Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Jawa 350 fulladás

Collapse
X
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

  • Jawa 350 fulladás

    Sziasztok!
    Szeretném a segítségeteket kérni.
    Van egy 1980-as évjáratú Jawa 350 634-esem. Még a régi mechanikus gyújtással, 6V-os rendszerrel.
    A következő jelenséget produkálja: Elindulok vele 1-2-3-as fokozatokban húz, ahogy kell, átteszem 4-esbe, elkezd befulladni. Elkezdek visszakapcsolgatni 3-as, 2-esben ugyanúgy fullad, 1-esben viszont újra húz, majd mintha mi sem történt volna, 2-es és 3-asban megintcsak húz, 4-esben fullad, majd kezdődik előlről az egész.
    Sajnos nem jövök rá a hiba okára.
    Gyújtás beállítva, motor beállítva, álló helyzetben szépen felpörög, ahogy kell.
    A motor keveset futott, alig van túl a 12.000 km-en. A kipuffogóban a hangtompítók ugyan le vannak rövidítve, de szerintem ez nem lehet gond, mivel jó darabig ezzel (volt, hogy enélkül :-) üzemelt.
    Gondoltam már arra, hogy másfajta olajat, ill. váltóolajat használok - ezt majd a tavasszal akarom kipróbálni, de nem fűzök hozzá nagy reményeket, szóval nem tudom mi okozhatja a jelenséget, aki tud lsz. segítsen.

  • #2
    távdoktorkodni nehéz , nem is szeretek de azért két tipp:

    1. tanksapkán levegőzőfurat nincs eldugulva ?
    2. nyereg alatt a légszűrőház beszívónyílásához nem került valami rongy ?

    Üdv

    Ba701
    TZ kedvelte ezt.

    Komment


    • #3
      Én is a légszűrőt nézném elsősorban...akár le is szedném próbaként ez esetben. Ha ez nem segít, akkor a keverékképzést nézném meg a karburátornál. Alapesetben: Súbertű fentről a 2. bevágásban, az alapjárati csavar 1,5 fordulat kifelé...innen kezdeném.
      "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
      "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

      Komment


      • #4
        Sacerdon eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Elindulok vele 1-2-3-as fokozatokban húz, ahogy kell, átteszem 4-esbe, elkezd befulladni. Elkezdek visszakapcsolgatni 3-as, 2-esben ugyanúgy fullad, 1-esben viszont újra húz, majd mintha mi sem történt volna, 2-es és 3-asban megintcsak húz, 4-esben fullad, majd kezdődik előlről az egész.
        És ha nem váltasz fel négyesbe?
        Lemezjáték és dafko54 kedvelte ezt.

        Komment


        • #5
          Esetleg a benzincsapot nézd meg --átfolyik-e megfelelő mennyiségü benzin?

          Komment


          • #6
            Kösz mindenkinek.Megyek és tesztelem a tippeket.

            Komment


            • #7
              Nincs előttem ennek a típusnak a karbia. Állítható ezen a benzinszint az úszónál? Esetleg nézd meg, lehet alacsony.

              Komment


              • #8
                Nem...le van forrasztva, nem állítható. Legalábbis a Jikov 2826-ason nem lehet...
                Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2014 nov. 05, 13:39.
                "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                Komment


                • #9
                  Hm... 3-asban nem próbáltam még hosszútávon, de majd letesztelem.
                  soveny kedvelte ezt.

                  Komment


                  • #10
                    Sacerdon eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    Hm... 3-asban nem próbáltam még hosszútávon, de majd letesztelem.
                    Nyilván azért' ésszerű keretek között érdemes próbálgatni , de azt hiszem, sok lehetőséget kizárhatunk, ha pl 3-asban gond nélkül üzemel és nem kezd elfogyni a szufla.

                    Komment


                    • #11
                      Óriási hírem van, sikerült megoldani a problémát. Nem hiszitek el mi volt az: A hangtompítók. Minden tippet megpróbáltam, amit írtatok és sajna még mindig nem volt rendben a gép. Aztán utolsó mentsvárként gondoltam, megpróbálom hangtompítók nélkül; hátha. Már amikor kiszedtem gyanús volt, hogy lötyög mindkettő, na nem a kipufogóban, hanem magában a hangtompító volt "széttörve". Mentem egyet és vadállat, 150-et mutatott az óra (gyanítom, hogy valójánban olyan 130-135 lehetett), de ment, mint az álom. Mondanom sem kell, hogy fülig ér a szám még mindig :-) :-) :-) Még egyszer köszi a tippeket mindenkinek.
                      zsíráf, Che és 2 további látogató kedvelte ezt.

                      Komment


                      • #12
                        Sziasztok!
                        Mivel ugyan ilyen mocim van gondoltam nem nyitok uj topicot! Szóval nekem a bajom: 4.-be 80-nál szabályoz a motor és az égnek sem akar gyorsabban menni! 3-asba ugyanúgy 80-nál megáll!
                        Benzin jön rendesen gyujtás is jó a kipufogó belülről csilli villi. Ha v.kinek volt hasonló problémája, légyszi segítsen!

                        Köszönöm!

                        Komment


                        • #13
                          Azt tudom javasolni vegyél másikat és megoldódik a gondod.De hová az a nagy sietség, ha együtt megyünk úgyse kell több.

                          Komment


                          • #14
                            Azzal nincs is semmi probléma,hogy ez a sebesség elég 1 PannóniA ELLEN
                            De ha tud többet is akkor ki kell használni!

                            Komment


                            • #15
                              Ez most kihívás a P21-es ellen.

                              Komment

                              Working...
                              X