Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Simson SR-2 1963

Collapse
X
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

  • Simson SR-2 1963

    Sziasztok Kedves Veteránosok!!!

    Ma Vettem egy kis pedálos simsont.Esetleg ha valakinek vannak felújítási tanácsai,szívesen olvasgatnám!!!

    Köszönöm előre is !!!
    Attached Files

  • #2
    Hello!

    Szintén sr2e tulajdonos vagyok, (nézd meg a galériámban), írj konkrét kérdéseket, s arra (remélem) tudunk/tudok válaszolni.
    Nekem most lett kész a motorblokk felújítás még bejáratós (200km-t mentem azóta).

    Üdv
    Ricsi95D kedvelte ezt.

    Komment


    • #3
      üdv.
      vadi uj főtengelyt vegyél bele asszem 12ezer ft körül mozog nem elsz rajta szétverves e a menet se az ékpályák se kúpuk, otthoni szakkszerelők mellékhatásai

      Komment


      • #4
        Sziasztok!

        Én is gyarapítom az sr2e tulajok táborát. Egy kb 3000km futott példányt sikerült megszereznem. Nem újítom fel, csak rendbe teszem egy kicsit. Motorikusan mint egy Doxa, kívülről kicsit viharvert

        Komment


        • #5
          Ja igen, SR2e simsonról jutott eszembe, én teljesen felújítottam a blokkot, CSAKHOGY a pedáltengely gyújtás oldali részén lévő szimeringet sehol se lehet kapni, a pontos neve amúgy szennylehúzó vagy mi, na olyat nem kaptam, így azért néha csöppen az olaj.
          korompaiistvan kedvelte ezt.

          Komment


          • #6
            Üdv mindenkinek!

            Nekem is van egy SR 2-es Simsonom, eredetileg szürkésbarna színű volt, hasonló festékkel átfestették valamikor. Az első tulajdonos unokájától vettem. A tankba beledöglött a benzin, a lendkerék elnyírta az éket ezért nemtudta beindítani az unoka, és ezért sikerült olcsóbban megvenni mint amennyiért hirdették. A pumpán kívül minden megvan hozzá. Vannak hibái, de motorikusan tökéletes. A hátsó rugóstagon kell valahogy keményíteni mert kicsit sok neki az én és az öcsém 90-95 kilója. Mondjuk ezen nem is csodálkozom

            Komment


            • #7
              dott eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              a pedáltengely gyújtás oldali részén lévő szimeringet sehol se lehet kapni, a pontos neve amúgy szennylehúzó vagy mi, na olyat nem kaptam, így azért néha csöppen az olaj.
              Van esetleg erről valami képed és méreted (tengelyátmérő, fészekátmérő)? SKF-nél igen nagy a választék. Nekem van egy komplett katalógusom tőlük. Abban lehetséges, hogy van ilyen gyűrű is.

              Komment


              • #8
                Ilyen tömítést ott ne keress!
                Ez kell oda: Dichtring zum Bremskörper am Motor Simson SR1, SR2, KR50, Spatz - Online Shop




                Lordbgabi21 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                üdv.
                vadi uj főtengelyt vegyél bele asszem 12ezer ft körül mozog nem elsz rajta szétverves e a menet se az ékpályák se kúpuk, otthoni szakkszerelők mellékhatásai
                Hát az biza régen volt!
                Manapság ez ennyi: Kurbelwelle Simson SR1, SR2, KR50 - Online Shop
                dott kedvelte ezt.

                Komment


                • #9
                  Kgzoli!
                  Bizony ez kell(ene) oda!

                  Komment


                  • #10
                    sziasztok valaki tudna mondani egy sínkódot a barna sr-hez?

                    Komment


                    • #11
                      jankej eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      valaki tudna mondani egy sínkódot
                      BA701 esetleg tud segíteni. Ő a vasúti témákhoz is ért, nem csak a motor restauráláshoz. (Bocsánat a tréfáért, de magas labda volt. )
                      Titus, mátéapu és Che kedvelte ezt.

                      Komment


                      • #12
                        A barna sr2 színkódját egy régi Volvo katalógusban találod meg- SR1 und SR2 beige

                        verwendete Farben:
                        Grundton: SIKKENS COLOUR Collection 3031: F2.20.40;
                        Linierung: RAL 2001 Rotorange

                        Bildquelle/ Besitzer: SR dummy

                        - - - Updated - - -

                        Ez az a gesztenye barna amire gondolsz?

                        - - - Updated - - -

                        No Reserve: All Original 1972 Volvo 1800E

                        This 1972 Volvo 1800E (chassis 1826354-038241) has been with the seller since it was two or three years old, and it's said to remain 100% stock and original. The car was photographed in the rain, but from what we can make out seems to be in nice driver condition. It's said to run well, and underbody shots show plenty of accumulated grime but we can't make out any rot. Find it here on eBay in Portland, Oregon with no reserve.

                        - - - Updated - - -

                        Bár a többi festék márka kódja más lehet(du pont stb.)
                        emu kedvelte ezt.

                        Komment


                        • #13
                          Ha valakinek szüksége lenne sr2e szerelési dokumentumokra szívesen segítek-annyi vele a bibi,hogy németül van
                          mir-mur kedvelte ezt.

                          Komment


                          • #14
                            Üdvözlet!
                            Nem tudom, halló szemekre (?) találok-e, kérdésem lenne frissen szerzett SR2e-vel kapcsolatban. Olajat szeretnék cserélni, de nem tudom, mennyi és pontosan milyen olajat használjak. (ismerős említette még régen, hogy ebbe más olaj kell) Az olaj mennyisége pedig azért kérdés, mert ezen nincs az a két csavarral rögzített kis kerek dekni, ami nívóként is szolgál. Csak olyan szakirodalmat találtam, amiben ezt említették.
                            A képen nemigen látszik a blokk, most csak ilyet találtam.
                            Köszönöm!

                            Komment


                            • #15
                              Szergej67 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              Az olaj mennyisége pedig azért kérdés, mert ezen nincs az a két csavarral rögzített kis kerek dekni, ami nívóként is szolgál.
                              Ha minden igaz, ennél a fajta dekninél van egy csavar ami nem a deknit rögzíti, hanem a nívócsavar. Pontosan nem emlékszem, de a dekni alsó felén van, kb ahol a rögzítőcsavarok is, de azért megkülönböztethető.
                              Az olaj nem hiszem hogy különlegesebb lenne, mint a többi gépnél. Valaki a hajtóműolajra esküszik, valaki meg motorolajos.
                              Utoljára szerkesztve a következő által: Titus; 2018 ápr. 15, 23:07.

                              Komment

                              Working...
                              X