Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Hogy simábban menjen a szerelés

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

  • Lemezjáték
    replied
    viragh.benedikt eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    A szerelés jelenlegi állapota. Nem véletlenül emlitettem a fentiekben a DKW NZ 350 tipust, mert annak a klónját szeretném egyszer majd elkésziteni belőle. De addig is mig összeszedem a villák alkatrészeit teleszkóposan épitettem meg. Ha az időm engedi a következő munka az elektromos vezetékek bekötése lessz.
    Az oroszok ellopták az NZ 350-et a németektől, de te most viszaloptad a németeknek a 49-est...

    Nem láttam még ilyen 49-est, egész érdekes így Wehrmacht-köpenyben.

    Leave a comment:


  • Lemezjáték
    replied
    P.J. eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Az IZS-zsel az a szerencse, hogy rengeteg alkatrész van hozzá.

    Hol?...hol??...hol???

    Leave a comment:


  • P.J.
    replied
    Az IZS-zsel az a szerencse, hogy rengeteg alkatrész van hozzá. Jövő vasárnap lőrinci piacon börze. Innentől már csak idő és pénz kérdése.

    Leave a comment:


  • viragh.benedikt
    replied
    Ez pedig az első motorkerékpárom a CSEPEL 125T, amit pár évvel ezelőtt raktam össze. Tudom ha valaki ránéz, és ismeri a tipust rögtön rájön hogy ez egy kicsit fantazmagórikus, hiszen 1951-es gyártmány. Szóval háború utáni, de számomra igy is örömet szerez. Néha előszedem a garázsból és járok vele pár kilómétert a falu melletti szövetkezeti úton.

    Leave a comment:


  • viragh.benedikt
    replied
    A szerelés jelenlegi állapota. Nem véletlenül emlitettem a fentiekben a DKW NZ 350 tipust, mert annak a klónját szeretném egyszer majd elkésziteni belőle. De addig is mig összeszedem a villák alkatrészeit teleszkóposan épitettem meg. Ha az időm engedi a következő munka az elektromos vezetékek bekötése lessz.

    Leave a comment:


  • CZsolti
    replied
    Gratula a géphez. Segítő szándékú népség ez a mi fórumunk. Ha elakadsz, vagy kérdésed van ki vele. Próbálunk segíteni. Sokszor a biztató szó is elég.

    Leave a comment:


  • viragh.benedikt
    replied
    Köszönöm a biztató szavakat. Engem is a karaktere fogott meg, ugyanis ebben a konstrukciós kialakitásban még benne van a DKW NZ 350-es formája.

    Leave a comment:


  • Lemezjáték
    replied
    Jó alap ez arra, hogy szépen összehozz egy gépet. Az sem baj, ha nem típustiszta, összeszedegeted hozzá a szükséges alkatrészeket, ahogy időd, pénzed engedi, de már most is szép.

    Szerintem a legkarakteresebb kelet-európai veterán. Lengőnyereg vagy 20 cm magasság különbséggel, tankváltó, szerszámdoboz a tankban...Hosszú löket, alacsony fordulat, a hangja pedig ...

    Leave a comment:


  • sepy
    replied
    Annak a hölgynek már azóta lehet ujja sincs ennyit a leleményről! A többi meg igaz.

    Leave a comment:


  • Atti69
    replied
    viragh.benedikt eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    ahogy mondják NEM HAJT A TATÁR.
    De bizony hajt... Ennek neki kell esni rendesen, mert ha nem... úgy fogod látni sose lesz kész s beleunsz. Különben meg: szép ez a maga nemében, úgyhogy.. hajrá!

    Leave a comment:


  • Che
    replied
    Szervusz!

    Nem kifogásolva,csak kritikus szemmel nézve,ami nem eredeti rajta,hátsó világítás,légszűrő és úgy tűnik,hogy az első teleszkóp jelenleg zöld színű tokján a fényszóró tartó fülek is egy kissé más kialakításúak voltak,kecsesebbek.Hiányzik róla az akkumulátor felfogatása,mely a légszűrőház mögött volt és az elektromos kürt,amely a menetirány szerinti jobb oldalára volt szerelve és részben takarta az akkumulátort.

    A fentieken kívül,külsőleg egy szépen megőrzött darab,érdemes volt rá szert tenni,-gratulálok hozzá.

    Akárhogy keresgélem a bemutatkozásod,sehogy nem találom,-esetleg nem is íródott?No mindegy,ha nem,hát nem a későbbiekben lehet,hogy bepótolod,-vagy nem.

    Üdvözlettel:Che

    Leave a comment:


  • viragh.benedikt
    started a topic Hogy simábban menjen a szerelés

    Hogy simábban menjen a szerelés

    Nem mondatom magamról hogy épenséggel motoros volnék, inkább gyüjtőnek nevezném magam. Már régóta figyelem és tanulmányozom az oldalt, mivel szándékomban volt már régóta
    egy Izs 350-est, vagy pedig egy Izs49-est beszerezni. A múlt héten aztán rám kacsintott a szerencse csillaga, ugyanis sikerült beszereznem egy 49-es tipust. Munkám az lessz vele sok, de ahogy mondják NEM HAJT A TATÁR. Szóval esetenként ha az időm engedi valamit mindig bütykölni fogok rajta. Szóval én a szakvélemények végett regisztráltam magam az oldalon.
Ugrás az oldal tetejére
Working...
X