Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Hogy simábban menjen a szerelés

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

  • viragh.benedikt
    replied
    Ezt a hozzá való bakelit dobozos kapcsolószekrényt szereltem fel rá. Ehhez pedig pozitiv testelés szükséges.

    Leave a comment:


  • viragh.benedikt
    replied
    Köszönöm a válaszodat, igazából erre voltam kiváncsi. Az a helyzet hogy előttem valaki átpolarizálta negativ testelésűre. De mivel én megvásároltam hozzá a hozzá való korabeli kapcsoló bakelit szekrényét, a generátorát is vissza kell alakitanom pozitiv testelésűre.

    Leave a comment:


  • Lemezjáték
    replied
    viragh.benedikt eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Át fog kellenem polarizálni a motorom dinamóját mert kései dogokkal volt felszerelve mikor hozzám került, de én vettem hozzá eredeti bakelit villanydobozt. Egyszerűen arra lennék kiváncsi hogy a dinamón látható szines huzalok melyik csonkjait érintkeztessem az akksi + és - pólusával 1 másodpercig.

    http://veteran.forum.hu/blogs/stalke...yenget%c3%a9se

    A rajzok alapján, ha negatív testelésű motort akarsz, akkor a barna vezetékre tedd a negatív pólust és a feketére a pozitív pólust egy másodpercre, ha pozitív testelésűt, akkor fordítva.
    Utoljára szerkesztve a következő által: Lemezjáték; 2019 nov. 20, 21:08.

    Leave a comment:


  • mátéapu
    replied
    viragh.benedikt eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    melyik csonkjait érintkeztessem az akksi + és - pólusával 1 másodpercig. Szinekben kérném a válaszokat mert a ciril betű is macerás és hát bevallom villanyszerelő sem vagyok. Alapnak itt az IZS 350-es elektromos bekötési rajza.
    Nem értem amit akarsz viszont a tekercstestü fesszabálzóknál(általam szerelt:trabant jawa skoda dinamóknál)induló feszültségként direktre kellett az áramkört zárni:ami nálam úgy működött,hogy a relét fordulaton egyszerűen rányomtam a "fegyverzetre"ettől megkapta a gerjesztést...nekem így mondták,és ezután működött!

    Leave a comment:


  • Igrich
    replied
    Elfogadnám! (Ezt már csak azért írom, mert 20 karakternek kell lenni. De csak annyit akartam, hogy elfogadnám!)

    Leave a comment:


  • zahi
    replied
    Szia !

    viragh.benedikt eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Át fog kellenem polarizálni a motorom dinamóját mert kései dogokkal volt felszerelve mikor hozzám került, de én vettem hozzá eredeti bakelit villanydobozt.
    Ne haragudj , de nekem itt egy pici képzavar van . Magyarul azt akarod hogy az elektromos rendszer negatív testelésű helyett pozitív testelésű legyen ???? Azaz a pólusokat akarod felcserélni ? Arra mi szükség lenne ? A dinamó tekercseinek tekercselési iránya nem tudom hogy lehetővé tenné -e , de szerintem valami mást akarsz te valójában ...
    Nem az a problémád , hogy a dinamó állórésze , azaz gerjesztett tekercsei vagy újak , illetve igen régen voltak használatban. Így nincs meg az állórész permanens (visszamaradó) mágnesessége ?
    Ezt a gondot úgy szokták orvosolni , hogy feszültség alá helyezik pár másodpercre az állórész tekercseket , (m és S pontra) polaritás helyesen (!) és ezt nem tudod kitalálni hogy akkor most melyik a pozitív , és a negatív ugye ?

    Leave a comment:


  • viragh.benedikt
    replied
    Mivel szeretném a motorom elektronikájának a szerelését kompletizálni, szükségem lenne szakavatott segitségre, pontosabban tanácsra. Át fog kellenem polarizálni a motorom dinamóját mert kései dogokkal volt felszerelve mikor hozzám került, de én vettem hozzá eredeti bakelit villanydobozt. Egyszerűen arra lennék kiváncsi hogy a dinamón látható szines huzalok melyik csonkjait érintkeztessem az akksi + és - pólusával 1 másodpercig. Szinekben kérném a válaszokat mert a ciril betű is macerás és hát bevallom villanyszerelő sem vagyok. Alapnak itt az IZS 350-es elektromos bekötési rajza.

    Leave a comment:


  • viragh.benedikt
    replied
    Köszönöm az elismerő szavaid. Igyekszem a továbbiakban is.

    Leave a comment:


  • Titus
    replied
    Szépen haladsz vele, gratulálok a munkádhoz! Én tökéletesnek látom, bár nem volt sem Izsem, sem DKW-m.

    Leave a comment:


  • viragh.benedikt
    replied
    Valamint mostanra összeállt az első villa is, ime néhány fotó róla.

    Leave a comment:


  • viragh.benedikt
    replied
    Az utolsó bejegyzésem óta sikerült elkészitenem a váz hátsó elemeit, és összeillesztenem vázzal. Mivel a csomagtartó 49-es tipusú, ami rövidebb szárakkal rendelkezik, ennek okán kicsit korrigálnom kellett a felfüggesztését. De ezt a részt az oldalsó dobozok el fogják takarni.

    Leave a comment:


  • viragh.benedikt
    replied
    Segitségnek hasonszőrűekenek pár szerkezeti rajz esetleges átépitéshez.

    Leave a comment:


  • viragh.benedikt
    replied















    És ilyenre szeretném egyszer épiteni.




























    Leave a comment:


  • viragh.benedikt
    replied
    Jelenleg igy néz ki.

    Leave a comment:


  • viragh.benedikt
    replied
    Ez igy ebben a formában csak ideiglenes állapot, amig be nem szerzem hozzá az átalakitáshoz szükséges alkatrészeket.

    Leave a comment:

Ugrás az oldal tetejére
Working...
X