Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Chemotox kocsmája

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

  • Olyan a mai művészet,mint ez az egész excentrikus világ,némely sznobságba leledző kritikus felkap valamit,a többi meg követi.Talán el lehet mondani,hogy bárkiből ,lehet ma művész,akit az arra kijelölt zárt körök,művésszé kikiáltanak és sztárt faragnak belőlük.

    Máskülönben,ha fara ragasztott banán,mondjuk 40 pénz,a fal alatta meg 35 millió pénz,akkor már talán meg is érhetné,de azért nekem ilyen nem kellene.

    Az ócskapiacon,ahova néha kimentem,bár az idén még egyszer sem voltam,megállok a könyvárusok előtt és átnézem a felhozatalt.Általában szakirodalmat keresek,de néha fel-fel veszek egy prózának mondott könyvet is és beleolvasgatok,hát mit mondjak,a legtöbbnek az a baja,hogy túl messze van egymástól a fedő és hátlap.Számomra nívótlanok,de biztos van olyan ember is akinek nagyon tetszik.

    Tudjátok,-ízlések és pofonok között,vannak külömbségek.

    Üdvözlettel:Che

    Komment


    • Che eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      némely sznobságba leledző kritikus felkap valamit,a többi meg követi
      Ő is csak attól válik "kritikussá" hogy f.szságokat művészinek ítél meg, én meg gyökér vagyok mert nem látom meg benne a csodát.

      Komment


      • Manapság már bárki lehet sztár, még akár Hangjanixből is amilyen szinten van már a valósidejű hangfeldolgozás....


        Na de félretéve a bosszankodást lenne egy technikai jellegű kérdésem. Mi a lekvár ez a ramaty?
        Dropbox - IMG_20191210_134017.jpg - Simplify your life

        Komment


        • Valami mesterszakács kreatív munkája,-mondjuk karamellizált tükörtojás,kakasherével.

          Komment


          • Még jó hogy ilyenek közelébe nem megyek mert a "paraszt" gyomrom nem csipázza a nagy tányéron kicsike semmi címszót....

            Komment


            • Az olajsapka belső felén a vízpára lecsapódik , erre utal a látható képződmény ,Pl: mert leginkább rövid távon használod és nincs ideje átmelegedni a vasnak hogy teljesen elpárologjon belőle a víz (teljesen normális ) ... vagy kezdődő hengerfej problémáid vannak . Ezt azért ellenőrizd le a kiegyenlítő tartály tartalmának vizsgálatával . Nem fogyott -e a hűtőfolyadék erősebben , nincs-e rendellenes szaga vagy szine , esetleg a tartály belső falán lerakódás ....

              Komment


              • zahi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                mert leginkább rövid távon használod és nincs ideje átmelegedni a vasnak hogy teljesen elpárologjon belőle a víz (teljesen normális ) ... vagy kezdődő hengerfej problémáid vannak
                Munkába járásra van használva úgyhogy akkor valószínűleg az előbbi. Kép készítésekor nem tűnt rendellenes színűnek a tartály és még mindig maxon van.

                Komment


                • jagdtigger eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  Manapság már bárki lehet sztár, még akár Hangjanixből is amilyen szinten van már a valósidejű hangfeldolgozás....


                  Na de félretéve a bosszankodást lenne egy technikai jellegű kérdésem. Mi a lekvár ez a ramaty?
                  Dropbox - IMG_20191210_134017.jpg - Simplify your life
                  Egy olyan motornak tűnik , amiről elhitte a gazdája , hogy 30000 km az olajcsere periódus ...

                  Komment


                  • joker eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése

                    Egy olyan motornak tűnik , amiről elhitte a gazdája , hogy 30000 km az olajcsere periódus ...
                    Előző tulajok végig szakszervizbe hordták(vázszám alapján lett lekérdezve a gyártótól) úgyhogy inkább 15000 volt... (még régi intervallum vonatkozik rá).

                    Komment


                    • jagdtigger eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      Mi a lekvár ez a ramaty?
                      Már megválaszolták.. törölgesd le, s nézz rá pár száz km után.. ha ua.. akkor lehet gondolkodni mélyebben.

                      Komment


                      • Kép készítése után az volt az első hogy letörölgettem. Sajnos a közel jövőben csak városban lesz használva így sajnos nem fog kiderülni hogyakkor csak kondenzvíz vagy rosszabb. Annyit tudok tenni hogy szemmel tartom a kiegyenlítő tartályt.

                        Komment


                        • jagdtigger eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          Előző tulajok végig szakszervizbe hordták(vázszám alapján lett lekérdezve a gyártótól) úgyhogy inkább 15000 volt... (még régi intervallum vonatkozik rá).
                          15000 ??? na az is csücskös ....

                          Komment


                          • A régi bevált az max 10.000 de motor és robogó esetén ez igen változó és mindíg kevesebb. Az általad írt 15 nek a fele is soknak tűnik.

                            Komment


                            • Senki nem reszel semmit? .................... Mer én igen,csak még titkosítva van. Egy biztos: motorépítésnél tizede munka legyártani valamit saját elképzelés alapján,mint mérethűen a méreteket tartva lemásolni egy alkatrészt. Narancs megye... motorépítők.. Ők a legjobbak,a legjobból,a legjobbat.. Ja persze Amcsik.. Tetszett amikor helikopteren megérkezett a beszakadt csavar kiszedő specialista...

                              Komment


                              • Szervusztok!

