Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Cz márkatárs kereső

Collapse
X
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

  • És meg egy érdekesség ha már az első szériás 634 említésre került: ezekben nem volt félautomata kupplungkiemelo.ha jól megnézitek a harmadik képen a kupplung bowden a porlasztó gumi alatt megy át be a blokkba . Nem úgy van vezetve mint a félautomata kupplungosnál.

    Komment


    • Igen az automata kiemelő volt az első amit kihajítottam a cz-ből rettenetesen idegesített,mikor elindulásnál egyesbe-tételnél ellágyult a kezemben a kuplungkar,váltáskor is kizökkentett a ritmusomból! A 634-es rendkívül jól motorozható kényelmes motor volt(ma is csorog a nyálam egy JAWA-bordó hosszulámpásra!
      "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

      Komment


      • Nekem meg idő kéne hogy rendbetegyem. Sok a projekt de kevés az időm na majd 7 ev mulva nyugdíjban ..

        Komment


        • Te kis naiv lélek. Ha nyugdíjas leszel sosem lesz ennyi szabad időd mint most! Az automatára térve ha pontosan beállítod nagyon sokat segít persze gyakorolni kell vele. Villogó nélkül kézzel jelezve lehet sebességet váltani balra kanyarodásnál és esetleges fékezés közben. Lényeges akkora hézagot kell hagyni a görgőnek, hogy ujjal éppen lehessen görgetni, lehet lábbal felfele - lefele kuplungolni vele. A legjobb a Sport-é ott csak 1 van felfele a többit lehet gázelvétel nélkül taposni sürgős esetben. Szinte elnyűhetetlen a váltója nem látni pigmentes fogaskereket.

          Komment


          • sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            Szinte elnyűhetetlen
            Igen:és én ismerek olyat,aki inkább vesz egy Guzzit aki annyira vigyáz rá...nehogy kopjon
            "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

            Komment


            • Én is láttam már ilyet! a tükörben mondom is neki menny borotválkozni!

              Komment


              • sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                Az automatára térve ha pontosan beállítod nagyon sokat segít persze gyakorolni kell vele. Villogó nélkül kézzel jelezve lehet sebességet váltani balra kanyarodásnál és esetleges fékezés közben. Lényeges akkora hézagot kell hagyni a görgőnek, hogy ujjal éppen lehessen görgetni, lehet lábbal felfele - lefele kuplungolni vele.
                Ez annyi gondot okoz hogy hosszabb a váltókar útja mint egy "rendes" motornál, de ha kiiktatjuk az automatát akkor is ugyanakkora marad csak valamivel kisebb erő kell a váltáshoz, de azt kéznél buktad is azonnal.
                Annak idején MZ volt a viszonyítási alap azt nagyon irigyeltem, hogy mint megrögzött cetkás elkezdtem húzni a váltókart, megpöccintettem a kuplungot és már bent is volt a következő fokozatban.
                Viszont nem ültem annyit MZ-n hogy tudtam volna mennyit árt ez neki,

                Komment


                • Ba701 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  És meg egy érdekesség ha már az első szériás 634 említésre került: ezekben nem volt félautomata kupplungkiemelo.ha jól megnézitek a harmadik képen a kupplung bowden a porlasztó gumi alatt megy át be a blokkba . Nem úgy van vezetve mint a félautomata kupplungosnál.
                  És fordított váltó, továbbá a hátsó lengőtag csak 2 fokozatban állítható.

                  "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                  "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                  Komment


                  • Eladóvá vált motorflottánk egyik "zászlóshajója"! Örülnénk, ha jó helyre kerülne!
                    Akit érdekelne, kérem,hogy a hirdetésben lévő telefonszámon érdeklődjön, a fórumra sajnos mostanában kevés időm jut.
                    Az ár nem kőbe vésett, várom az ajánlatokat!

                    Eladó Jawa utcai, klasszikus motor - Képes Motor

                    Komment

                    Working...
                    X