Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Jawa 250 559 felújítás

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

  • #31
    Rodger25 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    nem ad szikrát milehet a probléma?
    Elvileg bármi... Két szál drótot kell figyelni.. a megszakítótól a trafó 1-re + kapcsoló 15-ről a trafó 15-re. Próbalámpának gyujtás ráadásakor világítania kell a trafó 15 pontján. Kikerülheted a gykapcsolót, akkor direkt a negatívot a 15-re, a pzitívot testre kötöd.... kézzel nyitod-zárod a megszakítót s kell lennie szikrának ha... trafó,vezeték,megszakító jó+ van áram az aksiban.
    sepy, zahi és 2 további látogató kedvelte ezt.

    Komment


    • #32
      sajnos megszakitot nyitogatam kézel nincs szikra trafo másik motorban jó szerintem dinamo résznél van valamit

      Komment


      • #33
        Rodger25 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        szerintem dinamo résznél van valamit
        Álló helyzetben a dinamó nem számit semmit
        Ahogy Atti69 is irta, kösd az akksi + a testre, akksi minusz a trafó15 , megszakitó a trafó 1-re
        Ha nincs szikra, marad a trafó/kondi mint hibaforrás. Szakadt kondival is van szikra, illetve ha zárlatos akkor nincs, tehát akár le is kötheted tesztelés idejére
        Atti69 és zahi kedvelte ezt.

        Komment


        • #34
          Nem tudom ki hogy van vele , de ez a "+ testelésű " rendszer folyton megkavarja az agyamat ... félúton átváltok "- testelésűre" . Kérem javítson ki valaki a villanyászok közül ...
          A trafó " - " pontja az 1-es , normál esetben ide jön a megszakító ... A " + " pontja a 15- ös ide pedig a kapcsolt (gyújtás ráadva) áram . A pozitív testelésű rendszer esetén a megszakítót nem a "+" -ra , azaz a 15-ös pontra kell kötözni (hiszen az a pozitív) , a kapcsolt "-" -t pedig az 1-re ???? a trafónak is van valami tekercselési iránya ... vagy mi . (?) Lehet hogy megint bekavartam De félre értés ne essék nem szándékos .
          Egyébként , ha a megszakító szikrázik erősen , a kondi lehet szakadt , vagy kapacitás vesztett - ha pedig - , nincs szikra a kondi lehet zárlatos is , de a rendszerben éppúgy bármi ! Ezért én első körben - három segédkábellel - kiszűrném a helyedben a zárlatot valamint a trafóhibát , vagyis a trafóra egy madzag ráköt , ami megy az akkumulátor " - " -ről az 1-re fixre , a 15-re pedig kettőt ,egy másik 0,22-0,25 mikroF -os kondit bekötni az akku "+"-ra az egyik vezetékre , a másikat meg le-le érintve a "+" hoz szikrának kell lennie . Ha nincs akkor trafócsere , ha van akkor első körben kondi csere , vagy később esetleg megszakító .
          sepy kedvelte ezt.

          Komment


          • #35
            zahi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            A " + " pontja a 15- ös ide pedig a kapcsolt (gyújtás ráadva) áram
            Egyszerű ez... - testnél a + az áram. A + tesnél a - az áram.. A csatlakozások jó érintkezésére is oda kell figyelni.. + egy jó test sokat ér..
            zahi, sepy és mátéapu kedvelte ezt.

            Komment


            • #36
              Attila erre már rég felhívták a figyelmünket ami az utolsó része a bejegyzésednek és milyen igaza volt! a fiatalabbak meg majd rájönnek. Egyet azért tudjanak ha megy a Test viszi a házat autót!!!
              madorka, Atti69 és zahi kedvelte ezt.

              Komment


              • #37
                sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                Test viszi a házat autót!!!
                Féligazság... autó maradt.. Különben meg ennyi idő után már ez is szép emlék... legalább megszabadultam tőle. Szakmailag (szigorúan) egy testhiba olyan tüneteket képes produkálni, hogy az avatott szakik is erős fejvakarásba kezdenek..
                madorka, sepy és zahi kedvelte ezt.

                Komment


                • #38
                  Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  egy testhiba olyan tüneteket képes produkálni, hogy az avatott szakik is erős fejvakarásba kezdenek..
                  Volt a szolgálati gépjárműveim közt egy ISUZU MIDI kisbusz, elvittem a napi bevételt a bankba, ami kb 1,5 perc állással járt és 15 percet kellett várni mire elindult a járgány.
                  Ezt egyébként sehol máshol nem produkálta. A villamossági szerelők a "fejüket vakarták" és elküldtek a pi..ába mert a szervízben a hiba nem generálódott (a banknál minden nap).
                  Erre mondta egy akkor ipari tanuló hogy ki kell cserélni a motor és az alváz küzötti testkábelt. erre kapott mindkét mestertől egy nyakast. Vagy egy hónap után miután addig kétnaponta felhívtam Őket, hogy bemegyek és leverem a GM feliratot mint Mekk Eleknél áthidalták egy dróttal és a probléma megszűnt.
                  Mivel mindkét fas..al voltam együtt katona, visszaadattam a nyakast a tanonccal. pedig akkor a z egyik már vizsgabiztos is volt.
                  madorka, sepy és 4 további látogató kedvelte ezt.

                  Komment


                  • #39
                    emu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    ipari tanuló
                    Bárkitől is lehet tanulni.. csak figyelni kell,s vagy úgy csinálni.. vagy nagyon nem.
                    sepy és zahi kedvelte ezt.

                    Komment

                    Ugrás az oldal tetejére
                    Working...
                    X