Közlemény

Collapse
No announcement yet.

A bajos szimering esete a DKW-val

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

  • #31
    mir-mur eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Csavarfejeket láttam rajta, de nem gondolnám hogy műanyagból lenne . ( Tévedés joga fenntartva !)
    Akkor hajrá, ki lehet tekerni a csavarokat...
    "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
    "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

    Komment


    • #32
      wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      Akkor hajrá, ki lehet tekerni a csavarokat...
      És az nekem miért jó ?

      Komment


      • #33
        mir-mur eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        És az nekem miért jó ?
        Hogy megtudd nincs-e véletlenül 1-2 aranyérme vagy gyémánt elrejtve alatta

        Komment


        • #34
          heeegany eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          Hogy megtudd nincs-e véletlenül 1-2 aranyérme vagy gyémánt elrejtve alatta
          Esetleg folyadék,ami ellenlengést végez......
          "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

          Komment


          • #35
            mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            Esetleg folyadék,ami ellenlengést végez......
            De ez nem hangzik olyan jól

            Komment


            • #36
              Azt hittem szét akarod szedni a főtengelyt, és mert még nem láttál olyat.
              "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
              "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

              Komment


              • #37
                Ma ezeket találtam !

                Komment


                • #38
                  Valami szaki oda nem való lomokat rakott bele. Kezdte egy önbeállós hengergörgős csapággyal.

                  Komment


                  • #39
                    A hengergörgős csapágy nem lehet önbeállós,csak a hordógörgős.A hengergörgős,csak tengelyirányban tud elmozdulni,a tengelyirányú szögeltérésre nem képes,ha mégis rákényszerítik,akkor ott nagy a baj.

                    Üdvözlettel:Che

                    Komment


                    • #40
                      mir-mur eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése


                      Nyugi Józsi-bátyám ha megnézed az infó volt félreérthető ez egy ferdehatásvonalú hengergörgős csapágy,mely képes egy irányba támasztani is.Egyébként komoly erőket képes kordában tartani:főtengelycsapágynak tökéletes(főleg párban:jól hézagolva) !
                      "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                      Komment


                      • #41
                        Ja.... az nem önbeálló. NU sorozatú hengergörgős... Most vettem a projektemhez,én is ezzel szerelem össze..

                        Komment


                        • #42
                          mir-mur eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          Valami szaki oda nem való lomokat rakott bele.
                          Ne aggódj fölöslegesen... ha nem lóg,akkor rakd vissza...jó van az úgy..

                          Komment


                          • #43
                            mir-mur eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            Valami szaki oda nem való lomokat rakott bele. Kezdte egy önbeállós hengergörgős csapággyal.
                            Én úgy tudom, hogy az Izs-ek főtengely csapágya hengergörgős, nem holmi golyóscsapágy! (Ez az egyik strófája annak az ódának, mait az Izs-ekről írtam...)

                            Komment


                            • #44
                              Két oldalt gyárilag két NU sorozatú bearing, crankshaft IZH49, DKW NZ350/1, Oldtimer Garage , külső gyűrűnél mindkét irányban bontható hengergörgős csapágy, és egy mélyhornyú a pozícionáláshoz. Dinamófedélnél egy szimmering, másik oldalt kétajkas, és a dobócsillag, ami a hengergörgős csapágy szétesését hivatott kivédeni.
                              szovjet szimeringcsoda: seal crankshaft 25x52x20, IZH49/DKW, Oldtimer Garage
                              Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2017 nov. 28, 19:00.
                              "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                              "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                              Komment

                              Ugrás az oldal tetejére
                              Working...
                              X