                                Elnézést a témában az előző hozzászólásomért,de hirtelen nem is néztem ki a képből,hogy mit is ábrázol,illetve nem ismertem fel,hogy itt tulajdonképp egy elemulgált olajbetöltő sapkát és annak nyílást kellene látnom.Tekintettel arra,hogy a modern művészetekről volt előtte szó és a "séfkedés",mint olyan,már napjainkban modern művészetté kezd válni,azért írtam le azt a marhaságot.

                                Komolyra fordítva a szót és hozzászólva a tényleges probléámához,nekem a következők a tapasztalatim.A kislányomnak volt egy Opel Corsa Enjoy autója,vételekor kb. 80 000 Km. futásteljesítménnyel,a gyártási éve,ha jól emlékszem 2006-8 körüli volt.

                                Az Opelen én csináltam mindennemű szervizmunkát az olaj és szűrőcseréken túl a fékbetét,féktárcsa szabályozásig mindent,ami csak adódott.Szerencsére nagyobb baja soha nem volt és úgy járt,mint a Doxa mert,ha valamilyen elektromos baj lett volna,hát valószínű túl kicsi lettem volna hozzá,a gondozásmentes akku így is szivatott rendesen.

                                Nem emlékszem már pontosan a kötelező olajcsere intervallumára,de ennél az autónál is több volt,mint 10 000Km..A lányom rövid távokon használta az Opelt általában és ott is tapasztaltam a fagyok beálltával az olajsapkát levéve ezt a bézs szint,ránézve a kiegyenlítő tartályra és annak tartalmára,a hűtőfolyadékon sem elszíneződést sem a szint apadását nem tapasztaltam,de azért "jobb félni,mint megijedni" alapon rögtön leengedtem az olajat.Szerencsére az olaj nem volt elvizesedve,ezért arra a megállapításra jutottam magam is,hogy a hideg levegőben lévő magas páratartalom,lecsapódik felül az olajbetöltőnél,sőt gondolom még belül a szelepfedélen is és ettől emulgálódik el a párával találkozó olaj.

                                Az olaj és szűrőcseréket 10 000 Km.-enként végeztem,ha nem volt éppen annyi,akkor naptári évenként,minden esetben a típushoz előírt minőségű és ajánlott olajat használva.

                                A gondozásmentes akkuról.

                                Feltűnt nekem,hogy az akku teteje,ugyan le van ragasztva,valamilyen öntapadó matricával,de alatta jól kitapinthatóan ott voltak azok a kereszthornyos műanyag csavarok,amiken az elpárolgott desztillált vizet szokás feltölteni,hogy az elektrolit ellepje a cellák lemezeit.Sokat gondolkodtam,hogy mi a fenének tettek oda betöltő nyílásokat,ha egyszer gondozás mentes,azután arra az elhatározásra jutottam,hogy megnézem a szintet,-igen ám de az akku tetejét félig takarva volt egy fél akku nagyságú kb.25mm magasságú doboz,igen rövid de vastag vezetékek,mentek bele és el is.Valami nagy nehezen felpattintottam ennek a doboznak a fedelét,mert miért is ne a tűzlemez felől lehetett volna felnyitni,-hát mit látok benne ott püffeszkedik benne 1db.,-mondjuk 20mm. élhosszúságú kocka formájú 60A körüli biztosíték.Az autó áramkörét nem mertem megszakítani,mert annyi mindent hallani az agy és a rádió,meg a mit tudom és milyen elektromos vacaknak a memória vesztéséről az újratanításig,hogy egyszerűen féltem.Másik jó állapotú akku nem volt itthon,hogy annak rákötésével fenntartsam az áramkört,ezért egy darabig vakartam a fejem,hogy mitévő legyek?Azután gondoltam egy merészet és lepattintottam ezt a fél akkunyi dobozt és egy kissé fel tudtam emelni az akkutól,de csak max 4-5 cm.-re.A doboz egyébként 3 betöltőt takart és ezeket a betöltőket,csak a kereszthoronyba behelyezett pénzérmékkel tudtam ki és becsavarni.A "Warungsfrei" akkumulátort,egyébként éppen időszerű volt megwartungolni,mert a cellákban már látni lehetett a felül alig nedves lemezeket,-na erről ennyit.

                                Még a gyertyacsere sem volt egyszerű,mert a sortrafó lehúzásához szerszámot kellett gyártani,az igen mélyen ülő gyertyákhoz meg kulcsot,mert miért is lenne az normális 21-es laptávú?

                                A fentieken kívül még volt első lengéscsillapító csere,mert a baloldali összekakálta magát,meg a bal hátsó lengéscsillapítón azt a felütközést tompító poliuretán sakkfigura szerűt kellett ki cserélni,mert az egyszerűen elmállott,de azt helyettesítettem valamilyen itthon talált más gyártmányú lengéscsillapító hasonló funkciót ellátó darabjával.

                                Visszatérve a Tigris problémájára,úgy vélem nincs ott nagy gond,de azért figyelni,figyelni és figyelni!A rövidtáv járás lehet az oka,mert egyszerűen még az üzem meleg szintet is ritkán éri el,ezekben a fagyos időkben,bár erre most éppen enyhe az idő,de azért pára van bőven.

                                Nagyjából a fent leírtak miatt nem szeretem az un. modern dolgokat a járműiparban és már lassan ott tartok,hogy a belső kárpitokat is azért teszik bele és általában azért nagyon körülményes azokat kiszerelni,hogy az induló korróziót észre se vegyék az emberek,majd csak akkor,ha már kilóg a lábuk.

                                Üdvözlettel:Che



                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X