Közlemény

Collapse
No announcement yet.

belső gumi szerelése

Collapse
X
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

  • #16
    emu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    viszonta síkportól a belső a külsőben könnyebben megcsúszik és kitörik a szelep.
    Ne röhögtess,te sem vagy egy sportos alkat !Sportoljunk együtt ..!
    (Sértődés esetén ,azonnal állom a békülés alkotóelemeit)
    sepy és Fergusson kedvelte ezt.
    "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

    Komment


    • #17
      emu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      viszonta síkportól a belső a külsőben könnyebben megcsúszik és kitörik a szelep.
      Én meg úgy tudom, a laza külső csúszik meg a felnin... és viszi magával a letapadt belsőt, s ezért tépi a szelepet. Ha síkporozva van,akkor nincs letapadt belső. (laza külső:lapos gumi) Nem vitázom Emuval, mert tudom hogy jár aki összeveszik vele.. Inkább maradok tisztelettel. Anyagok előkészítve kb 3 perc a felszerelés kényelmesen..
      sepy kedvelte ezt.

      Komment


      • #18
        emu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        ami idő alatt kicseréli a két külsőt. no nekem a két óra lenne talán elég erre.
        Beindítani sem sikerült 10 perc alatt....

        Komment


        • #19
          mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          Ne röhögtess,te sem vagy egy sportos alkat !Sportoljunk együtt ..!
          (Sértődés esetén ,azonnal állom a békülés alkotóelemeit)
          Nem a francokat nem. Gyomorban kigyúrt vagyok!
          Legközelebb békülni kell.

          Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          Én meg úgy tudom, a laza külső csúszik meg a felnin... és viszi magával a letapadt belsőt, s ezért tépi a szelepet. Ha síkporozva van,akkor nincs letapadt belső. (laza külső:lapos gumi)
          Már az éjjel megálmodtam mekkora faszságot írtam.
          Itt tenném hozzá hogy a terep motorokon a megcsúszást elkerülendő vakszelepet esetleg vakszelepeket használnak a külső inetzív felnihez szorítása céljából.
          De nem elsősorban a sportos kigyorításkor, hanem a sikítós fékezéskor csúszik el a gumi a felnin. persze az igazán jó motoros pont olyan erővel gyorsít mint ahogy fékez és akkor nincs probléma
          mátéapu kedvelte ezt.

          Komment


          • #20
            madorka eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            Beindítani sem sikerült 10 perc alatt....
            Érzem én a békülési hajlamodat!
            madorka, mátéapu és sepy kedvelte ezt.

            Komment


            • #21
              Én meg csak azért, hogy békülni lehessen vakszelepet szerintem azért használják mert alacsony keréknyomással kell járniuk. Ebben az esetben pedig tényleg kiszakadhat a szelep miután elfordul a külső. Ezt akadályozza meg a vakszelep ott 0.6-0.7 bár nyomással tudnak motorozni gumi hiba nélkül. Én miután Kitti motorján külsőt cseréltem onnan kezdve ette a belsőt. Próbáltuk az alu felninél használt masszát, berecéztem kis vágóval a felnit eredménye"0". Végső megoldás a vakszelep lett az bevált. Még Szlovákiában is Kvaga Barátomékkal ezért szereltünk. Valószínü az új gumi kicsit bővebb volt mint a régi.

              Komment


              • #22
                sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                vakszelepet szerintem azért használják
                Mi a bánat az a vakszelep?

                Anyát max a szelepsapka kontrázására használtam, ha elcsúszik a belső, hogy ne szakitsa ki a szelepet
                mátéapu kedvelte ezt.

                Komment


                • #23
                  horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  vakszelepet szerintem azért használják
                  Ki használlyat amit én sem láttam?????
                  "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                  Komment


                  • #24


                    Szervusztok!

                    Képekben a vakszelepről.Megjegyzem a vakszelep elnevezés,elég furcsa és talán nem is a legtalálóbb,-de ez van.Funkcióját tekintve az a feladata,hogy a külső gumi peremét szilárdabban rögzítse a ráfhoz,hogy gátolja annak elfordulását használat közben.Régóta alkalmazott megoldás a terepmotorosoknál,csak régebben nem ilyen kifinomultan nézett ki.


                    Üdvözlettel:Che

                    Komment


                    • #25
                      horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      Mi a bánat az a vakszelep?
                      terepmotorokon használják mert ugye Sepy helyesen meglátta hogy ott alacsonyabb a keréknyomás és ugye van a gépben kraft amit néha ki is kell használni.
                      Egyébként azért vakszelep mert úgy néz ki kívülről mint a szelep de nincs rajta luk.
                      Funkciója szerint ha az anyát meghúzzuk rajta ráfeszíti a gumi falcát a felnire.

                      És van úgy hogy ebből egy kerékre kettőt is tesznek.

                      Komment


                      • #26
                        Én sem tudtam mi az.. Ma is okosabb lettem.. mi lesz még holnap ha ez fokozódik.. !? Ez a sok tudás már csak úgy fér fejembe,hogy felejtenem kell valamit..

                        Komment


                        • #27
                          Na végre már történik valami a társaságban! Mindenki veteránozik, hogy ily csönd van??. Még korai reszelni még használni kell a gépeket.Horex megjegyzésére: téves az a felfogás, hogy azért van az anya: épp azért kell lazára hagyni, hogy ha lapos lesz a gumi meg tudjon mozdulni a szelep mert máskülönben ha meg van húzva akkor kiszakad a szelep.!

                          Komment


                          • #28
                            sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            Horex megjegyzésére:
                            Én nem állitottam hogy az anya a szelepsapka kontrázására van, de ha már van, én arra használom. Pont azért amit leirtál a kiszakadásrol

                            Komment


                            • #29
                              HOREX JÖVŐRE kESZIBEN BÉKÜLÜNK?,IGAZ NEM HARAGSZOM DE MÉGIS!! Nincs szebb a barátságnál a mi kis CSAPATUNKRA PEDIG EZ A JELLEMZŐ EBBEN A FURCSA VILÁGBAN!!

                              Komment


                              • #30
                                sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                                HOREX JÖVŐRE kESZIBEN BÉKÜLÜNK?
                                Nem!
                                Öreg vagyok én már a találkozókhoz, a Simsonomat is alig veszem elő már

                                Komment

                                Working...
                                X