Üdvözletem Mindenkinek!
Hogy az ember miért foglalkozik elavult szerkezetek enyészettől való megmentésével? Az számomra rejtély.
De egy biztos, akit egyszer megérintett és bekebelezett ez a világ, azt nem engedi el egykönnyen.
Így ragadtam én is benne. Azt is mondhatnám, hogy a tanulópénzt megfizettem! Volt bukta bőven, de a tanulság sem maradt el!
Jelenleg veterán kerékpárokkal foglalkozom. Főleg a magyar kerékpárgyártás története valamint a korai túra mozgalom és
országúti kerékpársport múltját igyekszem megismerni.
Veterán kerékpáros szaktársaimmal rendszeresen járok veterán túrákra, illetve kiállításokra rendezvényekre.
Hogy mi a jövő? Még nem látom tisztán. Egyenlőre csak terveim vannak. Ha motor akkor jellegét tekintve a P10-21 típusok felé
kacsintgatok. Ha autó, akkor a keleti blokk termékei közül az 50es 60as évekből. Esetleg a volt NSZK és az olasz autók szintén az 50es 60as évekből.
Ami biztos, hogy a jövőben szeretnék egy megbízhatónak mondható öreg járművel túrázgatni, csak az érzés kedvéért.
Hogy az ember miért foglalkozik elavult szerkezetek enyészettől való megmentésével? Az számomra rejtély.
De egy biztos, akit egyszer megérintett és bekebelezett ez a világ, azt nem engedi el egykönnyen.
Így ragadtam én is benne. Azt is mondhatnám, hogy a tanulópénzt megfizettem! Volt bukta bőven, de a tanulság sem maradt el!
Jelenleg veterán kerékpárokkal foglalkozom. Főleg a magyar kerékpárgyártás története valamint a korai túra mozgalom és
országúti kerékpársport múltját igyekszem megismerni.
Veterán kerékpáros szaktársaimmal rendszeresen járok veterán túrákra, illetve kiállításokra rendezvényekre.
Hogy mi a jövő? Még nem látom tisztán. Egyenlőre csak terveim vannak. Ha motor akkor jellegét tekintve a P10-21 típusok felé
kacsintgatok. Ha autó, akkor a keleti blokk termékei közül az 50es 60as évekből. Esetleg a volt NSZK és az olasz autók szintén az 50es 60as évekből.
Ami biztos, hogy a jövőben szeretnék egy megbízhatónak mondható öreg járművel túrázgatni, csak az érzés kedvéért.