám el magam (bár még nem próbáltam, de jelenleg inkább 3X húznék szét egy blokkot), akkor a szimmeringházat is kibányásznám valahogy, persze főleg akkor, ha nem akar kijönni a szimmering. Ahogy zahi is írta:
              zahi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              csapágyakat újra cserélni , forgattyús-tengelyt , henger-dugó kombót megvizsgálni , csapszeg + persely ...
              Egy ilyen szimmering csereérett blokknál általában több probléma is előfordul. Úgyhogy ahogy mondod, csak tűzoltás lenne.
              mátéapu, pasetta és 2 további látogató kedvelte ezt.

              Komment


              • #22
                Az én több évig..kerülgetett "nem kell a motorhoz nyúlni blokkom",próbálgatások során:mindig simán működött...Felkészítéskor karbi gyertya,világítás,kerékujitás-gumicsere,tükrök,üléshuzat.Sima műszaki.Járogatás közben,hangos füstöl.Simering csere:mindkét oldalt..spéci kalapácsfejre hasonlító elfordítós körmökkel,kihúztam a kosarától megfosztott csapágyat és a simering házat is(melyet mindenestől cseréltem )ezután a jelenség ugyan az maradt....Blokk szét...a spéci sohasem bontottnak álmodott motorom:ÁLLATI módon szétvágózva,összeverve hiányosan ragasztva ,ott szívott olajat,levegőt...Össze-zömitéssel két kalapács között visszaigazítottam pluszosra a szét-feszgetett részeket ,ezután nagy csiszolólapon korrigáltam...összeér a két fél,elvittem a több helyen ütéssérült főtengelyemet azon sonkát,tűgörgőt,perselyt kellett cserélni,ekkor már egy hengert is megfurattam az alaposság reményében !

                A kétség örökké marad,meddig tűri a blokkom a rengeteg deformációt,tudom fel kellett volna hegeszteni,beperselyezni a csapágyfuratokat,vonalba fúrni............Igen hasonló helyzeteken túleső emberek árulják úgy motorjukat 500-ért adom,de 700-ba van-----------...
                sepy kedvelte ezt.
                "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                Komment


                • #23
                  Üdv.Köszi a válaszaitokat meg arra lennék kiváncsi? Van 1 tök szép t1 tankom lefényezve meg minden, de!!!! Nagyon régi!!!! És ahogy megrázogattam lepergett darabok jöttek ki belőle megküldtem kompresszoral !!! nem merek benzint rakni bele mert attöl félek,hogy eldugitja a benzincsapot meg mindent.is lehet nemtudom mivel és hogyan szokták kitisztitani azt tudom hogy kólával vagy valami, de mennyikel mégis és a módszerre? Válasz előre is köszi.

                  Komment


                  • #24
                    Most az összeszerelésnél vagyok.

                    Komment


                    • #25
                      Krisz eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      nemtudom mivel és hogyan szokták kitisztitani
                      Keresőbe beírod.. (sokszor tárgyalt téma) s válogathatsz a megoldások között.
                      sepy, pasetta és 2 további látogató kedvelte ezt.

                      Komment

                      Ugrás az oldal tetejére
                      Working...
                      X