mátéapu
Én ugyanezeket a problémákat rágom...Ha nem kap az ember egy komplett gyújtás-generátor rendszert, amiről biztosan tudja, hogy működik, hanem bontóból, innen-onnan darabonként szedi össze, és nem jó, akkor honnan tudom, mi nem jó?
Azt sem tudom mit mérjek, hogy mérjem, nem olyan, mint egy Pannónia...Aztán a végén lehet, hogy egyben vágom ki az egészet...Szóval a vége nekem mindig az, hogy kellene venni egy egyhengeresre gyártott VAPE vagy Powerdynamo szetet...
...Csak ne fájna olyan nagyon sokba...
Valahol érzem, hogy nem tudom megúszni...Városban életveszélyes index nélkül közlekedni...
És ha ezt végiggondolod nem csoda amiért nem alakítgatjuk át a gépeket.
Azt sem tudom mit mérjek, hogy mérjem, nem olyan, mint egy Pannónia...Aztán a végén lehet, hogy egyben vágom ki az egészet...Szóval a vége nekem mindig az, hogy kellene venni egy egyhengeresre gyártott VAPE vagy Powerdynamo szetet...
...Csak ne fájna olyan nagyon sokba...
Valahol érzem, hogy nem tudom megúszni...Városban életveszélyes index nélkül közlekedni...
Egy villamosmérnök által tuningolt gépet próbálok értelmezni.. de idáig nem jártam sikerrel. Igazán alaposan (több év alatt) készült munka precíz vezetékelléssel,legyártott ledes foglalatokkal. Simson sr2. Egy párszor megizzasztott,de sehol áram.. se gyujtás,sem világítás. (pedig a világító tekercseket is áttekerte.) Majd teszek képeket.

Egyébként tényleg így van, mert annak idején Rigával húztuk, ami a csövön kifért (néha 50-60-ig is), és akkoriban nem használtunk bukósisakot, nem is volt kötelező. Nyáron meg rövid gatya, szandál. 10 ezer km-t mentem így a Rigával, és eszembe sem jutott, hogy bármi baj érhet...Ma már nem csinálnám meg így.
Komment